CHAPTER 12

25 2 0
                                    

Hyun Young keluar utk membeli barang2 dapur. Semasa dia sibuk membeli brg,ada dua org lelaki sedang mengekorinya dan menunggunya berhampiran dgn kereta nya. Hyun Young membawa brg2 nye dan meletakkan brg2 itu di dalam bonet(?). Semasa dia hendak membuka  pintu kereta nya,mulutnya telah ditutup dgn kain yg tlh disapu ubat tidur. Hyun Young mahu menjerit utk meminta tlg tetapi dia telah pengsan dan dibawa ke satu tmpt.

....................................................

Younghee dan Lee Sya berjumpa selepas perbicaraan mereka tamat. Mereka menelefon pembantu2 mereka utk memberitahu yg mereka akan pergi mkn di tmpt Hyun Young.

YG: Yeoboseyo..Seungcheol ssi..emm..kiteorg nk gi mkn..nk join x?

SC: Ma..maakan? Nk! Sye nk join!
 
YG: Ok..tp x yh lh jerit..pkk telinga sye..

SC: Hehe..tp dkt mn?

YG: Dkt tmpt Hyun Young. Ajk lh kwn2 awk sekali. Lee Sya belanja!

LS: Hoi!! Bile mse plk aq kte nk blnja?!

YG: Hahaha..ah..so nnti dtg dlm kol 7 ye..bye..

SC: Ok..bye😋..

WZ:-_-"

Younghee dan Lee Sya tlh smpai dahulu di restoran Hyun Young tetapi restoran itu gelap dan nmpk seprti tiada org didalamnya.

LS: Lah..x kn x de org..adoi..

YG: Hmm..jp aq call Hyun Young..

Panggilan tidak dijawab dan Younghee terus mengajak Lee Sya utk pergi ke tempat lain. Dia sudah menghantar mesej ke Seungcheol utk pergi ke tmpt lain.

......................................................

Muka Hyun Young disimbah air. Dia terus tersedar dan melihat di sekelilingnya. Tgn dan kaki nya diikat dgn ketat.

??: PARK HYUN YOUNG,lme x jumpa.

HY: Si..siapa kau! Knp ko ikat aq?!

??: Aq? Btol ko x tau? Ke ko buat2 x igt? Hahaha!

HY: Kau...

??: Ye aq..rindu x?

HY: Ko nk ape dari aq!?

??: Aq nk ko buat sesuatu utk aq kalau ko nk teruskn hidup!! Hahaha!!

HY: Bu..buat ape?

??: Aq nk ko bunuh Lee Younghee!!

HY: X nk!! Knp aq nk kne bunuh eonni!!!

??: So..ko tolak lh ni? Mmg nk mati lh ko ni.

Org itu mengeluarkn pisau dan meletakkannya di lengan Hyun Young. Darah perlahan2 keluar dari lengan Hyun Young. Hyun Young hanya mampu menangis dan menahan sakit.

??: Masih x nk buat apa yg aq suruh??

HY: Knp..knp ko nk eonni mati..

??: Sbb dia lh punca hidup aq musnah!!
Die rampas semua milik aq!!

HY: Ape yg ko nk..aq buat..argh!!

Pisau itu dicucuk ke paha Hyun Young.

??: Ko dh setuju utk buat ape yg aq suruh?

Hyun Young hanya mengangguk perlahan.

??:😏..aq nk ko seksa Lee Younghee..ko buat je ape yg aq suruh..jgn risau..ko x kn ditangkap sbb akan ade org yg akan uruskn semua bnda yg blh dijadikan bukti..

HY: Baiklh..lepaskn aq..tolong..

??: Fine,aq lps kn ko..igt! Kalau ko cuba khianat aq..ko akan mati bersama Younghee..Chun Dae!! Bwk pompuan ni pergi!!

CD: Baik.boss!!

Chun Dae membawa keluar Hyun Young dan menghantarkannya ke hospital.

HY: Kamsahabnida..

CD: Nae..sye mntk maaf..

HY: ? O..okk..

- VOTE&COMMENT-

[C] Noona!! S1Where stories live. Discover now