POV Jonah
Ik was naar de bakker aan het rijden toen ik mijn ex vriendin tegenkwam en ze was aan het Wenen dus besloot ik om naar haar toe te gaan. Ookal had ze mijn hart gebroken, iemand zo zien is nooit leuk. "Hey Lara, wat is er?" Ik probeerde zo normaal mogelijk te klinken, ik was nog niet over haar. "JONAH!" Ze sprong letterlijk in mijn armen. Ik duwde haar zo wat af me en ze begon:" mijn boyfriend heeft mij bedrogen" ze snikte even en zuchte toen diep "net zoals ik bij jou deed" ik schrok, ze wou me weer kwetsen ik keek haar geschrokken aan. " Maar nu ik terug single ben, is er terug plaats voor jou" ze grijnsde en ik moest mijn best doen om niet te huilen. " Is Little Jonah nog niet over mij?" Ze lachte en ik had er genoeg van dus liep ik terug naar mijn auto en reed ik naar de bakker.
POV Luna
Jonah had me het verhaal van zijn ex vertelt en, ik moet zeggen. Hij ziet er misschien gespierd en hot uit. Hij heeft een klein hartje.... "Wil je het tegen niemand zeggen?" Vroeg hij, hij kreeg weer tranen. Die bitch moest hem wel veel pijn hebben gedaan. "Nee Nee ik zie hoe moeilijk het voor je is." Ik knuffelde hem stevig en toen ik in de keuken kwam was iedereen aan het eten en zag ik Jack en Daniel naar me kijken met een je-deed-beter-niks-met-jonah-blik ik lachte en ging eten. Als ik klaar was ging ik boven douchen. Als ik boven was, in mijn badkamer hoorde ik mijn kamerdeur opengaan. Ik dacht Dat het wel Lisa zou zijn dus ging ik verder met wat ik bezig was toen ik opeens twee handen op mijn heupen voelde draaide ik me geschrokken om. Dat was niet Lisa... tuurlijk niet slimme. Ik keek recht in Daniel's mooie helderblauwe ogen. "Is er wat?" Vroeg ik, volgens mij kwam ik vrij bot over maar Ja, eigen schuld. Hij leunde in En fluisterde in mijn oor:" nee hoor maar je vertelt me beter dat je niks met Jonah hebt gedaan" ik huiverde en lachte tegelijk. "Jonah? Bhah, nee" ik draaide me terug om en pakte men kleren. Duwde Daniel zo wat de deur uit en deed de deur op slot. Ik kleedde me uit en verwelkomde de warme douchestralen. Toen ik eindelijk uit de douche was kleedde ik me aan en deed mijn make up heel sober. Mijn haar in een rommelige knot ( outfit in media). Vandaag zouden we nog eens wat met de meiden doen. Meiden? Yep SHOPUUUUHH! Ik liep naar beneden en zag dit: Kim en Jonah.....kussen? Wt.....omgggggg! "JIM IS REAL!" Zong ik door heel het huis en Corbyn deed lekker mee. Na veel zingen en mongolisch doen zijn we eindelijk in het shoppingcentrum en het is HUGE. "But first......STARBUCKS!" Riep ik als een idioot. En Kim volgde me gelijk. "Duuuus..." begon ik en Kim kon al raden wat ik ging zeggen." Ik en Jonah zijn nu ja.... een dingetje." Ze werd helemaal rood...hoe cute. " OMG.... een dingetje" lachte ik. "We hebben vanavond een date wil jij me helpen met een outfit?" Vroeg ze en eerlijk? Ik was vereerd. "Tuurlijk, wat soort date is het" ik kon toch moeilijk zeggen dat ik het had geregeld." Mijn favoriet, een film en dan uit eten" ; ) "OMG jullie passen echt goed bij elkaar!" We hadden ons drinken en we gingen terug naar de rest.
JE LEEST
Schoolreis { Ft. Why Don't We}
FanfictionLuna zit in het vijfde middelbaar en gaat dit jaar dus ook op buitenlandse reis. Omdat in Luna haar richting niet zoveel leerlingen zitten gaan ze naar Los Angeles, Luna droomde hier al haar hele leven van.... Maar de reis zou heel haar leven verand...