♡Herkes kulede toplanmıştı. Sena, Tony ve Steve plan üzerinde çalışıyorlardı.
Peter ve Seda da sohbet ediyorlardı.
Sude ise Lokiyle kavga ediyordu. Loki daha yeni kaçırılma olayı yaşadığı için Sudenin dövüşmemesi gerektiğini söylüyordu. Sudeyse sürekli iyi olduğunu ve güçlerini artık daha iyi kullanabildiğinden bahsediyordu.
Bir yarım saatin ardından konuşma yapmak için Sena yanlarına geldi. Friday projektör sayesinde üç tane adamın yüzünü hologram şeklinde göstermişti.
Sena teker teker adamları tanıttı. Basit bir planın ardındansa hepsi birden kuleyi terk etmişti.
Adamlar kaçak mallarla sığınmak için bir yer bulmuşlardı. Kızlar planı son kez göz gezdirdiler.
Saladırı yapmadan önce de Seda telefonunun sesiyle kızların yanından ayrılmıştı.
Peter arıyordu. Tony yüzünden onlarla gelmemişti. "Alo." dedi telefonun karşı tarafından.
"Seda sana söylemem gereken bir şey var. Daha saldırıya başlamadınız dimiz?"
Sena Sedaya seslenip yanına çağırmıştı. "Az zamanım var Peter. Gitmem gerek. Ne söyleyecektin?" dedi Seda.
"B-ben..." dedi Peter kekeleyerek. Bir sessizlik olmuştu.
"Seda." Sena sabırsızca bağırıyordu. "Geliyorum." dedi Seda.
"Peter çabuk söyler misin?"
Peterın iç çekişini duymuştu. Titrek nefesler almıştı.
"Senden hoşlanıyorum." dedi sonlara doğru sesi kısılırken. "
Ve uzunca bir bip sesi duyuldu. Seda yüzüne kapanan telefona bakarken gözleri sonuna kadar açılmıştı.
Tepkisiz bir şekilde Sudenin yanına gitmişti." Sude beni yumruklar mısın? Galiba rüya görüyorum." dediğin de ağır bir yumruk yemeyi tabi ki beklemiyordu.
"Ağh! Ciddi değildim aptal." diye bağırmıştı.
Ve ikinci bir tokat yemişti. "Bana bağırma gerizekalı ilk sen vur dedin."
Sedanın gözleri sinirle mor ışıklar saçmaya başladığında Sena kızların kolundan tutmuştu. "Çocuk musunuz siz biraz sakin. Yoksa adamları tek dövmem gerekicek."
Kızlar aynı anda itiraz ettikten sonra adamların üssüne saldırıya hazırlandılar.
Jetten atlamaları gerekiyordu. Bu yüzden uygun zamanı bekliyorlardı.
Sena laptopunda ki verilere bakıyordu. Ekrana bakarak hızla bir şeyler yazıyordu. " Sen de bizimle gelicek misin? "dedi Tony.
Sena kafasını kaldırmadan" Hayır bu adamlar çocuk oyuncağı siz halledersiniz. Ben burdan durumu kontrol edicem. "dedi.
Sonraysa nihayet yazdığı şeyi bırakıp kafasını kaldırdı." Atlama vakti geldi."
Herkes paraşütü ü takmış atlıyordu. Tony paraşüt takılmasın beklemeden zırhıyla havalı bir şekilde önden gitmişti.
Plan tıkırında işliyordu. Bir kaç adam pataklamışlardı. Tek bir kişi kalmıştı
Sena jetten aşağı baktığındaysa sağlam bir küfür etti.
Tahmin edemedikleri uzaylı teknolojisine sahip silahlı adamlar...
Diğerlerine yardım etmeliydi. "Friday jeti otomatik pilota alır mısın?"
Ses direk olarak diğerlerine de gitmişti. Hepsi aynı anda "Sorun ne?" demişti.
"Davetsiz misafirler.Siz plana devam edin. Dışarda ki adamlarla..." dedi jetten aşağı bakıp yutkunarak. "Ben ilgilenirim."
Diğerleri gibi paraşüt giymesine gerek yoktu. Elleriyle cisimler oluşturduğu için ayağını bastığı yerde bir taş olmasını sağlıyordu. Böylece düşmeden aşağı koşabiliyordu.
Diğerlerinin dikkatini çekmesi lazımdı. "Hey!" diye bağırdığında bir kaç silahlı adam ona dönmüştü bile.
Biri sırıtmaya başladı. "Burası sizin için tehlikeli bayan."dediğinde Sena kaşlarını çatmıştı.
" O zaman burdan gitseniz iyi olur. "dedi iğneleyici bir sesle.
Adam kıza silahını uzattı. Ağzını açıp kıza laf sokacakken Sena eliyle gönderdiği bir cisimle silahın patlamasını sağladı.
Herkes şaşkınca birbirine bakmıştı.
Tabi hepsi birden Senaya ateş etmeye başlayınca kız korkuyla yere çömelip kendine kalkan yaptı. Kulağında ki küçük siyah şeye dokunup diğerlerine seslendi. "Dışarda biraz yardıma ihtiyacım var." derken kalkanı kırılmıştı.
Anında yan tarafa doğru yuvarlanmıştı. "Sena iyi misin?" diye bağırdı Tony. "Kapana kısıldık. Çıkamıyoruz!"
Sena yerde debelenirken adamların iğrenç gülmelerini işitti.
O an gözleri bembeyaz bir renk almıştı. Saçları havada uçuşurken beyaza dönmüştü.
Ayaklarının altına oluşturduğu taşlar sayesinde havada duruyordu.
Birden yerden çıkardığı sırıkların hepsi adamların silahlarını delerek geçmişti. Ve oluşturduğu cisim sayesinde onları kapana sıkıştırmıştı.
Sena yere düşerken Kulaklığının öbür tarafında adının sayıklandığını işitti.
♡
Sena gözlerini açtığında kendini kocaman bir odada buldu. Ayağa kalkıp odadan çıkacakken gözü aynaya ilişti. Bakar bakmasa ağzından "Hadi canım!" diye bir ses çıkmıştı.
Biraz fazla bağırdığı için kızlar odaya dalmıştı. Bes saniye sonraya Tony gelmişti. Ve aynı anda "Noldu?" diye bağırmışlardı.
Sena hepsine teker teker bakıp "Saçım?" dedi.
"Saçım beyaz. BEYAZ!" dedi.
Kızlar kapıya yaslanırken Seda "Evet seni açmış." dedi.
"Ama beyaz!" dedi Sena.
"Farkındaysan benim ki yeşil Sedanın ki de mor abartma kuzen." Sude gülerek konuşmuştu.
"Bence böyle de çok güzelsin Sena." diyerek Tony Senaya sarılmıştı.
"Eh madem beğendiniz."
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers •♡• Texting
Fanfiction(Tamamlandı) Avengersın başına bela olan üç genç (en azından ikisi genç smdmdkd) kızın hikayesidir. Texting/normal karışık bir hikaye. İçinde benim de geçmiş olduğum bir kitap. ♥️ ♥️ ♥ ️♥️ ♥️ Çalanı önce Allah sonra Thor çarpsın ne diyim alnflwjrke...