BÖLÜM 8

30 1 0
                                    

    Havva ikna etmiş ablasını beni arayarak "akşama sürpriz var geç kalma sakın" demişti. Ben onunla yaşanabilecek herşeyi yaşamıştım oysaki ne sürprizi olacaktı. Akşama kadar günüm iyi geçmişti bol kazançlı birgün. Akşam arabaya bindim arsaya gittim hayvanları yemledim etrafı toparladım odaya attım kendimi. Biraz vakit geçmişti kapı açıldı Havva içeri girdi

      " Gel hele gel ne sürprizin varmış bana"

yanıma sokuldu kulağıma sıcak nefesini verdi ve

     " Şimdi bana söz vermeni istiyorum ben senin dediğini yaptım sende benim dediğimi yapacaksın"

    " Kız sen bana ne sözü verdin hatırlamıyorum ama söyle ne istiyorsun bakalım"

     " Seheri getirdim bu gece seninle olacağız üçümüz işine gelirse gelecek içeri yoksa gideceğiz"

    " Kız ben hiç öyle düşünmemiştim ama yaparız güzel bir grup olur"

   Havva dışarı çıktı ablasını da aldı geldi. Onlar daha bana dokunmadan benimki taş gibi olmuştu. Benim gözüm Seherden başka birşey görmüyordu çünkü onu beğeniyordum. Kalçaları acayip hoşuma gidiyordu oturduk bir iki birşeyler yedik ben arada bir iki kadeh atmıştım. Kafam çakır yatağa doğru toparlandık öpüşmeye başladık Havva aşağı eğilmiş pantolonu çözüyordu. Ben ablasının dudaklarını parcalarcasina yumulmustum ellerimde göğüslerini sıkıyordu Havva da altta ağzına almış somururcasına emiyordu. Dudaklardan boynuna oradan göğüslerine dilim dolaşıyordu ellerim kalçalarını sıkıp sıkıp bırakıyordu. Havva'nin muamelesi çok iyiydi daha fazla dayanmaya gücüm kalmamıştı ağzından çektim ve yüzüne doğru boşaldım. Bunu gören Seher daha da tahrik olmuş tırnaklarını kasıklarıma batırıyordu canım yanıyor ve ben fevkalade zevk alıyorum.

      Sabah işe gidene kadar hem Sehere hem Havvayla defalarca orgazm olmuştuk gün aydınlanmaya başlayınca Seher konuşmaya başladı

    " Seni niye bırakmadığı belli oldu ben ilk defa böyle birşey yaşadım çok garipti çok da keyifli idi"

   " Sana yatağımdan geçeceksin dediğimi hatırlıyor musun? Bak şimdi nerdesin ve nasılsın"

   " Sen Havvaya dua et o beni kandırdı ama çok iyiydik. Ben böyle birşey görmedim"

   " Havva sana teşekkür ederim sen olmasaydın bu da burda olmazdı"

   " Yüzüme boşaldın ilk defa ben çok karmakarışık oldum"

   " Dayanamadım kızım ağzından çekene kadar ömür gitti benden ağzına boşalıyordum az daha"

   " Sen her zaman tatmin etmeyi biliyorsun ve biz ilk defa böyle birşey yaşadık seninle yüzüme sıcak sıcak aktı çok da hoşuma gitti"

   " Hadi kalkın artık sabah oldu ben daha fırına gidecem işim var sizde eve gidin dinlenin"

kalktım banyoya gittim duş alıp çıktım çıkmaz olaydım abla kardeş araya aldılar tekrardan bir sevişme daha istiyorlardı ve yaptık boşalana kadar ikisini de orgazm etmiştim ama işe geç kalıyordum artık banyoya da gidemezdim. Kalktık arabaya bindik evlerine bıraktım fırına gittim dükkanı açtım hamuru hazırladım ve gün başladı. Gece eve gitmediğim için annemle babam kavga etmiş yine haberi bana gelir gelmez eve koştum yine dövmüş annemi ya. Her zaman ki gibi bilgisayar başına geçtim beklemeye başladım o ara bilgisayarı karıştırdım ve babamın mesajlarını yakaladım yine. Halasının kızıyla yazışmalar var kendisinden çok çok küçük ki benden hoşlandığını biliyorum.

