ბარში შევედი და მიმოვიხედე, ყველაფერი სასმლის და მოსაწევის სუნით იყო გაჟღენთილი, მუსიკა ხმამაღლა უკრავდა, ხალხი კი ცეკვავდა . სასმელი შევუკვეთე და იქვე ჩამოვჯექი რომ მოეტანათ, ცოტა ენერგიაზე მოსვლა მინდოდა.
რამდენიმე ჭიქა დავლიე და შესანიშნავ ხასიათზე ვიყავი , ცოტა არ იყოს მთვრალიც იმიტორო მაგარი სასმელი იყო, ჩემთვის ვცეკვავდი და ვაიგნორებდი ყველა იმ ბიჭს რომელიც ცდილობდა ტანზე ამკროდა და ჩემთან ეცეკვა. ცეკვაში გართული ვიყავი როცა ვიღაც ბიჭმა ერთერთ ბიჭს მაგრად დაარტყა სახეში.
ამ დარტყმის შემდეგ მახსოვს ძალიან ნაცნობი და ცოტათი ნაცნობი ორი სახე, ერთერთს ხელში ვეჭირე და მეორე კი უკან მოგვდევდა და შემდეგ საჭესთან დაჯდა.
————-
აიშშ თავიი მტკივა, ჯერ არ გამიხელია წესიერად თვალები და უკვე ცუდად ვარ, რა მოხდა წუხელ? აუ არაფერი კახსოვს, ამდენი რა ჯანდაბამ დამალევინა?
სუზი დაძაბე შენი გონება და გაიხსენე რა მოხდა გუშინ.. ესეიგი დავლიე, მერე ვცეკვავდი... მერე.. მერე რა მოხდა? აიშშ მგონი იქ ჯანქუქი იყო.. და კიდევ ვიღაც.. ჯანდაბა ვინ იყო ის ბიჭი, მერე ხელში ვეჭირე. არაააა... არა ტაე? არაააა ის უცნაური ტიპი? ჯანდაბა, ამდენი რამ დამალევინააა.კიდევ კარგი ჩემ ოთახში მაინც რომ ვარ..
-ოჰჰ გაიღვიძა ლოთმა.
-გაიღვიძა? კარგადაა? -ეს ვინ ჯანდაბაა.
-მშვიდად ტაეე, უბრალოდ პახმელიაზეა.
-თავი მტკივა მიშველეგთხოვ.
-ქუქი თავი ტკივა, წამალი გაქ?
-ტაეეე, ჩემი დაა და მივხედავ დაწყნარდი შენ, ასე ძაან ნუ განიცდი.
-არ განვიცდი.. ძან გტკივა?
-არა, ყველაფერი რიგზეა..
-ტაე როარა გუშინ გაგაუპატიურებდნენ ცეკვის დროს..
-ეგრე იდიოტურად ნუ აზვიადებ, ხელებსუფათურებდა..
-მადლობა. მაგრამ ჩემითაც შევძლებდი.
-კიი გეტყობოდა როგორაც შეძლებდი, ტაე რო ვერ იცანი გზაში ტირილი დაიწყე.
-ეს ამ.. სტრატეგია იყო, თავს შეგაცოდებდი და მერე.. გცემდი.
-ჩემი საყვარელი სახე ვერ გაიმეტე საცემად.
-ჰო თე ალბათ ჩემეცოდე , ვიფიქრებდი ამას კიდე დამახინჯება უნდათქო?.. აუჩჩ თავიი..
-ქუქი დაიტანჯა.. შენი და არ არი? მოუტანე რა მალე წამალი.
-ცალცალკე ძლივს გიძლებდით, ეხლა ორივეზე გაძლება მომიწევს..
-სუზი სად ხარ?-ბექის ხმა გავიგონე.
-აქ ვარ ბექ, შემო.
-რატო უშვებ პიჟამოების ამარა ხარ..
YOU ARE READING
•The WeIrd LovEr• (დასრულებული)
Romance-გაიღვიძა? კარგადაა? -ეს ვინ ჯანდაბაა. -მშვიდად ტაეე, უბრალოდ პახმელიაზეა. -თავი მტკივა მიშველეგთხოვ. -ქუქი თავი ტკივა, წამალი გაქ? -ტაეეე, ჩემი დაა და მივხედავ დაწყნარდი.. •••••••••••••• ორი უცნაური ერთმანეთს უცნაურად შეხვდა და უცნაურად შეუყვარდათ...