Poté co jsme se vrátily domů už byla noc a tak jsem donesla všechny věci pro Agilu do mého pokoje, položila jsem vše tam kde to mělo být a dala jsem Agilu do jejího pelíšku. Agila hned usnula a tak jsem se oblékla, zamknula jsem jí a šla jsem s Tomasem a rodiči na večeři k Liamově rodině. U nich doma jsem se s Liamem dost skamarádila. Byl jinačí než jsem si myslela, že bude.
U Liama v pokoji:
,,Máš to tu hezké." pochválila jsem mu jeho uklizený pokoj. Většina kluků má pokoj jako po výbuchu ale on měl pokoj jako by uklízel každou hodinu. ,,Díky. Nemám rád bordel." řekl a pousmál se. Sedli jsme si na jeho postel a mě něco napadlo.,,Můžu mít otázku?" zeptala jsem se ho. ,,Jo jasně." odpověděl s úsměvem. ,,Dobře. Jen by mě zajímalo jestli věříš na nadpřirozeno." Liam se asi na sekundu zamyslel a řekl:,,Věřím na vlkodlaky a ty?" ,,Já věřím i na čarodějky." odpověděla jsem a trochu jsem zčervenala.
,,Víš nechci tě děsit ale vím, že jsi vlkodlak." řekla jsem mu nervózně. ,,Co?! Jak?!" vyhrkl překvapeně. ,,Jsem totiž čarodějka po mojí prababičce. Umím vlkodlaka poznat na první pohled." odpověděla jsem s klidem. ,,Ale čarodějky nejsou." řekl a díval se na mě jak na zjevení. ,,Schováváme se." řekla jsem s úsměvem. Liam mi úsměv oplatil a zeptal se mě jestli nemůžu předvést nějaké kouzlo. K tomu dodal, že mi ukáže proměnu, když budu chtít.
Ukázala jsem mu jednoduché levitační kouzlo. Většina lidí by se bála, kdyby mu někdo létal nad hlavou ale Liam se nebál ani trochu. Naopak se mu to velmi líbilo. Liam mi poté ukázal jeho zářivě žluté oči. ,,Nikdy v životě jsem nic tak krásného neviděla." řekla jsem a podívala jsem se na něj. Liam se divil, že se mi to líbí, protože jeho minulá holka od něj utekla.
Vysvětlila jsem mu, že čarodějky nemají důvod se bát vlkodlaků, protože je umíme ovládat při jejich proměně. ,,Ty dokážeš říct vlkodlakovi při úplňku aby se nezměnil?!" zeptal se překvapeně a radostně zároveň. ,,Ano. Dělám to ale jen když jsem ohrožení nebo když mě ten vlkodlak požádá ještě před proněnou." odpověděla jsem.
,,V tom případě bych byl rád kdyby si zítra přespala u mě. Bude úplněk." oznámil. ,,Moc ráda. Umím se teleportovat takže o tom nikdo nemusí vědět." odpověděla jsem a dodala:,,Jo a víš, že jsem nesmrtelná?" ,,Ty nestárneš?" zeptal se zvědavým hlasem. ,,No..ne. Ale až od osmnácti. A je tu taková tradice, že když se někdo zamiluje do čarodějky tak to trvá věčně a oba nezestárnou." řekla jsem a v tu chvíli se Liam na chvíli zamyslel.
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ...
Doufám, že se vám můj příběh zatím líbí.
ČTEŠ
Čarodějka v Beacon Hills
WerewolfAhoj jsem Diana a jsem čarodějka. Bydlela jsem v New Yorku ale stěhuji se do Beacon Hills. Slyšela jsem, že tam bydlí několik vlkodlaků a ráda bych nějakého vlkodlaka poznala osobně.