Younghee tersedar dari tidurnya dan keluar dari bilik nya.
YG: Huaa! Penat nya..eo?
Dia tersenyum dan ketawa kecil bila terlihat Hoshi,Dokyeom dan Seungkwan tidur sambil berpelukan. Mingyu yg sdg tidur terbongkang, Jeonghan yg tidur sambil kaki nya diletakkan diatas bdn Shua.
YG: Aigoo..pnt sgt ni. Kiut btol😶.
Dia pergi kpd mereka dan menyelimutkan mereka. Dia pergi ke tingkat dua dan lihat Vernon dan Chan yg tidur sambil memeluk penyapu. Jun dan Myung Ho tidur dgn langsir yg dijadikan selimut.
YG: Apa nk jd..
Dia mengejut kn mereka dan membawa mereka ke bilik masing2.
YG: Chan ah.ireona..tido kt bilik eh?
DN: Em...😴
Younghee pergi ke dapur pula. Kali ni dia betul2 terkejut. Seungcheol dan Jihoon tidur di atas meja dan Wonu tidur di dlm peti.
YG: ...parah sgt ni..
Dia menepuk Jihoon dan Seungcheol dan mengarahkan mereka utk bgn dan pergi tido di dlm bilik.
YG: Wonu ah..jom bgn. Gi sambung tido dlm bilik.
WW: Noona..sejuk..
YG: 😌. Mmg lah..dh ko tido kt peti sejuk..jom2.
WW: Hah? Patutlah..
Wonu bangun dan masuk tidur dlm bilik. Lee Sya masih tidur di dlm biliknya.
YG: Aq kasar sgt ke ngn diorg? Hm..sedih btol.
Younghee mula mengikat rambut dan memakai apron. Dia memakai sarung tgn getah dan mula mencuci pinggan. Selesai membersihkan bahagian dapur,dia pergi mengemas di bahagian ruang tamu pula.
YG: Mcm mn nk kms ni..aduh..
Dia menyapu sampah dan mengelap meja. Dia pergi ke tingkat dua selepas 10 minit mengemas ruang tamu.
YG: Part paling susah..knp lh diorg ni tanggalkan langsir...haih..
Younghee mengambil tangga dan mula memasang langsir. Ketika dia leka memasang langsir,Dokyeom yg sdg berjln dlm keadaan masih tidur telah melanggar tangga dan Younghee hampir jatuh.
YG: Hish bdk ni! Kalau aq jatuh td mmg mati lh. Kyeom ah,gi tido kt bilik.
DK: Air..nk air..😴😴
YG: Ngigau ke? Aigoo..
Younghee memimpin Dokyeom pergi ke biliknya. Kini hanya tinggal utk menyidai baju shj. Dia perlu menyidai 3 bakul baju.
YG: Gi dobi jlh..
VN: Good Morning noona!
YG: Ye..
VN: Wa..kemasnya umh ni..hehe..
YG: Tau pon. Nk patah taw pinggang noona kms.
VN: Hehe..nk Hansol tlg pape x?
YG: Gi dobi.
VN: Dobi?
YG: Ylh..tgk tu.
Younghee menunjuk ke arah bakul2 baju kotor.
VN: 😲..byk nya..
YOU ARE READING
[C] Noona!! S1
RandomWhen a prosecutor meet again with her dongsaeng's,everything change. From a lion,she can turned to a cute cat when she with her dongsaeng's. 'Noona,i will find you!'..saranghae..dongsaengdeul😗