⚜️Yeni Kahraman⚜️

537 33 19
                                    

Seda Özel Bölüm

Seda okul çıkışı duyduğu çığlık sesiyle yerinde zıplamıştı. Kafasını çevirip baktığındaysa Örümcek adamın iki gün önce dövüşmüş olduğu adamları gördü.

Elinde ki silahlarla polislerle savaşıyorlardı. Etrafa bakınca süper kahraman görememesi hayal kırıklığına uğramasını sağlamıştı ki sonradan aklına gelen düşünceyle hareket etti.

Bir Avengers olmak istiyorsa kötülerle savaşması gerekliydi. Sude okuldan kaçıp Lokiyle buluştuğu için tekti.

Kimsenin olmadığı bir yerde kafasına geçirdiği maskeyle polislerin yanına gitti.

Adam silahını ateşlediğinde gücüyle kurşunların cisimlerini bozuyordu. Daha doğrusu yapmaya çalışıyordu.

Dikkatsizliği sonucun da kurşunlardan biri şekil değiştirmek yerine daha da hızlı uçmaya başladı. Az kalsın yoldan geçen yaşlı bir kadına çarpacak olan kurşunu görünce Seda korkuyla bağırmıştı.

Ama beklediği gibi kurşunun kadına isabet etmediğini görünce, üstüne de bunu engelleyenin örümcek adam olduğunu görünce için de ki korku hissi bambaşka bir şeye dönmüştü.

Kadını güvenli bir yere ulaştırdıktan sonra örümcek Sedanın yanına gelip "Yardım lazım mı?" demişti.

Seda tepkisiz bir şekil de Örümceğe bakakalmıştı. Örümcek adam da ona bakarken kafasını ani bir hareketle çevirmişti. O an Seda  'Örümcek hisleri sayesin de' diye düşünüyordu.

Ani bir hareketle örümcek Sedayı kucağına alıp ağlarıyla okul binasının üstüne çıkardı. Seda korkuyla aşağı baktığındaysa az önce bulunduğu yer de ki araba yığınına baktı.

Arabanın ağırlığına bakılırsa kötü adamların da güçlerinin olduğu belliydi.

Örümcek adamlara doğru ilerleyeceği zaman Seda onu kolundan tutmuştu.

"Bekle, bir plan yapsak daha iyi olmaz mı?"

Örümcek bir adamlara bir Sedaya bakıyordu. En sonun da Sedaya 'Seni dinliyorum' der gibi baktı.

"Bak şimdi..." dedi adamları işaret ederek "Adamlar iki seferdir bu okulun çevresine geliyorlar. Bu demek oluyo ki ya dikkat dağıtıyorlar ya da burda bir şey arıyorlar. Eğer biz onların dikkatini başka yöne çekersek durum bizim aleyhimize olur."

"Peki bunu nasıl yapıcaz. Bir fikrin var mı?"

Gözlerini kısıp etrafı inceleyen genç kız en sonun da bulduğu fikirle Örümceğe döndü.

"Adamlardan birinin kaçmasına izin vericez. Diğerleriyle polis ilgilenecek zaten. Ben de yardım edersem en azından biri bile görevi tamamlamaya çalışabilir. Ki eğer burda bir şey aradıkları düşüncem gerçekse. Sen de diğer adamı takip ediceksin. Böylece aradığı şeyin ne olduğunu öğrenicez. "

" Sen o adamları zapt edebileceğine emin misin? "

" Gücüm biraz kontrolüm dışına çıkıyor ama merak etme. Hallederim."

Planlarını uygulamak amacıyla adamların birinin kaçmasına izin verdiler ki tahmin ettikleri gibi adam gizlice okula girdi. Peter adamı takip ederken Seda adamların zihinlerine girmeye çalışıyordu.

Adamları kontrolü altına aldığını hissettiği an onlara 'DUR!' komutu verdi. Adamların durduğu 5 saniye sonrasındaysa Seda kontrolünün dışına çıktı.

