Theo vlkodlak s modrýma očima

249 10 0
                                    

Druhý den jsme se já, Liam a Hayley vrátily ke mě domů s tím, že je Hayley moje kamarádka ze školy. Rodičům to vůbec nepřipadalo podezřelé a tak jsme šli do mého pokoje. ,,Budu tady chodit do školy? S váma?" zeptala se mě Hayley. ,,Ano zapíšeme tě a kdyby něco tak jsi moje sestřenice. Jen doma jsi moje kamarádka." odpověděla jsem. ,,Ale zařídíš aby chodila k nám do třídy, že ano?" zeptal se mě Liam. ,,Samozřejmě musíme na ní dohlížet." řekla jsem a to Hayley trochu naštvalo. ,,Nepotřebuju aby mě někdo hlídal. Nejsem malá!"

Najednou někdo zazvonil a já jsem sešla dolů abych otevřela. Byl tam Theo. ,,Co tady chceš Theo?!" ,,Já přišel za Hayley?" když to řekl dost mě to překvapilo. Nikdy před tím spolu nemluvily. ,,Co chceš po Hayley?" zeptala jsem se ho s vážným pohledem. ,,Všichni by chtěly být v její smečce já jen přišel jako první."  odpověděl. ,,Ona není alfa." řekla jsem a najednou ze schodů sešla šedá rudooká vlčice a přímo vedle Thea se proměnila v Hayley. ,,Jak jsi to udělala?" zeptala jsem se Hayley. ,,Kousek magie ve mě pořád je." odpověděla Hayley.

,,Ahoj Theo." otočila se na něj Hayley. ,,Jak si poznala, že tady jsem?" zeptal se jí Theo. ,,Kdy jste se vy dva poznali?" zeptala jsem se. ,,Vlastně nikdy." odpověděla Hayley. ,,Hayley dej mi ruku!" rozkázala jsem jí. ,,Proč?!" zeptala se a jí chytla za ruku. Jak jsem čekala...vize. ,,Ty jsi hybrid syfonia." oznámila jsem.

Z pohledu Hayley:
,,Co je hybrid syfonia?" zeptala jsem se mé mámy (Diany). ,,Vzácný druh vlkodlaka a čarodějky. Přitahují tě modrooký vlci. Musíš se proměnit a podívat se Theovi do očí. Oba se proměníte." řekla Diana a poté dodala, že s Theem nesmím nic mít jinak jeden z nás zemře.

Jak to bude dál se dozvíte v traileru na další části.

Čarodějka v Beacon HillsKde žijí příběhy. Začni objevovat