🎆Asgard Şenliği🎆

636 34 96
                                    

Sude Özel Bölüm
Sudeaşqım doğum günün tekrar kutlu olsun♥️

Sude okuldan kaçıp Lokiyle anlaştığı yere gelmişti. Yaklaşık beş on dakika sonra yanın da oluşan ışıktan gözlerini alamamıştı.

Loki Sude yi görünce bir an duraksayarak yanına gitti. "Ne yapmak istersiniz leydim." dedi eğilip Sudenin eline yumuşak bir öpücük kondurduktan sonra.

Sude heyecandan konuşamayınca ağzından garip bir ses çıkmıştı. Loki Sudeye gülerken Sude utançtan gözlerini aşağıya indirmişti.

"Şey, aslında Asgarda gitme gibi bi durumum olmaz dimi. Oraya gitmeyi çok istiyorum."

"Aslında ben de seni Asgarda götürmek istiyordum. Bugün Asgard da özel bir gün."

Asgarda gelir gelmez Sude hemen etrafını incelemeye başlamıştı.

Saraya gidiyorlardı. Sude etrafında ki herşeyi merakla izlerken Lokinin de onu izlediğinden bi haberdi.

"Bu kutlama ne için?" diye sordu Sude şenliklerin olduğu yere ilerlerken.

"Yıllar önce kazandığımız bir savaşla ilgili. Her yıl yeni zaferler için kutlama yaparız."

Ana meydana geldiklerin de bir kaç köylünün dans ettiklerini gördüler. Sude ellerini çırparak onları izlerken Loki heyecanla Sude ye elini uzattı.

"Dans etmek ister misiniz Leydim?" Sude kibarca eliyle Lokinin elini tutmuştu. "Elbette isterim prensim." dediğin de meydanda ki insanlarla dans etmeye başlamışlardı.

O an Sude kalbinin yerinden çıkacağını hissetmişti. Birbirlerinin gözlerin de kaybolurken müzik kesilmiş herkes saraya doğru bakmıştı.

Thor görkemli saçları ve çekiciyle ortama gösterişli bir giriş yapmıştı. Meydana ulaştığındaysa Lokiyle Sudenin yanına gelmiş, anlayacağınız romantik ortamı bozmuştu.

Loki içinden Thora küfürler ederken Sudenin aklından geçen soruysa bambaşkaydı.

"Şampuanının markası ne?" dedi herkesin ilgisini çekerken. Thor ilk başta şaşırmış sonra da gülmüştü.

Sudenin elini öperken "Leydi Sude." demişti. "Asgarda hoşgeldiniz."

"Teşekkür ederim."

Konuşmalarını bozan şey bir takım çığlık seslerinin etrafta yankılanmasıydı.

Çıkan sesle Sude aniden kafasını çevirip köylülerin olduğu yere baktı. Bir yerde yangın çıkmıştı.

Herkes panik içindeyken Sude Lokiye hızlıca bakıp "Ben hallederim." dedi.

Lokinin onu tutmasına izin vermeden yangının olduğu yere gidip gücünü kullanarak ateşi büktü.

Yangın giderek büyürken gücüne biraz daha odaklanması gerekiyordu.

Ateşi içine çekiyordu. Enerjisini için de hissedebiliyordu. Ve ısısını.

•♧•

Meydan da ki yangını durdurduktan sonra herkes Sudeye teşekkür etmişti.

Biraz daha dans ettikten sonraya sonraya saraya gitmişlerdi. Ama üçüncü şahıs olarak Thor da yanlarında dolanıyordu. Lokinin aksine Sude bundan gocunmuyordu çünkü Lokinin bütün rezilliklerini anlatıyordu.

"Sonra da üç gün boyunca yataktan çıkamadı. Ve çok kötü kokuyordu." dedi Thor hikayesini bitirirken. Sude hikayeye kahkahalarla gülerken Loki Thoru nasıl gönderebileceğini düşünüyordu.

En sonun da dayanamayıp "Thor, birazcık konuşabilir miyiz?"  dedi Loki kızgınca.

"Efendim kardeşim." dedi köşede bir yere geçtiklerinde. "Bizi biraz...yanlız bıraksan. Hani randevu ya bu."

Thor "Heeeeee" diye garip bir ses çıkarıp odadan çıkınca Loki Sudeyle tek kalmanın verdiği heyecan ve mutlulukla yanına gitti.

Elini Sudeye uzatıp "Terasa çıkalım mı? Hawaii fişeklerin patlamasına az kaldı." dedi. Sudeyle devasa terasa çıktıklarında birbirlerine ne yakın ne de uzak duruyorlardı.

"Bugün için üzgünüm." Sude anlamamışçasına kaşlarını çattı.

"Neden özür diliyorsun ki?"

"Thor bütün gün bizi yanlız bırakmadı. Ben daha farklı şeyler yaparız diye düşünmüştüm."

"Önemli değil. Bence eğlenceliydi."

"Rezilliklerinin anlatıldığı taraf sen olsan eğlenceli olurdu. Gerçi ben burda kötüyüm. Neden kafana takıcaksın ki? " dedi Loki gülerken.

Sude Lokiye bakarken gözüne takılan aşağı da bulunan çeşmeydi. Suyu bükerek Lokinin etrafında dönmesini sağladı. Sonra için de biriken ateşi dışarı vurakak yanın da döndürmeye başladı.

"Bence ateş ve suyun...çok derin bir hikayesi var. Bak..." dedi ikisi arasında ki mesafeyi gösterirken. "Birbirlerine değmediklerin de zarar veremiyorlar. Ama..." bu sefer bir hamlede ikisini bir araya getirdi

"Bir araya geldiklerini de... buhar oluyorlar. Herkes bunu kötü bir şey sanıyor."

"Bu iyi bir şey mi?" Dedi Loki ne tepki vericeğini bilemezcesine.

Sude ortaya çıkan buhara bakıp gülümsedi. Bu sefer buhari yani havayı bükmeye başladı. "Hiç bir şey ortadan kaybolmaz ki. Bu buhar yine su olucak ve bu döngü devam edicek. Su ve ateş birazcık iyi ve kötü insanlar gibi..." dediğin de Loki de "Sen ve ben gibi" diye tamamladı.

Sude kafasını terastan aşağı eğerken Loki konuşmaya devam etti.

"Yani demek istediğin bizim birbirimize zarar verebileceğimiz mi?"

Sude hayır dercesine Lokiye baktı." Hayır, demek istediğim birbirimizin eksiklerimi tamamlayabilmemiz." dediğin de Loki bir tebessüm etti.

Sude de gülerken gülmesini yarım bırakan şey Hawaii fişek in patlamasıydı. Sude korkuyla yerinden sıçrayıp Lokiye sarıldı. Yaptığı şeyin farkına vardığın da da hareket edemedi.

Loki Sudenin saçlarını okşarken birlikte Hawaii fişekleri izliyorlardı.

Hawaii fişek gösterisi bitince Loki cebinden çıkardığı kutuyu Sudeye uzatıp açtı.

"Bütün gün bunu sana vermeyi bekledim."

Kolyenin ipleri arasında dönen bir yılan sembolü vardı. Ucunda yılan aşağı doğru sarkıyordu.

"Bu...çok güzel." dedi Sude gözlerimi kolyeden alamayarak. "Bunu bana takabilir misin?"

Kolyeyi Sudeye taktıktan sonra şenliklere katılıp hayatlarının en güzel gecesini geçirdiler.

•♡•

Avengers •♡• TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin