POV Jack
Nadat dit was gebeurd met Luna voelde ik me schuldig en ik wou haar nu niet meer laten gaan. Ik hou van haar. We hadden besloten dat de meisjes mee mogen op tour, met de meisjes is het nooit saai. Ik zag het verdriet in haar ogen wanneer ze begon over de tour. Ik moest het zeggen anders zou ze misschien weer weglopen. "We hebben iets besloten" zei ik, ik wou haar magische lach weer zien dus wou ik haar laten geloven dat het ernstig was en dan mag ze mee. (You know) "We vertrekken overmorgen" ik deed alsof ik verdrietig werd. Ik zag de tranen in haar ogen, WOW ze hecht zich echt snel een iemand. Maar Jonah zou ook niet meer zonder haar kunnen. En ik ook niet. "Oké, ik kan geen afscheid nemen dus maak het me niet moeilijk en vertrek dan" ze snikte. "Jahaa maar dan moet je wel meekomen hè" haar gezicht straalde helemaal. "Mogen we mee?" Ik zag de blijdschap in haar ogen, zo schattig. "Ja Duuh, alsof ik mijn bestie zo lang kan missen" Jonah houdt echt van haar. "IK HOU VAN JULLIE" Ze sprong uit haar bed waardoor ze viel. Ik hielp haar recht en ze vloog me in de armen. Ze fluisterde in mijn oor dat ze van me hield. Daarna vloog ze naar Jonah. "BESTIEEE" ze knuffelde, ze zijn echt friendshipgoals. Daarna vloog ze naar de meisjes en ze begonnen samen te dansen en te springen. Owkeeey...
POV Luna
Ik was ZO blij. Ik zou nu niet meer zonder Jonah, Jack, Daniel en de meisjes kunnen. We vertrokken naar het hotel en pakten ons grief. We checkten uit en gingen naar het WDW huis. Jonah opende de deur en gaf Kim een kus. Ik sprong in zijn rug en hij liep met mij op zijn rug naar binnen. Deze nacht zouden we hier nog slapen en morgen vertrekken we. Jonah gooide me in de zetel, op Daniel.... Ik lag nu dus op hem... Ik keek in zijn mooie, blauwe ogen. "Hey Dani" zei ik vrolijk. "Hey Luun" hij was ook vrolijk zo te zien. " Ik heb zin in morgen." Hij was zo blij, zo cute. "Ik ook" er schoot me ineens iets te binnen. "MIKE" Ik schoot recht pakte mijn telefoon. " wie is MIKE?" Hoorde ik Jack vragen. "Rustig loverboy, dat is haar kleine broertje." Ik moest lachen en belde mijn mama.
Na het telefoontje
Mijn mama vond het heel leuk en ze zou naar de show in België komen. Ik kwam de woonkamer binnen en riep superluid. "JONAH WE GAAN SUPERVEEL FOTOS MAKEN IN DE LANDEN HÉ EN MEISJES WIJ OOK!" Ik kreeg van alle meisjes een 'isgoed terug maar Jonah moest Jonah niet zijn als hij niet hyperactief naar me toe kwam lopen en me knuffelde. "Duuh jij bent mijn maatje" hij gaf me een kus op mijn voorhoofd. Ik ben zo blij met hem.... die avond gingen WE vroeg slapen. Morgen vroeg op.....
De volgende dag
Ik werd wakker en sprong uit bed en deed dit (aan).
Kleren Luna
Haar Luna
Make up Luna
Ik kwam beneden en iemand liep super hard tegen me aan. Ons lippen raakten elkaar net. Ik trek te terug uit shok en zag wie het was. Het was.....
JE LEEST
Schoolreis { Ft. Why Don't We}
Fiksi PenggemarLuna zit in het vijfde middelbaar en gaat dit jaar dus ook op buitenlandse reis. Omdat in Luna haar richting niet zoveel leerlingen zitten gaan ze naar Los Angeles, Luna droomde hier al haar hele leven van.... Maar de reis zou heel haar leven verand...