Soused vlkodlak

726 30 2
                                    

Dojeli jsme i s Agilou k našemu domu a Thomase napadlo, že bychom mohli jít pozdravit naše sousedy. Mamka myslela, že je to dobrý nápad a tak jsme si nanosily kufry a krabice do domu a šli jsme k domu, který byl vedle nás. Máma zaklepala a otevřel nějaký kluk asi v mém věku. Na první pohled jsem poznala, že to byl vlkodlak. ,,Ahoj my jsme nový sousedi jen jsme vás chtěly pozdravit." řekla moje máma. ,,Aha. Já jsem Liam. Rodiče přijdou až večer. Ale určitě budou rádi, když přijdete dnes na večeři." řekl Liam a nenápadně se na mě usmál. Máma řekla Liamovi, že v šest přijdeme a šli jsme zpět do našeho domu.

Z pohledu Liama:
,,Scotte! Viděl jsi tu holku?" zavolal jsem na Scotta, který byl u nás zrovna na návštěvě. ,,Ano, viděl jsem ji. Je hezká." odpověděl Scott. ,,Ale je moje. Viděl jsem jí první." řekl jsem naštvaně. ,,To se ještě uvidí." oznámil Scott a pousmál se. Poté odešel a já přemýšlel co tím mohl asi myslet.

Z pohledu Diany:
Páni ten Liam je fakt hezký. Doufám, že nemá holku. ,,Hej ségra. Chceš pomoct s kufry?" zavolal na mě Tomas. Přikývla jsem a vzala jsem dva malé kufry na horu do svého pokoje. Po chvíli tam můj bratr donesl ty ostatní a já si začala vybalovat. Naštěstí jsem měla v pokoji  velkou skříň, postel a pozoruhodně i vlastní záchod se sprchou. ,,Hej brácho. Nemusíme se už prát kdo půjde první do koupelny." oznámila jsem s radostí.
,,To jsem rád. Už mě nebavilo být vždy první." řekl a zasmál se. Potom odešel do jeho pokoje.

Když jsem už měla vybaleno sedla jsem si na postel abych zkusila jak je měkká. A byla fakt měkká. Málem jsem na ní usla v sedě. Dokonce už na ní byli i peřiny ale ty jsem vzala a hodila do pračky aby jsem nechytla vši nebo něco jiného, protože v tom pokoji byla na stoprocent holka. Kdo jiný by měl pokoj v odstínech fialové a růžové. Fialová je mimochodem má oblíbená barva.

Když jsem si vyzkoušela postel tak už zbývala jen jediná věc a to bylo jít si pro Agilu a vyvenčit jí po cestě do obchodu a koupit jí obojek, vodítko, pelíšek, jídlo s miskou, hračku a nějaké další věci pro štěňátka. Což jsem udělala. Trochu jsem se však divila, že mi neutekla, protože cesta do obchodu byla docela dlouhá. Agila byla prostě poslušná jak kdyby ji někdo vycvičil.

Čarodějka v Beacon HillsKde žijí příběhy. Začni objevovat