8

54 12 2
                                    

Stála uprostřed svého pokoje a napůl zděšeně, napůl nevěřícně, civěla na dívku v červeném, puntíkatém oblečku.

Beruška se na ni však jen usmívala a v natažených rukou jí podávala malou, šestihranou krabičku s podivným znakem na víčku.

Zamrkala a zatřásla hlavou, zatím co Pařížská superhrdinka jí trpělivě zopakovala svůj vzkaz a nepřestávala se mile usmívat.

Marinetti zvědavě pozoroval panikařící blondýnku a v duchu se nepřestával divit. Popravdě... když za ním mistr přišel s tím, že byla vybrána další osoba, schopna třímat ve svých rukou moc miracul, byl překvapený. Když mu pak sdělil jméno vybrané dívky, změnilo se překvapení v naprostý šok.

Netušil, jak někdo jako je ONA, může patřit k vyvoleným. Když ji však teď viděl, pochopil. Ta rozmazlená starostova princeznička, se během té doby, co jí neviděl, poněkud změnila. A jestli si ji ta kwami, ukrytá v Miraculu, vybrala za svoji nositelku....

Trochu jej sice mrazilo při pomyšlení, že při boji mu bude chránit záda zrovna ona, ale rozhodl se jí dát šanci.

Pobaveně pozoroval, jak dívka opatrně natáhla ruku, aby si od něj krabičku převzala. Jako kdyby ji měl ten malý, zdobený předmět pokousat za to, že se jej dotýká.

S trhnutím se otočil k oknu, když se celá Paříž otřásla a jen si povzdechl.

'To si Lišaj vážně nemohl najít lepší chvíli?'

Jen zavrtěl hlavou a naposledy se otočil na svou spolužačku, zkoumající ten záhadný předmět. Povzdechl si. Dnes se ještě obejdou bez ní, zatím jí její kwami může všechno vysvětlit. Vyskočil z okna a pomocí yoya se vydat za hlukem.


****

Oněměle zírala na maličkou, poletující postavičku, která se jí představila jako Pollen. V rukou držela ozdobný hřebínek do vlasů a nemohla uvěřit svým uším.

Ona, že byla vybrána za dalšího Pařížského hrdinu?

Ona, že má od teď bojovat bok po boku Kouzelné Berušce a Černému kocourovi? To přece nemohla být pravda! Vždyť byla... byla....

Ať byla v minulosti jakákoliv, nyní si více než kdy dřív uvědomovala všechna svá špatná rozhodnutí a chování, které bylo všechno možné jen ne přátelské.

S odhodláním se zadívala na maličkou kwami a lépe si zastrčila ozdobný předmět do vlasů. Odhodlaná, nepromarnil tu šanci, kterou dostala.


Přeji všem krásné Vánoce 😁 báječné prožití vánočních svátků a pohodu u stromečku. Spoustu dárků.... 😁
Mám tu pro vás jednu změnu, co se týče vydávání tohoto příběhu. Vzhledem k tomu, že jsem byla nucena Parilis odsunout na neděli a tento příběh už mám celý napsaný a předpřipravený, bude vycházet 2x týdně, tedy v úterý a ve čtvrtek 😁 věřím, že vás to určitě potěší 😀

This Is Not LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat