POV Luna
De bus schudt ineens superhard en ik val uit mijn bunch, met mijn hoofd op de hoek van een tafel....alles wat ik me verder herinner is zwart...
POV Lisa
De bus schudt superhard en ik kan me net vasthouden. We zitten allemaal in de zetel behalve Luna. Ineens horen we een harde bonk, Luna? Ik ga kijken en zie Luna liggen. Bewusteloos en met een grote plas bloed rond haar hoofd. Ik gil en Jonah komt meteen aanlopen samen met Corbyn. Wanneer ze Luna zien loop Jonah naar haar toe, Corbyn beld de ambulance en vraagt aan de chauffeur om te stoppen. Tranen lopen langs mijn wangen. Wordt wakker Luna alsjeblieft...
POV Jonah
Ik hoor Lisa gillen en ik loop naar haar toe. Als ik daar aankom zie ik Luna liggen met een grote plas bloed rond haar hoofd. Ik loop naar haar toe en zie dat ze bewusteloos is. Ik kniel neer en probeer het bloed te stoppen. Er zit een gat in haar hoofd, tranen stromen uit mijn wangen. Kijk naar haar, wat als ze het niet haalt?
Skip rit naar het ziekenhuis
POV Jonah
De dokters hebben Luna meteen meegenomen en nu moeten we wachten.... Ik word er gek van.
Na een paar uur komt er een dokter naar ons "zijn jullie hier voor Luna Maddison?" Ik spring recht: "is alles goed met haar?" De vrouw kijkt in mijn ogen en zegt " het spijt me maar Luna ligt in een coma..." Ik voel de tranen prikken en vraag met al mijn moed "voor hoelang?" Ze wacht even en zegt "dat kan ik u niet zeggen.." Ik zakte tegen de muur naar beneden. We moeten vanavond optreden....gelukkig zijn we er bijna. Ik moet de show doen.
POV Jack
Er is een enorme chaos in de bus... wat is er gebeurd? Ik ga kijken en zie Jonah zitten met het hoofd van een bewusteloze Luna. Ik voel me op slag schuldig. Als ik niet was weggelopen zat Luna niet alleen in haar bunch. We gaan naar het ziekenhuis en na een paar uur komt er een dokter die zegt dat ze in coma ligt. Jonah zakt neer en ik begin te huilen, ze kan voor maanden kan ze daar liggen. Vanavond moet ik optreden hoe gaan we dat doen?
POV Ava
Nee, dit kan niet, nee nee nee. Luna moet wakker worden, we zitten allemaal op de grond, zeggen niks en staren voor ons uit met tranen op ons wangen. De jongens moeten vanavond optreden, ze kunnen het de fans niet aandoen om niet te gaan. We blijven hier, ze moet wakker worden.
POV Daniel
Ze moet en ze zal wakker worden. Ik had haar eindelijk en dan gebeurd Dit, ik weet dat Jack zich slecht voelt maar het is niet zijn schuld. Ik heb geen zin in vanavond maar het moet. Ik hou van haar en ze zou willen dat ik dit doe..
POV Lisa
Ik huil, Ik kan haar voor maanden, zelfs jaren kwijt zijn. Ik besluit om iets op Instagram te plaatsen
LisaMarithon something happened.... ma sister is in a coma, be strong girl. I love you❤😢
Vind-ik-leuks van CorbynBesson en 23.980 anderen
Reacties uitgeschakeld
Ik heb even genoeg van de haat en de fans.
De jongens vertrekken nu naar hun optreden, hopelijk houden ze zich sterk......
JE LEEST
Schoolreis { Ft. Why Don't We}
FanfictionLuna zit in het vijfde middelbaar en gaat dit jaar dus ook op buitenlandse reis. Omdat in Luna haar richting niet zoveel leerlingen zitten gaan ze naar Los Angeles, Luna droomde hier al haar hele leven van.... Maar de reis zou heel haar leven verand...