0.7

11K 725 548
                                    

-Selim-

Birden midemin bulanmasıyla hızla ondan ayrıldım

"Banyo nerede?"

"Koridorda soldan ilk ka..."

sözünü tamamlamasını bekleyemezdim. Sendeleyip neredeyse düşecekken koridorun duvarına tutundum. Neden içmiştim ki şu iğrenç şeyi! tadı da güzel değildi zaten.

Dediği kapıdan girdiğimde doğru yeri bulduğum için şükür ettim.

Hemen klozete içimde ne varsa boşalttım. Midemi kusacaktım neredeyse.

Bir daha içmek isteyeceğimi hiç sanmıyordum. Sonunda tamamen geçtiğine emin olduğumda sifona bastım.

Lavaboya gidip aynaya baktım. Resmen dağılmıştım. Yüzümü yıkayıp kendime gelmeyi umdum.

Banyodan çıkıp salona döndüm. Orada olmadığını görüp diğer odalara baktım.

Mutfakta olduğunu görünce yanına gittim. Burnuma güzel kahve kokuları gelirken aklıma gelen ilk soruyu sordum.

"Ne yapıyorsun?"

Ne yaptığını bilsem de aklıma başka bir şey gelmemişti. Cevap vermek yerine elindeki cezveyi ocaktan aldı ve bana gösterip göz kırptı.

Kalbimin hızlanmasına anlam vermezken gülümsedim. Göz kırpması farklı ve tuhaf hissettirmişti Kahvelere bakıp kaşlarımı çattım.

"Köpüklü yapsaydın keşke"

"Bilmiyorum ki nasıl yapıldığını"

"Başka fincan var mı?"

Çekmeceden fincan çıkarıp bana uzattı.

''Bir tane daha''

Çekmeceden bir fincan daha alıp bana uzattı.

"Kahve nerede?"

Kahve paketini ve şekeri de uzattığında gülümsedim.

Kahveyi ocağa koyup ateşi yaktım. Kısık ateşte köpürmesini bekledim. Köpürdükten sonra kaşıkla üzerindeki köpükleri alıp fincana koydum.

Merakla beni izlediğini görünce gülümsedim. Kahve kaynadığında fincana koydum.

"Ta daa, hazır"

kahvelere bakıp gülümsedi. Resmen gözleri parlamıştı.

"Çok yeteneklisin bakıyorum da"

"Kahve özel ilgi alanım,çok güzel fal da bakarım"

"Yaa o zaman bana da bak"

"Beleşe olmaz"

İnsanlar bundan para kazanıyordu be

"Ne istiyorsun"

"1 Tl"

"Tamam"

Cebinden bir lira çıkarıp bana uzattı. Kahveyi ters çevirdikten sonra üzerine parayı koyup soğumasını bekledim.


"Hmm yakışıklı birisi var"

"Kim?"

"Bilemiyorum ama isminde hiç K harfi yok"

"Nasıl ya emin misin?"

"Evet ve bak bir de bir yolculuğa çıkacaksın"

Hepsini de sallamıştım. Şekilleri bir şeye benzetip kendimce anlamlar çıkarıyordum. Zaten fal bakmak bu değil miydi?

Çizgiler vardı ve bence bu yol demekti neden olmasın?

"Ya atıyorsun bırak ben bile daha iyi fal bakarım"

"Hiç de bile sen anlamazsın"

dedim kollarımı birbirine bağlayarak. Şaşkınca saate bakıp konuştum. Ne ara bu kadar zaman geçmişti ki?

"Ben gideyim saate bak kaç olmuş"

Kal demesini umuyordum çünkü saat çoktan gece 11 olmuştu.

"Burada kal bu gece istersen"

Ayıp olmasın falan demeyecektim. Kafamı salladım.

"Tamam"

Bir süre daha mutfakta sohbet ettikten sonra sonunda ikimizin de uykusu gelmişti.

Lavaboya gidip geri döndüğümde salonda bana uyumam için yer hazırlamıştı.

"Televizyon falan izlemek istersen kumanda burada acıkırsan susarsan kakan gelirse falan kendi evin gibi davran ben yatmaya gidiyorum şimdi sana iyi geceler"

deyip salondan çıktı. Gülümseyip kendimi koltuğa attım.

Aklıma gelen şeyle hızla yerimden kalkıp Ozan'ın odasına doğru gittim. Hayatta kıyafetlerimle uyuyamazdım. Kapıyı çalmayı unutup direk içeri daldığımda üzerindeki kıyafetleri çıkarmıştı.

Hemen kapıyı tekrar kapatıp kalp atışlarımın düzene girmesini bekledim. Elimle alnıma vurup derin bir nefes aldım. Yüzümün kızardığına emindim. Kapıyı açıp bana baktı

"Ne oldu?"

"ş-şey rahat kıyafet var mı?"

gülüp tekrar odasına girdi. Dolabından eşofman altı ve tişört çıkarıp bana verdi

"Sana olur herhalde bedenlerimiz aynı gibi"

Kafamı sallayıp teşekkür ettim. Tekrar salona girip rahat bir nefes aldım ama hala kalp atışlarım düzelmemişti...

---------------------------------------------

Benden bıknıyor musunuz sjksksksms

Sürekli bölüm sürekli bölüm

Biraz kendimi özletsem mi acaba

:))

Aramızı Yapsana(Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin