•♡•
Seda can sıkıntısıyla Sudenin yanına gitmişti. Onunla biraz uğraşsa keyfi yerine gelirdi.
Kapının deliğinden içeriyi izlerken içerinin boş olduğunu fark etti. Omuzları çökerken arkasına dönmesiyle Sudeyi dibinde tıkınırken görmesi bir oldu.
Attığı ufak çaplı(!) çığlıkla Sude 'MAL' dercesine Sedanın kafasına vurdu. Seda kafasını acıdığını belli ederek abartılı bir şekilde ovuşturdu
"Selam vermeye gelen de kabahat." derken odasına doğru ayaklandığında Sude "Dur kız dedikodum var dedi."Gruptan çıktıkları 50 -bir asır gibi geçen- dakikanın sonucunda sıkıntıdan patlamışlardı.
"Uuuuu dedikodu. Farkındaysan biz bu dedikodular sayesinde cehennemde kendimize özel loca ayırdık." diyen Sedayla ikisi de pis pis gülmeye başladı.
"Ev beni çok baydı. Dışarı çıkak da öyle anlatam."
Birlikte gezmeye gidermiş gibi süslenip evin kapısına oturdular. Sonuçta gezmeye bile üşeniyorlardı(Yazar notu: Aslında gezcek paraları yok aöcmaldkls).
Hararetli bir şekilde dedikodu yapmaya daldıklarında onlara doğru gelen kişileri fark etmemişlerdi.
"NEYYYY!!!" hayvan gibi tepki veren Sedanın konuşmasını bölense Senanın bağırmasıydı.
"Hadi yine iyisiniz Avengersı ayağınıza getirdim."
Kızlar aynı anda kafalarını hızlıca çevirdikleri için senkronize bir şekilde ağrıdan dolayı sızlanmışlardı.
Karşılarında bütün Avengersı görmeyi beklerlerken sadece Tony ve Peterı görmeleri hayal kırıklığı yaşamalarını sağladı.
"Eeee hani nerde geri kalanı?" dedi Sude kafasını hafif yana eğerken. Sonradan fark ettiği şeylede ayağa hızlıca kalkıp "LAN LOKİYİ NİYE GETİRMEDİNİZ?" demişti.
Sena da bağırarak "LAN UZAYDA Kİ ADAMI BURAYA IŞINLAYALIM MI?"
Sude tepki vermesi için Sedaya baktığında ikizinin Peterla bakıştığını gördü.
"Sesi duydun mu Sude?" diyen Tony e "Ne sesi?" diyerek cevap verdiğinde Tony nin "Kalbimin kırılma sesi." demesi Sedanın Peterla bakışmasını kesip Tony e 'Rili Niga' bakışı atmasını sağladı.
Peter arada ki tuhaf bakışlara girerek konuşmaya başladı. "Tahmin edersiniz ki buraya gruba geri gelmeniz için geldik."
"Niye gruba girelim ki Avengers bile değiliz." dedi Seda.
Tony gülümseyerek "Hadi yine iyisiniz. Sizi Avengers üyesi olarak eğitmeye hazır bir..." dediğinde heyecanla Sude araya girdi.
"BİZİ STEVE Mİ EĞİTİCEK?"
Tony yarı ağzı açık bir şekilde Sudeye bakakaldı. "Ya Sena bize yetmiyor mu?"
Peter gözlerini devirerek araya girdi. "Bay Stark ve Bay Rogers eminim ki sizin eğitiminize yardım ederler."
Biraz daha konuştuktan sonra Tony ve Peter gitmişti. Sena da arkalarından giderken kızlar zorla Senayı alıkoymuştu.
▪♤▪
Akşam kızlar pijama partisi yapmaya karar vermişlerdi. Pijamalarını giyip korku filmi açmışlardı. Tabi kutsal abur cuburları da unutmamışlardı.
Bir süre korku filmini izledikten sonra filmden korkmak yerine sıkıcı bulduklarını fark etmişlerdi. Hatta Seda gördüğü yaratıklardan birine "Sude nin makyajsız hali." diye dalga geçerek karşılık vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers •♡• Texting
Fanfiction(Tamamlandı) Avengersın başına bela olan üç genç (en azından ikisi genç smdmdkd) kızın hikayesidir. Texting/normal karışık bir hikaye. İçinde benim de geçmiş olduğum bir kitap. ♥️ ♥️ ♥ ️♥️ ♥️ Çalanı önce Allah sonra Thor çarpsın ne diyim alnflwjrke...