Babam eve geldi ve konuşmaya başladık Nur'la konuşmalarını söyledim tartıştık yine kıza evlenme vaadi vermiş kandırmış ve işi bitirmiş. Annemi her zaman ki gibi kötülemiş sevmediğini söylemiş. Ben bunları anlatırken elini havaya kaldırdı yine bana vurma dedim odadan çıktım daha önceden aldığım silahı getirdim mermiyi ağzına verdim ve babamın eline verdim ya vurursun beni ya ben seni vuracam hadi delikanliysan sık ulan. Annem araya girmeye çalışıyor amcalarımı aramışlar geldiler araya girdiler silahı elimden aldılar bizi evlerine götürdüler. Şimdi konuşun lan dedi büyük amcam konuşun da neyiniz var yok çıksın ortaya. Anlatmaya başladım

     " Halanızın kızını sikmis bu adam yalan vaadlerle annemi de karalayarak"

    " Ne diyorsun sen bizde öyle şey olmaz adamın amına koruk biz"

dedi amcalarım mesajlarını gösterdim yazışmaları görünce hepsi yüzüne tükürdü ve yanımda oldular annemin yanına gelip" bacı ne derdin olursa biz buradayız daha da minnet etme o şerefsize" dediler. Çok fazla güvenemiyorum sonuçta kardeşleri bir yerde affederler dedim kendi kendime ağabeyim fırını kapatıp gelmiş yanıma geldi desteğe bana. Sağolsun zor anlarımda hep yanımdaydı bende onun. Vakit geçmişti bu olayların üzerinden birgün fırına geldi ve bizimle konuşmak istediğini söyledi babam. Abim tamam dedi ben istemesem de abimin lafını yere düşürmemek için tamam dedim ve anlatmaya başladı

    " Bak ben 14 yaşında evlendim hayatı yaşayamadım gözüm sonradan sonraya açıldı şimdi yaşamak istiyorum anlayın beni"

    " Yaşa yasabildigin kadar ama anneme zulüm etme karışma ona biz bakarız başımızın çaresine sende kazandığınla ne yaşamak istiyorsan yaşa"

    " Bu fırın, bu arsa, bu arabada benim hakkım vardır ben sizin babanızım"

   " Sen benden değil ben senden oldum benim kazancıma göz dikeceksen yazık sana bak sana bir teklifim var kabul edersen eğer"

    " Neymiş o söyle bakalım"

   " Arsayı, fırını, arabayı sana bırakır giderim bir daha anneme yanasmayacaksin zulüm etmeyeceksin bir daha duymayacam bende buradan gidecem"

    " Tamam lan söz bir daha kimseye karışmayacam "

    " Bende buradan gideceğim ama zaman gelecek tekrar görüşeceğiz"

abim şaşırmıştı herşeyi bir anda silmiştim. Abimle kafa kafaya verip konuştuk abimde hak verdi ve yine yanımda oldu

    " Gardaş ben gider şantiyede de çalışırım dert değil sen ne yapacaksın peki nereye gideceksin"

   " Abi ben İstanbul'a gidecem biraz çalışıp para kazanıp tekrar gelecem yine fırınımızı açarız yine çalışırız kazaniriz yeter ki annem rahat bir hayat surebilsin"

ilk defa yanlız kalmıştım arsadaki evimde bu son kalmalarımdı zaten çalan hiçbir telefonu açmıyordum. Düşünecek çok vaktim yoktu artık yolumu çizmiştim gidiyordum ardımda bırakarak herşeyi yapayalnız ve çaresiz herşeye yeniden başlayacaktım.

Yalnız Adam...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin