O týden později:
Procházela jsem se zrovna s Theem po lese abych se trochu provětrala. Najednou na nás ze zadu skočil černý vlk a pak na nás začal vrčet. Věděla jsem, že bych se kvůli Maii a Jacobovi měnit neměla ale ten vlk nás ohrozil všechny. Proměnila jsem se a zavyla jsem jak nejhlasitěji to šlo. Za chvíli už tam doběhla kojotice Malia a vlk Derek s ostatníma v poloproměně. Vlk hned utekl. Poté jsme se hned vrátily domů už v lidské podobě.Udělalo se mi najednou zle a tak jsem odběhla na záchod. Po chvíli jsem se vrátila k ostatním a lehla jsem si k Theovi na pohovku. ,,Co se to tam stalo v tom lese?" zeptal se Scott. Řekla jsem mu jak nás ten vlk napadl a já neměla jinou možnost než se proměnit i když by to mohlo ublížit dvojčatům.
Najednou mě rozbolelo břicho a tak Theo zavolal záchranku, že budu nejspíš rodit. Jeli jsme všichni do nemocnice a doktoři si mě hned vzali na porodní sál. Opravdu to bylo tady. Začala jsem rodit. První to byl Jacob a poté jeho sestřička Maia.
Doma u Thea:
Dojeli jsme domů a dali jsme Jacoba a Maiu do postílek. Doufala jsem, že po mě nezdědily schopnost vyrůst za jeden den nebo hůř, že to nezdědil jen jeden z nich. A když se nám je už podařilo uspat zavolala mi moje máma Diana, že se s Liamem budou stěhovat do New Yorku, že si tam našel Liam vlkodlačí práci. Máma mi řekla, že zítra odjíždí a tak jsem se s nima přes telefon rozloučila a poslala jsem jí fotku Jacoba a Maii na památku. Poté jsme šli s Theem spát.
ČTEŠ
Čarodějka v Beacon Hills
WerewolfAhoj jsem Diana a jsem čarodějka. Bydlela jsem v New Yorku ale stěhuji se do Beacon Hills. Slyšela jsem, že tam bydlí několik vlkodlaků a ráda bych nějakého vlkodlaka poznala osobně.