-Ozan-
Ağlamaktan gözlerim şişmişti. Evi düzenleyip etrafa baktım. Klasik öğrenci eviydi ama yalnızdım. Ailemin durumu iyi olduğu için tek başıma bir ev tutmam mümkün olmuştu. Sürekli onlarla kavga ettiğimiz için en iyi çözümün bu olduğuna dair ortak karar almıştık.
Annemle aram o kadar kötü değildi ama iyi de değildi. Annem süreli işleriyle uğraşırdı. Bu yüzden çocukluğumdan beri benimle pek ilgilendiği söylenemezdi.
Babamla ise başlarda tam bir baba-oğul ilişkisi içerisindeydik. Onu çok severdim ama son birkaç yıldır aramız kötüydü. Bunun sebebi ise eşcinsel olduğumu öğrenmesiydi.
Beni evden atmamıştı ya da psikologlara götürmemiş, şiddet uygulamamıştı ama aramızın kötü olması psikolojik olarak beni üzüyordu. Yalnız hissediyordum ve bu durum fazlasıyla üzüyordu.
Çalan kapıyla ayağa kalkıp üzerimi çırptım. Kapıyı açtığımda elinde poşetle bana bakan Selim'e gülümsedim.
Bu çocuğun giyim tarzı fazla iyiydi. Sanki modayı takip ediyor gibi giyiniyordu. Böyle şeylerden anlamasam da göze hoş geldiğinden böyle düşünmüştüm.
Şaşkın bir şekilde beni süzdü ve kaşlarını çattı.
"Çökmüşsün sen"
Nasıl göründüğüm hakkında hiçbir fikrim yoktu. Geçmesi için izin verdiğimde ayakkabılarını çıkarıp içeriye girdi.
"Hoş geldin"
"Hoş buldum"
deyip elindeki poşeti bana verdi. Gülümseyip poşetib içine baktıktan sonra konuştum.
"Sen otur ben bunları hazırlayayım"
Kafasını sallayıp içeri girdi. Gergin görünüyordu.
Salona geri döndüğümde koltuğun köşesinde oturmuş, hala hırkasını bile çıkarmamıştı. Bacaklarını birleştirmiş ve ellerini dizlerinin üzerine koymuştu.
"Rahat olsana"
"R-rahatım zaten"
Onu tekrar baştan aşağı süzüp kaşlarımı kaldırdım ve konuştım.
"Hiç rahat görünmüyorsun"
"İlk kez başka birinin evine geliyorum"
"Hiç mi gitmedin ya"
"Sadece akrabalarıma gitmiştim"
"O zaman ilk seferin şerefine bu kadehleri sana kaldıralım"
gülüp masanın üzerindeki bardağı aldı.
"Daha önce hiç içmedim"
"O zaman ilklerini yaşatıyorum desene"
Tüm sıkıntılarımı unutmuş gibiydim. O da gülümseyip bir yudum aldı. Yüzünü ekşitip
"Iyk Sevmedim ben"
Dedi ama bardak hala elindeydi. Mimikleri çok tatlıydı. Tekrar bir yudum daha aldı
"Sevmediysen niye içiyorsun?"
Omuz silkip bardaktaki sıvıyı hızla içmeye başladı.
"Yavaş iç su mu içiyorsun"
"Ben niye gelmiştim buraya"
"Bilmem neden gelmiştin?"
"Bana bir şey anlatacaktın"
Böyle devam ederse kesin sarhoş olacaktı.
"Moralim bozuk"
"İyi bir dert ortağıyımdır anlatabilirsin"
Kollarımı dizlerimin üzerinde birbirine bağladım ve başımı eğdim.
"Babamla kavga ettik"
"Neden?"
"Yönelimim yüzünden sürekli kavga ediyoruz çok büyük sıkıntı yaşamasam da kalbimi kırıyor bazen, Kendimi çok yalnız hissediyorum"
"Üzülme, yalnız değilsin."
Yanıma yaklaşıp gözlerini gözlerime çıkardı.
"Sarılayım mı?iyi gelir"
Göz yaşlarım süzülürken kafamı olumlu anlamda salladım. Kollarını bana sardığında ben de sıkıca kollarımı ona sardım. Kokusunu içime çektiğimde çok farklı hissettirmişti.
Ağlamam artarken onun tişörtünü göz yaşlarımla ıslatmaya başladım. Ağlamam tükense de hala iç çekiyordum. Biriyle sarılmak beni gereğinden fazla duygusal yapıyordu. Uzun uzun sarıldıktan sonra konuşmak aklıma gelmişti.
"Selim"
"Hmm"
"Teşekkür ederim"
dedim burnumu çekerek. Elleriyle sırtıma vurup iç çekti.
"Önemli değil"...
---------------------------------------------
Se laaaaam djsjsmsösmsm
Annemle babam benimle din sohbeti yapıyolar birisi başka şey anlatıyo annene deme ama diyo diğeri de başka şey anlatıp babana deme diyo
Ben de ateistim djdjsmmsşsös
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aramızı Yapsana(Gay)
Short StoryOzan: Lütfen ne istersen yapacağım Ozan: aramızı yapar mısın? 07.11.18