Z pohledu Hayley:
Asi po týdnu jsem se nastěhovala k Theovi do bytu. Měl to tam moc hezké a když jsem si vybalila Theo pozval jeho kamarády včetně Scotta a Liama na oběd. Seznámila jsem se s Isaacem a Allison, kteří byli strašně hodný a také jsem se dozvěděla, že Allison chodila se Scottem než se dala dohromady s Isaacem.Taky jsem poznala Maliu a Kiru, se kterýma to má Scott komplikované a poznala jsem i Hayden, která byla dříve s mým tátou Liamem než poznal mou mámu Dianu. Prostě to bylo celé takové komplikované. A poznala jsem Maliiného tátu Petera Hala a Dereka, který je syn Peterova bratra, takže je Derek Maliin strýc. Jo a poznala jsem se se Stilesem, nejlepším kámošem Scotta už od základky.
Byla jsem moc ráda, že jsem se mohla se všemi seznámit a trochu se spřátelit. Nechtěla jsem aby mě Theovi kamarádi nenáviděli nebo tak něco. Ale byli milý takže seznamování nebyl žádný problém....no teda až když se mě Scott na něco zeptal.....
,,Ty jsi prej alfa. Je to opravdu tak?" ,,Ona je alfa?" zeptala se ho Malia. ,,Jsem alfa. Nejspíš kvůli mé čarodějné polovičce." oznámila jsem tak aby to všichni slyšely a nemusela jsem se opakovat. ,,A co ještě máš za překvapení?" zeptal se Stiles. ,,Umím se měnit v šedého vlka a ovládám proměnu sebe i ostatních. Někdy i trochu překvapím sama sebe." tomu jsem se trochu zasmála. ,,Počkej ty se při úplňku neměníš?" zeptala se zvědavě Kira. ,,Když nechci tak ne. Pokud chci tak klidně ale neútočím na nikoho." odpověděla jsem s úsměvem.
,,A jak si to myslela, že ovládáš ostatní?" zeptal se Scott a v tu chvíli mu skočil do řeči Theo. ,,Hayley není wikipedie okay?" řekl závistivím hlasem a usmál se na mě. ,,To nevadí Theo aď se ptají, když jsou zvědavý." řekla jsem. ,,Tak dobře, když ti to nevadí." řekl a já mohla odpovědět Scottovi na otázku. ,,Umím zajistit aby se jiný vlkodlak, na kterého sáhnu neproměnil při úplňku nebo při vzteku." řekla jsem s úsměvem.
,,Myslím, že by si byla lepší vůdkyně smečky než já." řekl s úsměvem Scott. ,,Ale kdo by se přidal to mé mojí tzv smečky?" ,,Já třeba ano." řekla Malia. ,,Fakt? Jo a teď jsem si vzpoměla. Jsou vlkodlaci nezranitelní, protože včera jsem se řízla no jako by. Prostě se mi neukázalo nic." zeptala jsem se.
Odpověď dostaneš v dalším díle....
Díky, že čteš můj příběh...
ČTEŠ
Čarodějka v Beacon Hills
WerewolfAhoj jsem Diana a jsem čarodějka. Bydlela jsem v New Yorku ale stěhuji se do Beacon Hills. Slyšela jsem, že tam bydlí několik vlkodlaků a ráda bych nějakého vlkodlaka poznala osobně.