POV Luna
" oke, om te beginnen, ik ben mevrouw Van Ryck en ik geef les economie aan de zesdejaars, " BOEM, ik kon het zo raden. " Ik ga jullie nu alle info geven die jullie nodig hebben maar ik ga niet met jullie mee." "oké" zeiden we alle vier in koor waardoor het volgens mij verdacht klonk. " Jullie mogen naar.... Los Angelas, weten jullie nog dat ik eens in jullie klas kwam om een test af te nemen met al die vragen? Wel dat was om subtiel te weten te komen waar jullie heen wouden." Legde ze uit. " en je raad het al, jullie zeiden alle vier Los Angelas" ik grinnikte en Kim giechelde. We wouden er al lang eens met ons vier naartoe, ik moest moeite doen om mijn hyperactieve moment in te houden. " Jullie verblijven in (een random hotel), het is een drie sterren hotel dus jullie moeten jullie goed en fatsoenlijk gedragen. Jullie vlucht is over drie weken. En jullie blijven daar voor een langere periode dan de rest omdat jullie ouders dat hebben geregeld voor Jullie, jullie blijven er drie maand, jullie gaan daar dan ook naar school moeten gaan maar die start daar pas na een maand dat jullie daar zijn" mijn hart ging zo snel op dit moment, dit is het moment waar ik al mijn leven lang op wacht. Ik zag dat Britt en Lies het ook moeilijk hadden, zelfs Kiki (Kim haar bijnaam) probeerde rustig te blijven. "Alles met school daar is al geregeld en iedereen vertrekt hier op dezelfde datum op school naar de luchthaven waar jullie afscheid nemen."
Skip naar wanneer school uit is
Als we school uitliepen begonnen ik en Lies gelijk te gillen, we konden het allebei niet geloven, Britt en Kiki deden lekker mee. Tot ons geschreeuw werd onderbroken door kim: " ik kan dit ook niet geloven maar zouden we nu niet beter naar huis gaan, ik wil mijn moeder het vertellen." "Goed idee, I'm in" iedereen lachte om Britt haar Engelse uitspraken die ze zo vaak doet en vaak nog verkeerd ook. "Oké ik ga naar huis dada" "WACHT!" Riep Lisa uit het niks "wat is er Lies?" Vroeg ik bezorgd. "GIRLPOWER!" Riep ze en ze stak haar hand uit, omdat ze dat zo vaak doet doen we mee, iedereen legde haar hand erop en samen riepen we super hard: GIRLPOWER! 💕daarna fietste ik al lachend terug naar huis wat ik, Luna dus totaal niet kan omdat ik zo onhandig ben.
JE LEEST
Schoolreis { Ft. Why Don't We}
FanfictionLuna zit in het vijfde middelbaar en gaat dit jaar dus ook op buitenlandse reis. Omdat in Luna haar richting niet zoveel leerlingen zitten gaan ze naar Los Angeles, Luna droomde hier al haar hele leven van.... Maar de reis zou heel haar leven verand...