Před úplňkem

565 21 1
                                    

Další den:
Vstala jsem v devět hodin a napadlo mě, že bych se dnes mohla zajít podívat na mou budoucí školu. A tak jsem se oblékla a poprosila mamku aď me tam zaveze a domluví se s ředitelkou na prohlídce školy. Mamka souhlasila a tak jsme nasedli do auta vydali jsme se do školy.

Mamka zazvonila na zvonku na ředitelku a řekla jí o co jsem jí požádala. Ředitelka řekla abych se porozhlédla i s mamkou ale nesměli jsme rušit hodiny ostatních žáků. Poté nám zvonkem otevřela a já s mámou jsme vešli do budovy. Jak jsme se tak procházely po chodbě všimla jsem si trofejí a fotek lakrosového týmu. Na jedné fotce byl i Liam a byl vedle nějakého Scotta a Stilese. Jak jsem se na ně tak dívala došlo mi, že to byli další vlkodlaci.

Máma nechápala proč se na ty fotky tak dívám ale nijak zvlášť jí to nezajímalo. ....Najdnou zazvonilo na přestávku a ze všech stran začali vycházet lidi. A pak jsem uviděla Liama. ,,Ahoj." pozdravila jsem ho zároveň s mojí mámou. ,,Ahoj Diano. Co děláš ve škole?" zeptal se mě Liam. ,,Já sem budu chodit ale až příští týden." odpověděla jsem radostně. ,,To je super. Už víš, do které třídy půjdeš?" zeptal se mě zvědavým hlasem. ,,Řekla bych, že potřebuju vědět, ve které jsi ty." v tom mi máma skočila do řeči a řekla mi, že raději počká v autě. ,,Jsem v AW1." odpověděl.

,,Tak v tom případě do AW1. Zhypnotyzuju ředitelku." oznámila jsem s úsměvem a Liam se pousmál a zeptal se mě jestli bych na něj nechtěla ještě hodinu počkat a pak by mě hodil domů. Souhlasila jsem a zaběhla jsem to říct mámě, která nic nenamítala. Potom jsem si šla sednout před školu na lavičku a čekala jsem na  Liama. Mezitím jsem napsala svým kamarádkám Clary a Izzy z New Yorku. Clary a Izzy už znám asi sedm let takže jsme nejlepší kamarádky. Dokonce jsem jim pomohla s klukama Jacem a Raphaelem. Trocha magie a pravda byla venku. Velice mi chybí to jejich prosení abych jim něco vykouzlila i když mi to tehdy přišlo otravné.

Po Liamově poslední hodině:
,,Tak můžeme vyrazit?" zeptal se mě Liam. Přikývla jsem a šla jsem s Liamem k jeho autu. Měl červené porshe což mě dost překvapilo.
,,Páni." řekla jsem. ,,Dárek k narozkám od rodičů mého kámoše Jaksona." řekl a já jenom žasla. Poté mi otevřel dveře jako gentleman. Zrudla jsem a nastoupila si do nádherného auta hned na místo vedle Liama. Divila jsem se, když to auto dokázal nastartovat. Odvezl mě až k jeho domu a poté mě doprovodil ke dveřím mého domu.

Čarodějka v Beacon HillsKde žijí příběhy. Začni objevovat