Nebezpečná láska

416 14 1
                                    

Ráno u Liama doma:
Vstala jsem z postele a bylo mi špatně. Šla jsem na záchod a opláchla jsem si obličej. Na jednou se mi chtělo zvracet. Doufala jsem, že nejsem těhotná a v tu chvíli mě rozbolela hlava. Omdlela jsem

Z pohledu Liama:
Našel jsem Dianu v koupelně jak leží v bezvědomí vedle záchoda. Zavolal jsem okamžitě záchranku a než přijela jsem se pokoušel Dianu vzbudit. Bohužel se probrala až v záchrance. Jeli jsme do nemocnice a já jí držel za ruku. Uklidnil jsem jí a zeptal jsem se co se jí stalo.

Z pohledu Diany:
,,Asi jsem omdlela, bylo mi zle." odpověděla jsem. V nemocnici mě odvezli na porodní sál a oznámily Liamovi, že budu rodit. Liama to šokovalo, protože to byla jen jedna noc a ani neuběhlo devět měsíců. Běžel se mnou na sál a držel mě za ruku.

později....
Porodila jsem krásnou holčičku a dali jsme jí jméno Hayley. Poté mě doktoři prohlédly i Hayley a pustily nás všechny domů. Já i Liam jsme nevěděli kam jít, proto se Liam rozhodl, že půjdeme ke Scottovi jeho kamarádovi. Po cestě mi Liam vysvětlil, že je Scott pravá alfa vlkodlak a určitě nám pomůže.

Liam zaklepal na dveře a otevřela nějaká paní...nejspíš Scottova máma, protože Liama znala a pustila nás dál. Liam jí hned začal vysvětlovat co se stalo a jak se to stalo. Poté zavolala Scottovi:,,Scotte musíš hned přijet domů a být tebou vezmu si smečku." řekla Scottovi do telefonu.

Za chvíli už dojel Scott i s ostatními a Liam jim všechno řekl. ,,Je to hybrid." řekla jsem. ,,Hybrid?" zeptal se Scott. ,,Ano. Z části vlkodlačice a z části čarodějka." vysvětlila jsem. Najednou se objevil na Hayley modrý oblak. ,,Už se mění. Ustupte." řekla jsem o položila jsem Hayley na pohovku. Všichni ucouvly kousek dál od pohovky.

Najednou se z několika hodinové Hayley stala osmnáctiletá teenagerka. Pořád to byla naše dcera ale využila všechnu svou magii na tuto proměnu.
,,Teď už je Hayley jen vlkodlačice." oznámila jsem. ,,Já...co se to se mnou stalo?" zeptala se Hayley. Všichni jen žasli nad její proměnou.

Čarodějka v Beacon HillsKde žijí příběhy. Začni objevovat