Egy hatalmas, csaknem két hónapos kihagyás után visszatértem újabb két résszel. Bocsánatot szeretnék kérni, az indok a Mercy on me című "könyvem" új részének elején van, ha esetleg valakit érdekelne. Remélem mindenkinek jól telt a szünet és az ünnepek is. Mit kaptatok? Kommentbe nyugodtan írjátok le, szeretnék egy picit irigykedni 😂❤ Nos, jó olvasást, remélem tetszeni fognak az új részek.
"FELHÍVUNK PÁR IDŐS HÖLGYET?"
2018 Augusztus 14. Kedd, 07:32
A telefonom idegesítő csörgésére ébredek, mire nyöszörögve nyitom ki a szemeimet. A sötétítőkön átszűrődő napfény bántja az íriszeimet, én pedig bosszúsan nyúlok a szűnni nem akaró vinnyogás felé. Kis tapogatózás után végül elérem az éjjeli szekrényen pihenő készüléket, és a képernyőre hunyorgok.
📞Jane📞
Felnyögök. Mit akar már megint?
- Ez az nyögés újra beindít. - dörmögi egy hang a hátam mögül, majd erős karok ragadják meg a csípőmet, és érzem ahogy meztelen teste az egyémhez simul. - Bár ha az emlékezetem nem csal, éjjel sokkal hangosabb voltál. - súgja érzékien a fülembe, mire megborzongok. Kissé borostás arcát beletemeti a nyakhajlatomba, majd apró puszikkal kezdi behinteni az érzékeny területet. A csörgés abba marad, de pár másodperc múlva újból félbeszakítja a rövidke csendet. Felmordulok, majd Shawn karjaiból kibontakozva felülök az ágyon, és elhúzom a kis zöld ikont.
- Mi van már? - "köszönök" kicsit sem kedvesen.
- Pihe, hol a fészkes fenében vagy? Tegnap nem jöttél vissza a hotelbe, és még csak nem is szóltál. Már vagy negyvenszer hívtalak, te meg arra nem vagy hajlandó hogy felvedd azt a rohadt telefont! A parancsnok is egy csomószor keresett! - ordítja. Fáradtan megmaszírozom az orrnyergemet, majd felkelek az ágyról és magamra kapok egy pólót Shawn cuccai közül. Az alsó szegélye csaknem a térdemig ér, így akár hálóingnek is megfelelne. A fiú felnevet amint meglát, de leintem.
- Miért ennyire fontos? Történt valami? - kérdezem végül.
- Hogy történt-e valami? - csattan fel a lány. - Kapcsold be a tévét, és megtudod!
A hangsúlyából tudom, hogy nagyon nagy baj van, ezért izgalommal vegyes félelemmel nyúlok a távirányítóért, majd megnyomom a bekapcsoló gombot.
_ "És most híreinket hallják." - mondja a középkorú nő a tévében. Az egész angol felirattal van, így Shawn is pontosan tudja hogy miről van szó. - "Ma hajnalban szörnyű támadás érte a Sziget fesztivál egyik szórakozóhelyét. Öt ember még a helyszínen meghalt a mély, szúrt sebek miatt. Két személynek kritikus az állapota, a helyi kórház jelen pillanatban is az életükért küzd, többen pedig súlyosan megsérültek. A támadás után a merénylő akadályok nélkül jutott ki a bárból." - A tévében rövidebb videókat mutatnak egymás után a bár mostani állapotáról, illetve a kórházban fekvő fiatalokról. Elhűlve nézek a képernyőre. Ez nem lehet igaz! Nem, ez nem történhet meg! De még nincs vége. - "Legújabb információink szerint nem a késes támadó volt a legveszélyesebb. A rendőrség nemrég egy hullát talált a bár egyik raktárában, bombával felszereve. Szerencsére a merénylőt még azelőtt hatástalanította valaki, mielőtt robbanthatott volna. Az ismeretlen személy igencsak profi lehetett, ugyanis igen sajátos, de hatékony módszerrel végzett a támadóval. A tüdejét egy 9mm-es pisztollyal lyukasztotta ki, a testnek azon a pontján ahol a legkisebb a vérveszteség, de szinte biztos a halál. Nem tudjuk pontosan ki lehetett a megmentő, de a rendőrség már rajta van az ügyön. Viszont ez még nem a legrosszabb! A merénylő eredeti célszemélyei valószínűleg az est két fő fellépője volt, a norvég Kygo és a fiatal kanadai popcsillag. A késes támadás pillanatában szerencsére már egyikőjük sem tartózkodott a helyszínen, a merénylet mégis számos áldozatot követelt.
YOU ARE READING
Youth [S.M. ff] +18
ActionMi történik akkor, ha egy mesterlövész lány és egy popsztár találkozik? Egyáltalán hol fut össze két ennyire különböző ember? Na és mi van akkor, ha ez a bizonyos sztár beleszeret a lányba, viszont ő nem viszonozza? A sors vajon kedvez a két reményv...