Bir hafta geçti babam eve gelmiyordu bende akşamları yemekten sonra geceyi arsada geciriyordum alemlerden alemlere geciyordum. Her gece başka bir kadınla sabahliyordum kimi evli kimi bekar macera arıyorlardı. Evli sevgilim Havva kocası yurtdışı kamyon şoförlüğü yapardı. Ben aslında ablasına hayrandım onu istiyordum ama kısmet kardeşine çıktı kaçıracak değildim. Gece sabaha kadar sevişmiş defalarca orgazm olmuştuk. Havva mutlu etmeyi biliyordu mutlu olmayı da biliyordu. Onunla sevişmek hayvani duyguları ön plana çıkarıyordu. Sırtımı tirnaklariyla çizmişti bende onun boynunu, boğazını, memelerini, karnını, kasiklarini eme eme mosmor etmiştim.
Bir süre sonra ablası fırına ekmek almaya geldiğinde muhabbeti açıldı benim onu keyifli gözlerle seyrettiğimi fark edince "orosbu çocuğu bacımı siktin şimdi beni mi kolluyorsun" dedi. "O nereden çıktı şimdi ben senden hoşlanıyorum" dedim.
"Sırtını aç bana göreyim Havva'nin tırnak izlerini" deyince utançtan kıpkırmızı olmuştum.
"Sen nereden biliyorsun bunu"
" Havva anlattı benden birşey saklamaz ki kaç kere boşaldığını hangi pozisyonlarda yaptığınızı herşeyi anlattı bana. Hem öyle sevişmişsinizki kızın morarmadık yeri kalmamış hayvan."
" Vay amına koyayım siz birbirinize neler anlatıyormuşsunuz böyle."
" Siz ne gerizekalı adamlarsiniz laa yapacaksınız gizli kalacak öyle mi. Kendinizi kandırmaya devam edin."
Bu sohbetten aldığım cesaretle " bir gece seninle geçirmek istiyorum" dedim. "Belki rüyanda görürsün" dedi arkasını döndü kalçaları sallaya sallaya kapıdan çıktı. Orosbu çok iyi kıvırtıyordu ve ben bunu kafaya takmıştım. Ne yapıp ne edip yatağımdan geçireceğim. Bir haftadan sonra babam eve döndü ben biliyordum artık bana arkadan saldıran oydu bana saldırmasını es geçmiştim anneme birşey yapmasın da yeterdi bana bir süre birşey yapmadı da Allah için söylemek gerekirse.
Aklımda Seher vardı ve onu nasıl becerebilirim onu düşünüyordum ki aklıma Havva ile konuşmak geldi içimden geldiğince herşeyi açık seçik anlatacaktım ne anlarsa anlasın biterse bitsin kalırsa yanımda kalsın. Bir akşam arsaya çağırdım kocası evde yoktu geldi kapıdan içeri girdik dudaklarıma sarıldı. Kendimi geri çeker oldum ve seninle konuşmak istediğim için çağırdım konuşalım sonra sevisiriz.
"Anlatacağını tahmin ediyorum ama yine de sen anlat dinliyorum seni" ki
" Bu tahmin edebileceğin birşey değil kaldırabileceğin de birşey değil ama gerçeği söylemek zorundayım"
" Söylemek istediğin gerçek ablamla yatmak değil mi?"
" Nerden biliyorsun bunu da mı konuştunuz aranızda"
" Sen bizi ne zannediyorsun ki şuan ablam burada olduğumu biliyor"
Yutkundum soluğum kesildi bir anda hiçbir şey diyemeden kalmıştım karşısında o ise çoktan kasıklarıma inmişti bile ağzına alıyor, dişliyor, emiyordu. Kalçalarıma tırnaklarını batırıyordu benim yaramaz hareketlenince ayağa kalktı ve bacağını belime doladı ıslanmış yerinden içeri soktu. Ben hipnoz olmuş gibi kalmıştım ne yaparsa o yapıyordu o yönetiyordu bir iki git gel yaptıktan sonra kendime geldim diğer bacağını da belime doğru kaldırdım kucağımda yatağa götürdüm ve sabaha kadar yine çılgınlar gibi seviştik.
Sabah işe giderken kulağına ablasını istediğimi tekrar söyledim kalktık giyindik ve evine bıraktım onu konuşacağını biliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Adam...
Non-FictionYa eski hayatına geri dönecekti ya sıfırdan ve yalnız bir hayat kurmayı öğrenecekti. Türkiye'nin doğusundan batısına uzanan bir hikâye.