0.9

10K 675 263
                                    

-Selim-

Oturduğum sandalyeye daha da yerleşip kitabımın sayfasını değiştirdim.

Kitabın önüne atılan çikolataya bakıp gülümsedim. Kafamı kaldırdığımda onunla göz göze gelmiştik.

Gözleri çok güzeldi. Güldüğünde gözünün kenarında çıkan kırışıklıklar ona daha özel bir hava katıyordu. Neden bunları düşünüyordum ki?

"Hoş geldin"


"Hoş buldum"

Elindeki çaylara bakıp gülümsedim.

"Bugün şanslı günümdeyim desene"

Çünkü canım deli gibi çay istemişti ama kalkıp çay almaya üşenmiştim.

"Kaç şekerli içtiğini bilmediğim için şeker getirdim"

deyip şekerleri bardağın yanına koydu.

"Ee bu inceliğini neye borçluyuz?"

diye sordum çayımı karıştırırken.

"İlla bir şey mi istemem lazım"

Tek kaşımı kaldırıp sorgulayarak ona baktım.

"Cidden mi?"

dediğimde elini ensesine götürüp gözlerime baktı

"Kerem ile konuşmak istiyorum ama kendi kendime konuşmaya çekindim yardımcı olman lazım"

dedi gözlerini kırpıştırıp dudaklarını büzdü. Ne sanmıştım ki zaten?

"İyi tamam o zaman şöyle yapalım;ben yarın Kerem'in evine gidecektim istersen sen de gelirsin orada tanışırsınız"

"Evine mi,..şey olmaz mı biraz?"

"Ne?"


"Yok bir şey tamam"

"Ee sen ne yapıyorsun?"

"Aynı işte"

"Hiç anlatmıyorsun ama sen"

Kendimi anlatmayı sevmezdim. Omuz silkip çayımdan bir yudum aldım.

"Ne anlatayım?"

"Ya ne bileyim neler yaparsın hoşlandığın biri var mı derdin var mı neler yapmayı seversin hobilerin neler gibi şeyler"

Gözlerimi devirdim. Sürekli bana yakın olmaya çalışması hoşuma gitse de asıl amacı aklıma geldikçe canım sıkılıyordu.

"Bunları Kerem'e sorman gerekmiyor mu?"

"Ne alakası var?ikisi farklı şeyler ben seninle arkadaş olmak istiyorum"

"Biz zaten arkadaşız Ozan,sadece kendimi tanıtmaktan pek hoşlanmıyorum,beni tanımak isteyen insan zamanla tanır zaten"

Kollarını birbirine bağlayıp arkasına yaslandı.

"Çok sinir bozucu oluyorsun bazen"

"Yanıma gelmek zorunda değilsin, ayrıca benimle konuşmak isteyen de sendin madem sinir bozucuyum o zaman konuşmayalım"

"Etrafında bu kadar az insan olmasına şaşmamalı Kerem seninle neden arkadaş acaba çekilmezsin"

dediğinde sinirden gözlerim dolmuştu. Bu durumdan nefret etsem de elimde değildi. Ne zaman sinirlensem gözlerim dolardı.

"Kerem'i tanımıyorsun bile,burada seninle anlamsız bir şekilde tartışmayacağım bu arada merak etme yine de Kerem için sana yardım edeceğim çünkü ben verdiğim sözleri tutarım"

Masadan kalkıp üzerimi çırptım ve yürümeye başladım.

"İyi"

Arkamdan seslense de umursamadım. Salak herif yerinde olan moralimi bozmuştu...

----------------------------------------------

Okul yolunda bölüm atıyorum hsnksmkdls direğe çarpıcaktım

Gfhhjjfkdödldöd

Buna da bölümler gelir sınavlar bitti çok şükür

Aramızı Yapsana(Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin