BÖLÜM 3

97 6 0
                                    

          Gece sabaha kadar hiç uyumamış terden sırılsıklam olmuş zevkin doruklarına çıkmıştık. Bir sigara yaktık oturduk sabah olmak üzereydi ben işe gidecektim. Aslı yanağıma doğru sokuldu

       " Gitme işe bugün ben senin koynunda, kokunda uyumayı çok seviyorum beraber uyuyalım."

       "Yavrum bende seninle uyumayı çok istiyorum hele hele bu yorgunluktan bitap düşmüş bedenim hiç kalkmak istemiyor yerinden. Ama ben gitmezsem dükkanı açacak hamuru yoğuracak kimse yok. O yüzden gitmem gerek."

sigaramı söndürüp banyoya gittim. Banyodan çıktığımda uykulu gözlerle bana baktığını, dudağında bir tebessüm olduğunu fark ettim.

       "Ne o bıyık altından gülüyorsun söyle beraber gülelim."

       "Kasıklarım ağrıyor, canım acıyor, göğüslerim ve aşağısı mosmor olmuş hayvan. Ama seninle olmaktan çok mutluyum seviyorum laan seni."

Üzerimi giyindim kulağına doğru sokuldum

        "seninle sevişmeyi bende seviyorum. Telefonlaşırız yine sen uyu dinlen uyanınca görüşürüz."

dudaklarına son öpücüğü koydum evden çıktım. Arabaya bindim gidesim hiç yok 😄 yorgunluktan geberiyorum ne gece yaşadık yaa. Dükkana geldim fırını yaktım, hamuru hazırladım bir köşeye kıvrıldım uyudum. Abim ve elemanlar geldiğinde beni öyle görünce şaşırmış ama kaldırmamışlar. Öğlen gibi uyandım her tarafım ağrıyor offf çıkıp gitsem dükkandan ne güzel olur.

Uykulu gözlerle tezgahın başına geçtim abime fırına geçmeyeceğimi çok yorgun olduğumu söyledim sadece satış yapacam bugün. Abim fırının başından seslendi

      "Annem sabaha kadar seni sayıkladı bazen bokunu çıkarıyorsun. Biraz durulmaya ne dersin?"

     " Abi karışmayın artık, evin ihtiyacını karşılıyorum sabahtan akşama kadar köpek gibi çalışıyorum. Bırakın bende eğleneyim, gezeyim yaşayayım."

     "Oğlum sana yaşama demiyorum evine de gel diyorum. Bak ben babamla konuşacağım artık evlenmek istiyorum. Sende bu yolda çaba göster hayatına düzgün birini sok yuvanı kur. Düzenli bir hayatın olsun be abim."

    "Abimsin eyvallah gideriz isteriz kızı ne istiyorlarsa da veririz. Gardaşın olarak sonuna kadar destek olurum. Evini dizerim, altın emanet ne varsa alırım. Bana karışmayın benim başka hayallerim var ve onun peşinden gideceğim."

     "Akşam ne yapacan gelecen mi eve?"

     "Gelecem, çok yorgunum duş alıp yatacam."

     " Gece feneri nerede söndürdüysen artık bitmişsin. Unutmadan babam geldi bugün kasadan biraz para aldı çıktı."

     " Of be abi! Ne demeye kasaya geçmesine izin veriyorsunuz. Kime sormuş da almış, ne kadar almış?"

    "Of lama lan babamız o bizim tabiki gelecek illa birine sorması mı gerek. İhtiyacı anında yanında olmayacak mıyız?"

    " Abi benimle babanı tartışma. Ben ilkokuldan beri çalışıyorum, ustalık öğrenmek için, kendi fırınımı açabilmek için dayak da yedim, sırtımda çuval çuval un da taşıdım. Neredeydi baban! Daha 12-13 yaşlarındaydım. Neyse abi seninle tartışmayacam ben gidiyorum."

     "Nereye gidecen yine?"

     "Eve abi eve. Gidip kafayı vurup uyuyacam. Mümkünse yarına kadar görüşmeyelim."

tartışmayla beraber eve geldim. Annem boynuma sarıldı"oğlum nerdesin sen."

      "Buradayım anne akşam işim vardı gelemedim. Bir duş alıp uyuyacam akşam yemeğe de kaldırma beni."

Duştan sonra telefonu kapatıp alarmı sabah beşe kurdum ve uyudum. Mümkünse bugün bitsin...

Yalnız Adam...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin