Stěhování

977 34 0
                                    

,,Diano pospěš si s tím balením!" zavolala na mě moje máma a já si do kufru nacpala ještě poslední tryko. Podívala jsem se na těch pět kufrů a začala jsem přemýšlet jak je asi potáhnu ze schodů. Vzala jsem si teda jeden kufr a snesla jsem ho dolů. Zrovna tam stál můj starší bratr, tak jsem ho poprosila aby mi pomohl s ostatníma. ,,Jasně." řekl a vyběhl na horu do mého pokoje. Já šla hned za ním. Tomas vzal dva velké kufry a já jsem vzala ty dva malé. Sešli jsme opatrně schody a bratr se mi jak jsem čekala hned začal vysmývat jak jsem pomalá. Někdy mám chuť mu kouzel vylít na hlavu kýbl plný studený vody aby se sklidnil.

Poté přišla máma a začali jsme kufry skládat do auta. Ještě, že je naše auto dost velké. Potom, když už byly všechny kufry v autě jsme si nasedli, máma zavolala tátu a po připoutáni jsme všichni vyrazily do Beacon Hills, kde už na nás čekal velký rodiný dům s obří zahradou.

Po cestě jsme se ještě stavily do města a já se šla podívat do zverimexu kde měly moc krásné štěňátko. Přemluvila jsem mámu aby mi ho koupila a tátu aby postavil boudu. A tak s náma do Beacon Hills jelo i malé, flekáté štěně, které celou cestu kňučelo. Máma mi řekla abych se stavila někde v Beacon Hills koupit pro něj hračku. Mimochodem tomu štěněti jsem dala jméno Agila. Ano byla to fenka.

Čarodějka v Beacon HillsKde žijí příběhy. Začni objevovat