Lee Sya duduk di kerusi sambil tgn dan kakinya telah diikat rapat. Hyun Young mahu membantu tetapi dia telah ditangkap oleh org suruhan Min Soo apabila dia cuba membuka ikatan Lee Sya. Dia dan Lee Sya kini diikat dan mereka juga telah dipukul beberapa kali.Lee Sya sudah lemah tetapi dia gagahkan diri nya dan meludah ke muka Min Soo.
LS: Tuh!!
MS: X guna punya pompuan!
Lee Sya ditampar. Bibirnya berdarah. Dia juga bercakap dgn lemah.
LS: Kim Min Soo..ko..x..kn..hidup..lama..
Tidak lama kemudian dia pengsan. Sekarang,giliran Hyun Young pula bercakap.
HY: Min Soo yah...tlg..lpskan kami..
MS: Kau belot aq,lepastu nk suh aq lepas kn ko plk? Lain kali..pikir dulu..kalau ko setia ngn aq,x de nya aq nk seksa ko mcm ni..😏
Ubat tidur disuntik ke dlm bdn Hyun Young. Dua org suruhan Min Soo mengangkat Lee Sya dan Hyun Young pergi ke jambatan. Mereka menanti kehadiran Younghee.
......................................................
Younghee menyuruh SEVENTEEN(kecuali Jeonghan&Joshua) utk membawa bantuan ke tempat Lee Sya berada. Younghee mahu pergi sendiri tetapi team nya dan team Lee Sya berkeras mahu ikut.
SC: Younghee ssi,tolonglah..biarlah kiteorg ikot-
YG: X boleh! Sa..saya kne pergi sendiri..kalau x..kalau x nnti Lee Sya mati.
SC: Blh x awk fikir psl keselamatan awk dulu?!
YG: Mcm mn? Cbe awk bgtau sye,kwn yg dh mcm adik saya tgh kena culik dan mungkin tgh diseksa sekarang ni,dan dia jge perlukan sya! Mcm mn awk blh suruh sye utk fikir psl keselamatan saya? Saya x kisah lh kalau saya mati sbb lindungi org2 yg sya syg. Knp awk kisah sgt pasal saya?!
SC: Sbb SAYA SAYANG AWK! SAYA CINTAKAN AWK! dan..awk boss sye.
YG: Syg sye? Jd..tlglh jgn halang sye..tolonglah..
Kte Younghee yg sudah menangis. Jihoon memeluknya. Seungcheol pula sudah pergi.
WZ: Noona,noona syg Lee Sya mcm kiteorg ke?
YG: Em..tsk..tsk..
HS: Hm..x..pe..kalau noona nk pegi..pegilh..
DN: Hyung! Hyung ckp ape ni?!
HS: Kalau noona syg kite mcm Lee Sya,dan kalau Lee Sya syg noona mcm kite,bukan ke kite ngn Lee Sya sme? Kalau Chan hilang pon,noona carikan? Sbb ape? Sbb noona syg kite semua sama! X blh ke kite bg noona cri Lee Sya? Noona syg Lee Sya sbb tu dia nk lindung Lee Sya. Kite pon syg noona kan? Jd..biar noona pegi dulu..kite..ikot dri..belakang..blh noona?
YG: Gomawo Hoshi yah..ikot noona jgn sampai ade yg perasan..hati2
HS: Eung..noona pon..hati2..
Younghee mencapai kunci kereta dan pergi ke tempat Lee Sya.
Mereka (11 org) pergi mengekori Younghee dgn berhati2. Semasa mereka menyorok di semak samun,kelihatan seorang lelaki sdg membelakangi mereka. Wonu pergi dan menegur org itu
WW: Polis! Angkat tgn!
SC: Woi! Ni hyung lh.
WZ: Seungcheol hyung? Wat pe kt sini,td merajuk.
YOU ARE READING
[C] Noona!! S1
RandomWhen a prosecutor meet again with her dongsaeng's,everything change. From a lion,she can turned to a cute cat when she with her dongsaeng's. 'Noona,i will find you!'..saranghae..dongsaengdeul😗