POV Luna
Vandaag was het zover, ik zou vertrekken. Ik had bijna niet geslapen dus was ik al vroeg wakker ik moet maar om 9 uur op school zijn en ik was al om zes uur wakker, ik wist niet wat gedaan dus ging ik nog maar eens checken of ik alles bij had. Als het acht uur was pakte ik mijn handbagage en losse dingen zoals oortjes mee en kleedde ik me aan ( outfit in media) om 8.45 riep mijn moeder dat we moesten gaan, we reden naar school. De autorit was stil, leuk stil. Op school was het alles behalve stil, pratende, gillende en hyperactieve kinderen stonden op de speelplaats rond de bus waar we mee naar het vliegveld gingen gaan. Ik zag de meisjes en liep op hen af "HAAI BITCHISSS" Riep ik enthousiast en ze liepen maar me toe. "HEY BITCH" Riep een hyper Britt terug. "SUPPP" riep Lies in mijn oor. " hoe kunnen jullie zo actief zijn ik ga dood van de zenuwen en ik heb niet kunnen slapen." Zegt Kiki half lachend half geeuwend. "Kweetniet" mompel ik nu ook geeuwend. "LEERLINGEN INSTAPPEN IN DE BUSSS, ZIT BIJ JE GROEPJE ANDERS KOMT ER VERWARRING!" Riep de directrice opeens. "Tjonge, ik schrok me dood" zegt Lies op een droge manier waardoor het grappig wordt. "Ik ben al wakker" hoor ik Kim binnensmonds zeggen. Ik neem afscheid van mijn moeder en stap op de bus, na een rit van twee uur komen we op de luchthaven aan. Ik moest de slapende kinderen wekken, geen pretje, sommigen praten in hun slaap. Daar ben ik bang van. We stappen uit en staan in onze groepen. Na een telling gaan we naar binnen. Ik vind deze sfeer super! Iedereen in vakantie stemming ennnnn STARBUCKS!! Ik ben er verslaafd aan. Ik wou erheen rennen maar werd tegengehouden door Kim. "Straks" zegt ze geluidloos. Ik glimlach. Dit wordt de beste reis ooit.
JE LEEST
Schoolreis { Ft. Why Don't We}
FanfictionLuna zit in het vijfde middelbaar en gaat dit jaar dus ook op buitenlandse reis. Omdat in Luna haar richting niet zoveel leerlingen zitten gaan ze naar Los Angeles, Luna droomde hier al haar hele leven van.... Maar de reis zou heel haar leven verand...