.UFAK bir sidik yarışı.

36 10 6
                                    



Medyayı tamamen şu an playlistimde denk geldiği için koydum dhdbjödn 

Medya: Block B Shall we Dance

"Ihhhmmmmm Taehyung ben dayanamıyorum."

"Hayır şimdi olmaz benim daha gelmedi."

"Ama Tae~ "

Olduğum yerde ileri geri giderken kıvranan arkadaşımı izliyordum.Baya baya bildiğiniz sidik yarıştırmak için ikimizin de sıkışmasını bekliyorduk. O karşımda kıvranırken vicdanım yoklansa da sıkışmadan yarışmamıza izin veremezdim. Sabahtan beri kaç şişe su içtiğimin haddi hesabı yoktu ama ne kadar uğraşırsam uğraşayım gelmemişti işte çişim.

Düşün Taehyung konuyu değiştirmelisin düşün düşün.

"Hah!"

Ben hahlayınca çömeldiği yerden sordu. "Ne oldu?"

"Annemlerin bu gün neden geldiğini öğrendin mi Jimin?"

Bir şey hatırlamış gibi aniden ayağa kalktı.

"Evet evet. Bunu konuşmayı nasıl unuttuk yahu? Sana söyleyecektim ben annemle konuştum odadan çıktıktan sonra."

Bu gün ilk dersten sonra ikimizin de annesi Bayan Lee ile konuşmaya gelmişti ve bizde ne konuştuklarına dair meraktan ölmüştük.Ama gelin görün ki yapacağımız 'küçük' yarışmaya o kadar odaklanmışız ki dersler bittikten sonra bunun hakkında konuşmak aklımıza bile gelmemişti.

"Ee annen ne dedi ? Neden çağırmış Lee teyzen ikisinide?"

Bayan Lee nin nasıl oluyor da Jiminin teyzesi olduğunu, yada neden ismini değil de benim gibi soy ismini kullandığını bana sormayın inanın bende bilmiyorum. Ben sadece ona ayak uyduruyordum. Annesinin arkadaşı falandı herhalde.

"İkimizin beraber nasıl gittiğimizi rapor etmiş annelerimize."

"Vay anasını sıkı takip ediliyoruz desene. Bermuda üçgeni oldular başımıza mubarek."

Kaşlarını abartıyla kaldırıp kafasını salladı. Şuan dediklerimden çok başka yerlerdeydi aklı farkındaydım.

"Hıhı evet. Birde şey." Tekrar olduğu yere çömdü." Galiba annemden bir fikir çıkmış."

"Ne fikri?"

"Hoşuna gitmeyecek ama."

"Ona ne şüphe"

"Vazgeçtim söyleyemeyeceğim ben . Çok kötü çok kötü."

Yüzünü buruşturup söylediği şey üzerine bağırdım.

"Ya ne söylesene meraktan çatlatacak mısın adamı?!"

Çömdüğü yerden yüzünü yeniden buruşturdu. "Senin gelip benim odamı toplamama yardım etmene karar vermişler."

Omuz silktim. "Toplarııızz~ " Ardından 32 diş sırıttım. " Temizlik benden sorulur kanka."

Ne vardı ki yani altı biraz dağınık bir odayı silip süpürecektik. Pis bir yerleri temizlemek demek dünyanın daha temiz olmasına katkıda bulunmak demekti ve ben pis şeylerden nefret ederdim. Ayrıca arkadaşımın odası da benimki kadar temiz olmalıydı . Bunda abartacak ne vardı ki?

Tekrar ayağa kalkıp bu sefer yanımızda duran banka oturdu. Bildiğiniz kıvranıyordu yani abartısız.

"Öyle değil işte.Büyük bir ceza gibi bir şey bu. " Eliyle karnını tutuyordu."Yahu hala gelmedi mi ? Çatlayacağım burada."

"Oğlum napayım sabahtan beri su içiyorum hala tık yok."

"Yemin et öğle arasında çişe mi gittin yoksa?!"

"Vallaha sözümü tuttum ben."

Evet işememek adına anlaşma yapmıştık.

"Sabahtan beri dayanamıcam ya ufff!"

Acilen konuyu değiştir Taehyung.

"Odanı toplamamızın nesi ceza bu arada?"

"Odamı görmedin de ondan böyle konuşuyorsun."

"Abartma lan ."

"Vallaha abartmıyoruuum~ " Açılan gözlerine ve uzayan dudaklarına bakıp gülümsedim.

"Hadi tamam geldi benimkide." Kıvranışlarına kıyamamıştım.

"Ohh be!" Rahatlaması şimdiden yüzünden okunuyordu.

Arka bahçedeki saksıların dibini hedef almış bir yandan konuşmaya devam ederken – neden orayı seçtiğimizi biz de bilmiyorduk- duyduğumuz bağırtılar yüzünden hızlıca yerimizden ayrılmak zorunda kalacaktık.

"Hey serseriler! Orada ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz?!"

Aha yine boku yedik.

Buraya fırlattığım bölümler o kadar az okunuyor ki yazma isteğim resmen firarda. Sınavlar mınavlar derken birikmiş bölümde kalmadı elimde :/ 

Sad Story.


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Combination - VminWhere stories live. Discover now