CHAPTER 17

24 3 0
                                    

Jihoon dan Dokyeom menunggu Younghee sambil minum air. Dokyeom sudah berpeluh kerana gementar. Jihoon pula hanya mendiamkan diri dari td.Pada masa yg sme,Younghee hampir sampai ke tmn permainan.

Chiring chiring

Telefon Younghee berdering. Panggilan itu dari org yg mengugut Younghee pd tempoh hari. Younghee terus menjawab kerana dia pasti org itu ialah Kim Min Soo.

YG: Ko nk ape?

MS: Gembira nmpk?

YG: Aq tnye ko..ko nk ape lh sial!

MS: Wowowo..rilek lh Lee Younghee..aq x kn bunuh ko..bkn sekarang..aq nk tgk ko mati perlahan2 supaya aq dpt seksa ko!! Hahaha!!

YG: X guna punya pompuan! Ko pikir ko boleh ugut aq? Ko igt aq takut?

MS: Ya..mungkin ko x kn takut dgn ugutan aq sampai aq bunuh adik ko..

YG: Yahh!! Jgn berani ko sentuh adik aq! Sekali ko kacau diorg..aq x kn teragak2 utk bunuh ko!!

MS: Takutnya..hahaha!!

YG: Minchin yeoja..(perempuan gila)

MS: Sampai di sini sajalh perbualan mesra kite ya, Lee Younghee. Lps ni..aq harap ko jagalah kwn2 dgn ADIK2 ko..luangkan masa dgn diorg..mn tau..nnti esk aq dh bunuh diorg..hahaha!!!

YG: X guna!!

Panggilan ditamatkan. Younghee sgt marah. Dia terus teringat tentang adik nya dan berlari ke tmn permainan. Dia melihat ada dua org lelaki sdg duduk di buaian. Dia hanya dpt melihat belakang mereka. Dia dgn perlahan pergi buaian itu. Dgn air matanya yg sedang mengalir dia terus menepuk bahu pemuda itu. Dia agak terkejut kerana dia berjumpa dgn..

......................................................

DK: Hyung..takutnya..

WZ: Kan..

DK: Agak2 kn..noona suka main pe masa kt tmn dulu?Hyung igt x?

WZ: Noona..emm..hah! Dia suka main buai! Dia kalau main sampai lepas palang tau..rindu nk dgr dia gelak..hmm

DK: Hmm..x pe hyung..nnti mesti kita dpt dgr noona gelak lg..dh jom tggu dkt buai.

WZ: Hmm..jom..

Bahu Dokyeom ditepuk seseorang. Dia menoleh. Air matanya turun dgn laju. Sama juga dgn org yg menepuk bahunya td. Mereka berpelukan setelah lama terpisah.

NOONA..YOUNGHEE NOONA..BOGOSHIPEOYO..

Kata Dokyeom sambil menangis.

YG: Nado..Jihoon ah..sini..

Kali ni giliran Jihoon pula dipeluk Younghee.Dia memeluk Younghee dgn erat seperti tidak mahu melepaskannya.

WZ: No..noona!! Noona gi mn..npe..npe x cari kitorang..noona..Jihoon minta maaf sbb x cari noona..

YG: Noona..noona mntk maaf sgt2..sini..

Mereka bertiga menangis dan berpelukan. Mereka menenangkan diri masing2 dan mula bercakap.

YG: Jihoon ah..knp x bg tau noona yg ko adik noona..pnt tau noona cari korang..

Sekali lagi air mata Younghee jatuh. Dia tidak dapat menahannya lg. Rindu nya kpd adik2 nya tidak dpt dibandingkan dgn apa2.

WZ: Mianhaeyo..Jihoon dgn Dokyeom cume..cume..x bersedia nk jumpa noona..kiteorg takut..kalau noona marah kiteorg sbb x bg tau awal2..

DK: Kyeom pon dpt tahu yg noona ni noona kiteorg sbb Kyeom jumpa ni.

Rantai milik Younghee yg dijumpai nya semasa meneliti tempat kejadian kes di keluarkan. Younghee menyentuh leher nya. Dia mendapati rantai nya tiada.

YG: Kyeom jumpa kt mn ni?

DK: Dkt tepi pokok kot..Hehe..tp ni mmg noona punya kn?

YG: Haah..patutlah x de..nasib baik Kyeom jumpa..kalau x..mesti kite x jumpa ngn x blh cari dongsaeng kite..

WZ: Noona, jom gi mkn! Jihoon laparlh~

YG: Aigoo~ kiutnya adik noona ni! Geram noona tau! Tp kn..Kyeom nk tau x?

DK: Apa?

YG: Jihoon hyung ko ni kan..kalau kt tmpt kerja muka mcm singa, tp ngn noona mcm kucing je..gedik..hahaha

DK: Hahahaha!! Hyung gedik!!

WZ: Mn ade!! Humph!

Kte Jihoon sambil menghentakkan kakinya.

YG: Eeee..gediknya!

WZ: Alo..x blh ke kalau Jihoon nk manja2 ngn noona..hum..

YG: Alo2..ade org majuk lh..sini2 noona kiss!

WZ: Nk!Nk!

DK: Kyeom pon nk!!

YG: X yh ngada2. Dh lh busuk. Hmph. Noona nk kiss org yg wangi je~

WZ&DK: Alo~~~

Krukkruk (x tau cmne bunyi perut😂)

WZ: Ops..😶

YG: Hahaha! Lapo benor ko.

DK: Hahaha!! Jom lh gi mkn!!

YG: Hah ylh..nk mkn pe..arini noona blnja!

WZ: Yeeaaa!!

Dgn itu mulalah pergaduhan antara Jihoon dan Dokyeom utk menentukan restoran yg mereka akan pergi...Younghee tersenyum lega.

'Akhirnya, jumpa pon korg..tinggal sorang lagi..hmm..'

-VOTE&COMMENT-




[C] Noona!! S1Where stories live. Discover now