Younghee ditemani Seungcheol utk menjalankan siasatan. Younghee mengetuk pintu dan masuk ke dlm bilik siasatan dgn senyuman. Jae Yoon masih tertunduk. Seungcheol mengeluarkan bahan bukti. Younghee dan Seungcheol ddk di hadapan lelaki itu.
YG: Song Jae Yoon ssi?
JY: Aq x bunuh...aq x bunuh..
YG: Awk tgk ni.
Seungcheol mengeluarkan pisau yg dilumuri darah dan meletakkannya di atas meja.
JY: Huh?!
Jae Yoon sdh seperti org gila. Dia menutup telinga nya dan menjerit.
YG: Nmpk nya..ini je lah cara yg sye ade.
JY: Aq x bunuh! Bkn aq! Bkn aq!
YG: Yah Song Jae Yoon! Hentikan lakonan buruk ko tu blh x?! Aq tau ko yg bunuh dia! Ko nk balas dendam sbb mangsa tu pernah rogol adik perempuan ko!
Younghee sudah bgn dari kerusinya. Dia jge kelihatan sgt marah.
JY: Hahahaha!! Igtkn kt Korea ni semua pendakwa bodoh sgt. Ade lg yg bijak rupanya.
YG: Ko x boleh tipu aq lh..semua bukti menunjukkan yg ko,Song Jae Yoon pembunuh Lee Dae Gil! Mengaku jelah!
JY: 👏👏👏! Aq x kn mengaku..sbb jantan x guna tu mmg patut mati!
YG: Detektif Choi,keluar kejap.
SC: 😰 N..ae..
Seungcheol cpt2 keluar dan pergi ke bilik sebelah.Younghee menyinsingkan lengan bajunya dan berjalan mengelilingi Jae Yoon.
YG: Jd,dia dh mati, ape yg ko dpt?
JY: Aq puas! Hahahahha!!
YG: Puas je? Laki yg dh rogol adik ko mati dgn sng dan ko perlu meringkuk dlm penjara sbb laki tu. Puas?
JY: Apa..mksd ko?
YG: Dia..teman lelaki adik ko. Adik ko putus dgn dia x lama lps diorg bercinta. Dan disebabkan adik ko tu, laki tu jd pencabul dan dijatuhkan hukuman penjara kan selama setahun. Nk tau lg?
JY: 😕
YG: Bce ni. Aq bg ko mse.
Younghee keluar dan pergi ke pejabatnya.
JY: Tp..knp..
......................................................
Lee Sya pergi ke pejabat dan bertanya kpd Younghee.
LS: Pendakwa Lee!
YG: Hm? Ye saya..
LS: Td tu buku ape?
YG: Buku? Oh..buku tu diari Dae Gil..dia tulis psl awek dia.
LS: Oh..ko dh bce? Kalau dh bg tau lh!
YG: Dh..mcm ni..adik pembunuh tu,awek dia. Awek dia tu rupa2nya bekas pelacur. Diorg jumpa masa adik pembunuh tu pelacur lg. Tp lps si adik tu jd baik,dia mintak putus. Dan..rupa2 nya,adik dia tu kapel sbb nk duit si mati je. Sbb tu bankrup. Yg si mati plk geram lh..pastu dia rogol lh si adik tu. Lps tu,si adik repot polis. Si mati kne masuk penjara tp dibebaskan dgn jaminan. Lps tu dia jd ketagih kt video2 lucah..pastu kne bunuh..the end..huh..(ekceli..yg tulis pon x brp phm😂)
YOU ARE READING
[C] Noona!! S1
RandomWhen a prosecutor meet again with her dongsaeng's,everything change. From a lion,she can turned to a cute cat when she with her dongsaeng's. 'Noona,i will find you!'..saranghae..dongsaengdeul😗