engeltje❤

516 23 0
                                    

*twee weken later*

POV Jack
Er is nog steeds niet veel verbetering, de dokters hebben nog een paar testen gedaan om haar wakker te krijgen maar ze hielpen niet. Onze situatie is nog steeds super slecht. Pfff, wanneer wordt ze nu wakker? Ik ga naast haar zitten en praat weer tegen haar: "Mijn engeltje, wanneer word je wakker? Wanneer ga ik je mooie stem weer kunnen horen en je betoverende lach weer kunnen zien? Ik wil tegen je blijven praten omdat iets in me zegt dat het je wakker maakt. Ik zou je graag kunnen vasthouden, en filmavonden houden. Ik zou je zo graag mijn meisje noemen maar ik weet dat je zal willen rusten als je wakker wordt. Maar voor de zoveelste keer, ik houd zo veel van je, mijn engeltje." Ik voel tranen opkomen en wil naar de badkamer lopen, als ik me omdraai hoor ik een zwakke stem. "Ik.....hou....ook....van....jou....jack" Ik bevries, nee, "LUNAA" roep ik en ik draai me om. Ik zie haar daar nog steeds liggen. Ze knippert haar ogen zwak. Ik druk op het eerste rode knopje dat ik zie en loop naar haar toe, ze glimlacht. De verpleegsters komen binnen en ik bel de rest. Jonah komt een aantal minuten later binnenstormen. "WAT IS ER GEBEURD???" schreeuwt hij naar mij. "Ik zei dat ik van haar hou en ze zei het terug, Jonah, ze is wakker" ik zie hoe zijn gezicht opklaart en plaats maakt voor een supergrote glimlach. Hij stormt naar binnen en de verpleegster duwt hem terug buiten. Dat wordt wachten.....

POV Luna

Ik word wakker, Mja wakker. Ik zie zwart, kan niet bewegen en niks zeggen. UGH! Wat is er nu weer gebeurd? Ineens komt alles terug, de auto, de klap. Hoelang lag ik hier?? Ineens hoor ik iemand praten, een stem die ik uit de duizend herken....Jack. "Mijn engeltje, wanneer word je wakker? Wanneer ga ik je mooie stem weer kunnen horen en je betoverende lach weer kunnen zien? Ik wil tegen je blijven praten omdat iets in me zegt dat het je wakker maakt. Ik zou je graag kunnen vasthouden, en filmavonden houden. Ik zou je zo graag mijn meisje noemen maar ik weet dat je zal willen rusten als je wakker wordt. Maar voor de zoveelste keer, ik houd zo veel van je, mijn engeltje" heeft hij elke dag tegen me gepraat? Ik houd ook van hem, maar ik kan het hem niet zeggen.....wacht, nee nee nee nee nee, waar is Luna? Ik ben een blij meisje dat niet opgeeft dus ik blijf proberen. Na een tijdje krijg ik het er eindelijk uit. "Ik......houd.....ook....van....jou....jack" mijn ogen gaan open en ik zie dat Jack verstijfd en omdraait. Hij loopt naar me toe en drukt op de rode knop. Dan gaat hij de kamer uit en belt iemand. De verpleegsters komen binnen  en doen allemaal tests. Ik ben veel te weten gekomen, zoals dat de jongens en meisjes hier de hele tijd zijn geweest en dr echt niet uitzagen en dat ik hier een maand heb gelegen. Topspion Luna is in the house! Ik moet lachen om mijn eigen opmerking waardoor de meeste me raar aankijken. De verpleegsters gaan weg en de rest komt binnen. Meteen een grote vleeshoop op mij. (Alle mensen op elkaar voor moest je het niet weten) ik lach en zie hen dan pas. OMG ze zien er echt slecht uit. Ik druk op mijn rode knop en iedereen kijkt me met opgetrokken wenkbrauw aan en de verpleegsters komen even later. "E uhm, mevrouw zouden hier nog negen bedden bijkomen?" Iedereen lacht en de vrouw loopt weg. Even later komt ze terug met het nieuws dat ze het zal regelen. Na praten, lachen, vies eten eten en nog meer lachen gaan we slapen. Pfoe, wat een dag!

Schoolreis { Ft. Why Don't We} Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu