POV Jack
Ik merk dat Luna en Daniel weg zijn.... Ik ben bang dat hij een move maakt. Ik heb wel het gevoel dat Luna ook wat voor mij voelt. Ik loop langs de rijen en zie hun......kussen? Ik flip nu echt helemaal. Het meisje dat ik wil is aan het kussen met mijn beste vriend? Ik kuch en ze kijken geschrokken mijn kant op. Ik ben gebroken en loop weg, uit Target, weg.
POV Luna
O nee, Jack! Ik was hem even vergeten Maar de jongen waar ik ook iets voor voel liep zojuist gebroken weg..... wat moet ik doen? "Hij draait wel bij" Dani legt een hand op mijn schouder maar ik sla het weg. Ik loop Jack achterna maar vind hem nergens. Ik ga op de grond zitten en huil. Iemand geeft me een knuffel en aan de knuffel kan ik voelen dat het Lisa is. "Het komt goed meid, je houdt van hen allebei hé?" Ik knik zacht en ze fluisterd " Ik hou van Corbyn" ik schrik op en kijk haar met een betraande pedoface aan. Ze weet wat ik ermee bedoel. "Hij voelt niks voor me. Wat moet iemand beroemd nu met iemand zo als Ik?" Ze verliest hoop dus ik moet iets doen. "Ten eerste wat meisje zoals jij? Je bent mooi, grappig en lief, als hij dat niet ziet is hij blind en ten tweede het is niet omdat hij beroemd is dat jij niks bent voor hem, ik zie hoe hij naar je kijkt. Hij houdt van je..."
POV Lisa
Luna kan zo mooie dingen zeggen. Ik was de moed aan het verliezen en zij heeft me terug moed gegeven. Maar aan haar kan ik zien dat ze het moeilijk heeft. Ze heeft dat nog al gehad. Gevoelens voor meerdere jongens tegelijk. Maar deze keer heeft ze het zwaar zitten. "Dankje. Ik hou van je sis" ik wil haar nu vooral blij maken. "Ik hou ook van jou miss besson😂" ik moet lachen en zij ook. Ik heb haar terug aan het lachen gemaakt yeeeey!! Ze geeft me zo een knuffel. Eentje vol liefde, als ze iemand een knuffel geeft vol liefde zijn dat knuffels die niemand anders kan geven. Haar knuffels zijn de beste. Daar heb ik de beste herinneringen mee, als iemand me vraagt wat ik het leukste vind aan Luna, dan zijn het de knuffels. Ineens weet ik het! "FOTOSHOOT" roep ik.
POV Luna
Ik en Lisa zijn aan het knuffelen en ineens roept ze keihard in mijn oor "FOTOSHOOT" dat is dus al mijn tweede bijna doof ervaring. Ik weet wel meteen wat ze bedoelt en helemaal blij spring ik op en we lopen naar de meisjes. We nemen foto's en zetten er een paar op Instagram.
Instagram Luna:
LunaMaddison~ girlstime best time🌹
Tagged: KimLaws, LisaMarithon, BrittanySmith and AvaStarvind-ik-leuks van DanielSeavey en 12.457 anderen
LisaMarithon indd 🌹🌹💜 sistah
JonahMarais bestfriend💙 times with u are the best💗
ShawnMendes #friendshipgoals♡
DanielSeavey slayyyy💕🔥
BrittanySmith watch this! My sisters are growing up 🔥🔥💗.
AvaStar Love ya💟
Fan1 hoe kennen jullie de jongens?
Fan2 fan1 ja vraag ik mij ook af.
Hater1 ieuw wat is dat
Instagram Lisa
JE LEEST
Schoolreis { Ft. Why Don't We}
FanfictionLuna zit in het vijfde middelbaar en gaat dit jaar dus ook op buitenlandse reis. Omdat in Luna haar richting niet zoveel leerlingen zitten gaan ze naar Los Angeles, Luna droomde hier al haar hele leven van.... Maar de reis zou heel haar leven verand...