💝Chapter 6💝

119 5 0
                                    


Shuhua just gelengkan kepala. "Saeng sama dengan chingu oppa kan? Asyik palau oppa je" Suaranya seakan merajuk.

Shuhua terus senyum sinis.

"U talk to much, did u know that? Kaja oppa kena berlanja saeng oppa ni makan Shuhua lapar tau tak?" Bebelnya lalu menarik lengan Joshua menuju ke kantin.

"Tukar topik pulak dia, yealah oppa lanja" Joshua mencuit hidung Shuhua dgn manja. Siyes dia sayang saeng dia ni. Cam nak tarik hidung pun ade -,-

Pandangan mereka terus beralih ke arah Wonwoo yg sedang berasmara dgn yeoja lain di laluan utama. Joshua menoleh pada Shuhua yang muka selamba badak je.

Ada perasaan ke tak budak ni?

"Tunggu sini, oppa pergi order dulu eh?" Pesannya sebelum pergi dan Shuhua mengangguk laju. Tak sabar dia nak melahap hmm. But Wonwoo still buat free show berhampirannya.

Tu bukan bakal laki aku okay? Gila, ego, bengong, bangang, jilake. Eee! K stop carut Shuhua. Tak dapat apepun if sibuk jaga hal dia. Hish! Mana Josh oppa ni? Lambat betul, bukannya ade org banyak pun. Karang aku tinggal dia kat sini kot buat naya je.

"I'm so sorry ma saeng cuz late" ujar Joshua dengan sengihan. "It's okay, oppa food tak tiba lagi ke?" Soal Shuhua tetiba. Joshua memandangnya pelik.

Terang ii aku datang sini lenggang-lenggong je

"Ha'ah waeyo saeng tanya?" Balas Joshua just melayan. "Nanti ambil food kita makan tempat lain eh?" Joshua terus mencari punca kenape Shuhua ingin bertukar tempat lain. Dia terus melihat sekeliling.

Ah, Si Batu tu ada sini pulak ke? Eh siap kau nanti

Entah buta atau sengaja Wonwoo berada di sini. Sakit mata la budu! "Kaja ambil makanan then terus pergi" Ajak Joshua yg bingkas bangun.

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

Masing-masing dlm kalangan grup sendiri. Dan bersembamg sementara cikgu tak masuk kelas cuz meeting. Yeay! siyes aman do. "Shuhua ape hubungan kau dgn Joshua sunbae?" Soal Minnie di tepinya. Shuhua mengalihkan pandangannya dari buku yang di baca.

Nak cakap ape eh? Josh oppa tak bagi kasi tahu kat orang lain even chingu aku sendiri. Nak tipu ke?

"Haah! Bukan main rapat lagi kot"

Aduh! Bff kesayangan lak celah.

"Korang couple eh? Omg!" Add Yuqi pula.

Ha sudah!

"Anirago! Kitaorang kawan je" Dalihnya buat sementara. Then mereka ketawa tiba-tiba. "Kau buat lawak eh Shuhua?" Soal Minnie. Shuhua just show his poker face.

"Up to u" balasnya selamba.

"Mayb, cuz aku takdelah nampak babak kiss lagi" add Chungha.

What the fish.. tu oppa aku weyh. Asal mulut diorang macam puaka sangat ni? T-T

{C} COLD BOY & COOL GIRL [Fanfiction] SVT 원우 JWW | (G)I-DLE 슈화 YSHWhere stories live. Discover now