Z pohledu Hayley:
,,My se jen rychle hojíme." odpověděl mi Scott. ,,Aha tak to je další výhoda, že jsem hybrid syfonia" řekla jsem a zamyslela jsem se, jestli vůbec ví co to je. Jak jsem čekala se mě na to hned musel někdo zeptat....byla to Malia. ,,To je něco jako hybrid čaroděje a vlkodlaka ale vzácnější." vysvětlila jsem. ,,A dá se ta schopnost na někoho převést?" zeptala se ještě jednou Malia. Zamyslela jsem se a poté jsem odpověděla:,,Nevím nikdy jsem to nezkoušela ale můžu se o to pokusit. Chceš být dobrovolník?" Malia souhlasila a všichni jsme se přesunuli do obýváku. Já s Maliou jsme si sedli na pohovku a ostatní se rozestoupily.,,Jsi si tím jistá?" zeptal se mě můj otec Liam. ,,Neboj budu v pohodě." oznámila jsem klidným hlasem. Poté jsem chytla Malii za ruku a soustředila jsem se. Po chvíli se Malii rozzářily oči. Trochu jsem se lekla a ucukla jsem, když jsem viděla její modré zářící oči. ,,Už by to mělo fungovat. Theo podej nůž." řekla jsem poté co Malii přestaly svítit oči. Theo mi podal nůž.
Vyzkoušela jsem jestli se můžu poranit a když jsem zjistila, že ne zkusila jsem to na Malii. Obě dvě jsme byli nezranitelné. ,,Páni. Hayley. Tohle by tvá máma nedokázala." pochválil mě můj otec Liam. ,,Díky Hayley. A funguje to i kdyz se budu chtít bodnout?" zeptala se Malia zvědavě. ,,Raději bych to nezkoušela." řekla jsem ale Malia neposlechla. Naštěstí jí mé kouzlo ochránilo. Nůž se ohnul jako by Malia byla příšerně tvrdá. ,,Tak to jsem nečekala." řekla Malia poté co se podívala na ten ohnitý nůž.
,,Ale teď už doopravdy...můžu být ve tvé smečce?" zeptala se mě malinko sarkastickým hlasem Malia.
.....POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ.....
ČTEŠ
Čarodějka v Beacon Hills
WerewolfAhoj jsem Diana a jsem čarodějka. Bydlela jsem v New Yorku ale stěhuji se do Beacon Hills. Slyšela jsem, že tam bydlí několik vlkodlaků a ráda bych nějakého vlkodlaka poznala osobně.