POV Daniel
Ik bleef haar achteraan lopen tot ik haar kwijt was. Ik voelde me schuldig. Ik was verliefd op haar en nu ben ik haar waarschijnlijk kwijt, wat als er iets gebeurd? Ik liep ineens nog sneller. Ik moest en ik zou haar vinden en dan de waarheid zeggen.
POV Luna
Ik bleef lopen en Daniel liep achter me. Ik liep een bos in En ik leek Daniel kwijt te zijn het begon donker te worden ik was dus al heel lang weg. Ik had niks gegeten en was zo zwak en uitgeput. Ik zat in het bos op de grond en voelde me zwak. Het begon te regenen en ik panikkeerde omdat ik als de dood ben voor onweer. Als klein kind had ik eens een huis zien gebliksemd worden ( you know wat ik bedoel). Ik liep en liep ik was ondertussen kou, zwak en ik zag zwarte plekken. Ik hoorde mijn naam, Daniel. Ik ging naar hem toe lopen maar het ging niet meer ik huilde en viel neer. Ik zag zwart.......
POV Daniel
Ik zag een schim in het bos. DAT MOET HAAR ZIJN ik liep in het bos zo snel als ik kon. Het begon te regenen en ik liep nog sneller. Jeez die is snel. Ik riep haar en hoorde iets. Ik liep op het geluid af en vond haar.... bewusteloos, koud en haar hartslag was zwak......
POV Luna
Ik hoorde stemmen maar zag niks
....ben ik blind Nu? Ik wou bewegen maar dat ging niet, was ik dood? Ow Nee, de stemmen.... Ik luisterde wat ze zeiden.?: wanneer zal ze wakker worden dokter?
Dokter waarschijnlijk: dat kunnen we u niet zeggen.
??: maar het moet, we kunnen niet zonder haarDie laatste stem kende ik. Lisa, liefst zou ik nu haar naam schreeuwen maar ik kon niks... de eerste stem was Jonah. Ik was een soort van teleurgesteld dat Daniel hier niet was, of Jack......
???: ZE MOET WAKKER WORDEN IK KON NIET TE LAAT ZIJN! IK HEB HAAR NODIG...WIJ HEBBEN HAAR NODIG!
Ik was ZO blij Daniel was hier wel... maar nu mis ik Jack... uuughhh ik begrijp mezelf Echt niet. Ineens nam iemand mijn hand.
????: wordt wakker. Ik hou van je.
Ik kreeg een kus op mijn voorhoofd. Jack! Ik probeerde in zijn hand te knijpen maar dat ging niet. Ik probeerde nog eens en dit keer ging het wel. Ik kneep, lekker hard hehe.
Jack: WAKKER! ZE IS WAKKER. ZE KNEEP IN MIJN HAND!
Daniel: NEE?! LUNA!!
Jonah: LUNA wordt wakker open je ogen please
Ik wou mijn ogen openen maar mijn ogen voelden te zwaar... was ik nu wel dood aan het gaan?
JE LEEST
Schoolreis { Ft. Why Don't We}
FanfictionLuna zit in het vijfde middelbaar en gaat dit jaar dus ook op buitenlandse reis. Omdat in Luna haar richting niet zoveel leerlingen zitten gaan ze naar Los Angeles, Luna droomde hier al haar hele leven van.... Maar de reis zou heel haar leven verand...