🛠️Zırh Tamiri 🛠️

440 25 50
                                    


SENANIN ÖZEL BÖLÜMÜ

Sena iş çıkışı eve giderken telefonuna gelen mesajla durakladı.

Gizli Numara: Çikolatalı keksin bu alemde teksin gülüw

Sena gözlerini devirip üniversite de ki bir kaç öğrencisinin şakası olduğunu düşündü.

Onlara biraz ders vermek için (ve canı sıkıldığı için) numarayı hecklemeye başladı.

Heck yapmak onun için sudoku oynamaktan farksızdı. Ama bu numarayı bir türlü kıramıyordu.

Gizli Numara: Boşuna Heck yapmaya çalışma. Benim kadar yetenekli birinin yazılımını kıramazsın

Sena bu egoyu kilometrelerce öteden tanırdı.

Sena: Ama egon seni ele verdi Tony cim.

Sena: SEN TONY STARK SIN NE BU ERGEN OYUNLARI SŞMFŞWMDŞAMDŞAMDLAL

Gizli Numara: Hadi be

Gizli Numara: Ben biraz daha bu anonim şakasını uzatmayı unmuştum aldmaldjlqk

Gizli Numara: Neyse kuleye gelsene

Sena: Şu senin muhteşem Stark kulene mi

Sena: Üşeniom beeğğğ gelip beni zırhınla alsana lsmflakdksk

Gizli Numara: Senden beş adım öndeyim konumunu buldum bile

Sena: Ne uğraştın be gülüw sorsaydın söylerdim şwisfkşalsl

Beş dakika için de görkemli zırhıyla Tony Senanın yanına iniş yaptı. Senaysa onu umursamayarak elini bir sağa bi sola sallamaya başladı.

"Her taraf toz oldu be." dedi öksürürken.

Tony de gülümseyerek "Ben de seni gördüğüme sevindim." dedi.

•♧•


Stark kulesine gelince birlikte kulenin en tepesine çıktılar. Sena romantik bir masa ve mum ışıklarını görünce şaşırmayarak güldü.

"Evet açım. Ama cidden mi? Fazla tahmin edilebilirsin Tony." dedi gülerken.

"Sen ne isterdin." dedi Tony alınmış gibi şakaya karışık.

Sena Tonye biraz daha yaklaşıp sır vericekmiş gibi eğildi. Tony de Senaya yaklaşınca onu öpeceğini sandı ama Sena "Zırh yapalım mı?" dediğin de kaşlarını çatıp bakmaya başladı.

"Zırh mı?"

Sena kafasını salladı. "Eğlenceli olur. Hem senden zeki olduğumu kabul et. Bir yardımım dokunur."

Sena iddia ya girercesine konuştuğun da Tony de gülerek konuştu. "Ya tabi. Bak ne diyeceğim. Benim hala çözemediğim bir problem var. Onu çözersen zırhım senindir."

Sena mücadele hoşuna gitmişçesine sırıttı. Zırhı alsa arkadaşlarına yapacağı ibnelikleri düşünürken saçlarının üstünden çıkan boynuzları indirmesi gerektiğinin farkına vardı.

Sena tam ağzını açıp 'Tamam' diyecekken Tony araya girdi." Ama... "

" Ama?" dedi Sena kaşlarını çatıp.

"Ama eğer problemi çözemezsen istediğim bir şeyi yapmak zorundasın."

Sena bir süre tereddüt ettikten sonra 'Alt tarafı ne yaptırabilir ki?' diye düşünerek "Kabul." demişti.

Birlikte labaratuara geldiklerin de açılan ışıklardan Sena gözünü alamamıştı. Gözleri normale dönünce etrafta gördüğü teknoloji ağzını açık bırakıcak türdendi. Birlikte labaratuarın sonuna kadar ilerlediler.

Yapım aşamasın da olan bir zırhım yanına gelene kadar.

"Zırhların işlemcisini geliştirmeye çalışıyorum. Keşfettiğim element..." derken son söylediklerini vurgulamıştı. "...sayesin de daha kolay ve çevik hareket edebiliyorum. Ama alet hareketlerimi kısıtlıyo. Zırhın ayarlamasını yapıcaksın."

Sena birazcık zırhı inceledikten sonra derin bir nefes aldı. Kolay olmayacaktı ama zırhı incelemeye başladı.

Kablolarını sökerken Tony sanki evladına işkence ediliyormuş gibi zırha bakıyordu.

Bir yarım saat sonra yanlarına Happy uğrayıp üç kutu pizza getirmişti.

Sena pizzayı görünce zırhı bırakıp kutuya yapışmış sonra da kirli elleriyle zırha dokunmaya devam etmişti.

Tony ses çıkaramyıyordu ama içi kan ağlıyordu.

Bir kaç dakikanın sonun da Sena kendini yere atarken "Bitti!" dedi. Çok yorulmuştu.

Tony zırhı üzerine çağırıp giydiğin de daha hızlı hareket ettiğini fark etti. Daha çevik.

"Bunu nasıl yaptın?" dedi hayranlıkla.

Sena övünürcesine kollarını kenetşeyip ayağa kalkmıştı. "Meslek sırrı." derken gülümsemişti.

"Yani ne yaptın?" dedi Tony ısrarla sorarken.

"Birazcık parçaları yağlamış olabilirim. Yani o kadar küçük bir iş koskoca Tony Starkın gözünden kaçar? " derken tabiri caizse anırmaya başlamıştı.

Gülmesi artarken Tonyle dalga geçiyordu. Tony çok üstelemeyip "O zaman romantik yemeğimizi artık yiyebilir miyiz?" dedi kaybettiğini unutmaya çalışırken.

Sena Tony e doğru yaklaştı. Yüzleri arasında bir santim kaldığındaysa Tony yine onu öpüceğini sandı. Ama Sena "Önce zırhımı denemem lazım." dedi ve güldü.

•♧•

Avengers •♡• TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin