-PEJABAT-
Younghee ade perbicaraan jd dia tiada di dlm pejabat. Lee Sya yg sdg fokus menulis laporan di tegur Jihoon.
WZ: Lee Sya ssi,sibuk ke?
LS: X sgt. Knp?
WZ: Em..sye nk tnya ni..tp jgn bg tau noona taw.
LS: Hm? Nae..
WZ: Em..blh x kalau awk ddk kt sofa tu? Sye gi amik air jap.
LS: Hah? Arasseoyo..
WZ: Hm.
LS: Awk nk tnya apa?
WZ: Huh..mcm ni..aritu yg mse noona dmm tu..
LS: Knp ?
WZ: Dia terbgn pastu nangis2. Lps tu dia ckp kt sye ngn Dokyeom yg knp semua org yg dia syg tinggal kn dia..agk2 awk tau x knp noona mcm tu? Setahu sye lh..noona susah nk nangis.
LS: Oh..mcm ni..dia
SC: Jihoon ah! Kt sini rupa nya..pnt aq cari ko.
WZ: Ish hyung ni! Diam lh.
SC: Wae?
WZ: Diam jelh..
LS: Hm. Ok..biar sye cerita. Sebenarnya..eonni kalau mabuk mmg mcm tu..lg2 kalau mcm hari tu..
SC: Knp dgn hari tu?
LS: Igt x yg dia balik awal?
WZ: Igt2
LS: Sebenar nya,haritu hari peringatan namchin dia..
WZ: Noona dh ade namchin?
SC: Hmm..melepas lh aq..
LS: Namchin eonni tu mati sbb serangan jantung..
SC: Mwo?!
LS: Biar sye cerita smpi habis dulu..eonni ngn namchin dia tu dh kapel dri sklh menengah. Dan mse tgh belajar utk amik peperiksaan pendakwa,namchin dia eksiden..lumpuh.Tp eonni x nk putus..tiap2 hari eonni gi hospital nk lawat ngn jge namchin dia tu..pastu satu hari tu..
FLASHBACK
Younghee dtg ke hospital utk menjaga Choi Tae Hwan. Teman lelaki nya itu telah di langgar lari semasa hendak melintas jln. Dia tolak Younghee ke tepi dan dia di langgar. Selepas dimasukkan hospital,dia disah kan lumpuh. Tae Hwan mintak putus ngn Younghee sbb x nk susah kn dia.
YG: Oppa..Younghee dtg ni..
Younghee senyum dgn air matanya yg sudah bertakung.
TH: Lee Sya yah..tlg keluar jp.
LS: Hm? Nae oppa.
Lee Sya menutup pintu dan mencuri2 dgr.
TH: Younghee ah..oppa rse..kita putus jlh.
Air matanya dh mengalir. Hati nya jge rse seperti di hempap batu.
YG: O..oppa..oppa ckp ape ni? Knp tiba2 nk putus? Oppa dh x syg kn Younghee ke?
Lelaki ini jge sdh memandang tempat lain. Dia jge mengalir kn air mata. X sanggup utk berpisah dgn wanita seperti Younghee.
YOU ARE READING
[C] Noona!! S1
RandomWhen a prosecutor meet again with her dongsaeng's,everything change. From a lion,she can turned to a cute cat when she with her dongsaeng's. 'Noona,i will find you!'..saranghae..dongsaengdeul😗