Harry's POV:
Το ψυχρο μικρό διαμέρισμα μου είχε γεμίσει με καπνούς από το τσιγάρο. Δεν με ένοιαζε,το μόνο που σκεφτόμουν ήταν η Destiny. Πως μπόρεσα να το κανώ αυτό στον μόνο άνθρωπο που αγάπησα και με,αγάπησε πράγματικα? Δεν το πιστεύω ότι πήγα να τη σκωτώσω για εναν εγωισμό...για ενα πείσμα! *πήγα να βάλω τις μπούκλες μου που έπεφταν,στο πρόσωπο μου,στο πλάι και καταλαθος,ακούμπησα το μελανιασμενο μου μάτι από την μπουνιά του Niall*
Ήρθε και με βρήκε στο σπίτι και άρχισε να με βρίζει,να με χτυπάει άγρια.Εγώ δεν αντέδρασα γιατί ήξερα ότι μου άξιζε. Την αγαπούσε πραγματικά..ίσως να έπρεπε να τους αφήσω να ζήσουν τον έρωτα τους..θα ήταν πιο χαρουμένη μαζι του...
ΟΧΙ! Εγώ είμαι ο ΜΟΝΟΣ που μπορεί να γ@μ¤$¥ την Des.Ok μπορεί να μν μπορώ να την αγαπήσω γιατί δεν ξέρω το πως,αλλα μόνο εγώ μπορώ να την κανώ να νιώθει τέτοια ικανοποίηση (εξαιρουμένη την τελευταία φορά που -ουσιαστικά- τη βίασα.) Δεν το πιστεύω όμως ότι τον άφησα να με χτυπήσει,θυμώνω μόνο στη σκέψη ότι καθόμουν να με σπάει στο ξύλο ένας φλουφης σαν τον Niall. Θα επερνά εκδίκηση...για το ότι μου πήρε την Destiny,τη φήμη εκείνου που κανείς δεν τολμάει ούτε για αστείο να πλακώσει,δηλαδή ότι μου ειχε απόμεινει στη ζωή.
Ναι(!).... Ήταν μονόδρομος η ΕΚΔΊΚΗΣΗ! Όμως δεν θα του προκαλούσα σωματικό πόνο,αφού μετά από λίγο θα γινόταν καλα. Οχι! Ήθελα να του κανω κάτι που θα τον στιγμάτιζε για την υπόλοιπη ζωή του... όπως έκανε και αυτος...
Το βρήκα θα τον πληρώσω με το ίδιο νόμισμα...θα του περνά όλη του τη ζωή! Θα τοΥ κάνα κάτι τόσο χοντρό που δεν θα μπορούσε με τίποτα να συνέχισει τη ζωή του όπως ήταν παλιά... Τίποτα δεν θα είναι ξανά το ίδιο.
ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΝΩ ΜΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΤΈΣΤΡΕΨΕ ΤΗ ΖΩΗ!!!