Arsadaki evin dili olsa konuşsa. Ne hızlı bir gençlik, ne hızlı aşk hayatı. Ekmek fırınım, arabam, evim, sevgililerim herşeyim var. Tabii bunlar zamanla olan şeylerdi. Orta okuldan beridir çalışıyorum. Liseye geldiğimde bir işyeri sahibi olmuştum kendi ekmeğimi yapıyor ve satıyorum. Akşamların vermiş olduğu yorgunlukla kendimi arsadaki yanlız evime atıyorum. Yanlız derken orası benim aşk yuvam ben yoksam orası sessiz ve yanlız oradaysam alkol, kadın alemlerden âlem.
Kendimi tanıştırmayı unutmadan ben Tarık. Akşam üzeri işyerimi kapatır arabama biner yolda bir iki bira, biraz rakı ve meyvemi alır arsamdaki eve gider gece yarısına kadar eğlenirdim. Yanımda mutlaka birileri olurdu arkadaşlarım veya bir kadın. Görenin bir kere daha baktığı bir yapıya sahibim. 185 cm boyum, 81-82 kg ağırlığım ve sporcu bir vücut. Lise son sınıftan askere gidene kadar bir sürü sevgilim oldu. Hayatıma giren büyük yaşlarda da, benim yaşıtlarımla da olsa hepsi yatağımdan geçti. Hiç birisini sevmemiştim bütün meselem sevişmek. Aşka inanmıyordum bir seviştiğimle uzun süreli görüşmezdim. Ne zaman ihtiyaç duyarsam o zaman çağırırdım gelirdi iliklerime kadar boşalıncaya kadar sevişirdim. Onlarda bundan büyük zevk alırlardı gece yarısına kadar kendilerini defalarca tatmin ederlerdi.
Gece yarısı olduğunda arsadan ayrılır gelen kadını evine bırakır kendi evime geçerdim. Annem, kardeşlerim ve çapkın bir babaya sahiptim. Babam Taner görünüş olarak benden küçük gösteriyordu. Minyondu kendisi annem ve bizler olmamıza rağmen başka hayatlar yaşıyordu oda. Bu yüzden çok kızgındım ona ama bende onunla aynı yolda yürüyordum. Bekçi olarak çalışırdı babam kazandığı kendisini ancak geçindiriyordu. Ben kazandığımla kardeşimi okutuyor, evin ihtiyaçlarını gideriyordum. Üç tane büyük baş, yedi tane küçükbaş, birkaç tane de tavuğum ve horozum vardı. Sağolsun annem hepsiyle ilgileniyordu. Sütünü sağar bizlere içirir, yoğurdunu yapar bizlere yedirir, cefakâr anam bizler birşey olalım diye çırpınırdı. Şükürler olsun ki ben annemin yüzünü kara çıkarmamış ve birşeyler sahibi olmuştum.
Yakında yeni bölümler ve değişik maceralar yayınlanacak. Bu hikâye bence çok enteresan bir hâl alacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Adam...
Non-FictionYa eski hayatına geri dönecekti ya sıfırdan ve yalnız bir hayat kurmayı öğrenecekti. Türkiye'nin doğusundan batısına uzanan bir hikâye.