Kendi kendine kızarken birden içinde ki bütün öfkeyi dışarıya çıkardı. Gözleri mor rengini almıştı. Saçları da  tamamen mora dönerken havada uçuştuğunu hissedebiliyordu.

Yüksek sesle 'DURUN!' diye bağırdı. Adamlar oldukları yerde durduğun da silahlarını istedi. Ve polislerin onları kelepçelemesini sağladı. Adamların üçü gitmişti.

Kendi geldiğin de birden yere düşen Seda derin bir nefes aldı. Bedenin de hissettiği sıcaklıkla huzur buldu. Çok uykusu vardı. Bütün gücünü tüketmişti. Gözleri kapanırken acaba insanlar beni kahraman olarak görüyor mu diye düşünüyordu...

•♧•

Seda gözlerini açtığın da kendini bir odada buldu. Etrafı incelediğin de bir sürü dergi ve oyuncak gördü. Yıllardır arayıp bulamadığı dergiler bile vardı. Heyecanla kafasını kaldırdığın da başının döndüğünü hissetti.

Eliyle saçını karıştırırken saçlarına bakınca mora dönmüş olduklarını gördü. Kaşlarını çatıp etrafı incelemeye başladı.

Etrafı inceledikten sonra ayağa kalkıp odanın kapısını açmaya gitti. Tam kapı kulpuna dokunucakken kapı açıldı.

İçeriye telaşla giren Peterı görünce kaşlarını çatıp olanları anlamdırmaya çalıştı.

"Benim burda ne işim var?" dedi yeni uyandığı in çatlayan sesiyle. Peter da mahcup bi şekil de kafasını eğdi.

"Uzun hikaye. Aslında..." Sedanın gözlerine baktığın da garip bir şekil de gözün de mor hareler yakaladı.

"Aslında sana söylemem gereken bir şey var."

"Ne?" dedi Seda merakla. Peter ağzını açıp konuşacakken Seda gördüğü şeyle "Hadi canım!" demişti.

Uzun zamandır aradığı bir çizgiromanı görmüştü. Bir an da eline alıp dergiyi inceledi.

"Bu çizgiromanı biliyor musun?" dedi Peter.

"Evet. Neredeyse bütün seri ben de var. Ama bunu bir türlü bulamamıştım." dedi Seda kitabı görmenin sevinciyle konuşuyordu.

"Baş karakteri çok iyi oturtmuşlar ama neden kimliğini gizlediğini hala anlamıyorum." Peter Sedaya bakmadan cevap verdi.

"Çünkü sevdiklerine olabileceklerini düşündü. Ya da sorumsuz davranışlarının hayatını etkilemesinden korktu."

Seda merakla Petera baktı." Aslında sana söylemek istediğim şey de bununla alakalı. Ben... "

Peter kafasını yere eğmişti. "B-ben aslında... örümcek adamım." son sözleri anlaşılmasa da Seda ne dediğini duymuştu. Olduğu yerde sabit bir şekil de donakalırken ne düşüneceğini bilememiş bir şekil de Petera bakıyordu.

"Ahhh. Demek sen...Vay be!" dedi en sonunda. "Sen tabi daha farklı birini bekliyordun dimi." dedi Peter hayal kırıklılığıyla.

"Şaka mısın?" dedi Seda bi an da sesini yükselterek. "Bu şu ana kadar başıma gelmiş en ama en mükemmel şey olabilir. Şu an örümcek adamla aynı ortam da durmak bile muhteşem ve ben ne tepki vericeğimi bilmiyorum. Şu an nefes almayı bile unutmuş olabilirim." dediğin de tek sefer de kurduğu cümle sayesin de gerçekten nefes alamamış ve en sonun da derin bir nefes almıştı.

"En çok da sen olduğun için sevindim." dedi Seda gözlerini utançla Peter dan çekerken.

Peter da utançla kafasını eğerken Seda yine romantik ortamı bozmuş ve "Kostümünü giyebilir miyim?" demişti.

•♡•

Avengers •♡• TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin