Part 21

259 21 0
                                    

Harry's POV:

*Σήκωσα το τηλέφωνο που χτυπούσε επίμονα,ήταν ο Zayn, κολλητός μου*

Η: Ναι?

Ζ(ayn): Ο Niall τα ξέρει ΟΛΑ!

Η: Τι? *χλωμιασα*

*Η Destiny ήθελε να μάθει τι συνέβη αλλά δεν της απάντησΑ απλά έμεινα να ακούω τον Zayn να μου μιλά χωρίς να βγάλω κιχ*

Ζ: Την αδελφή μου Natta την ξέρεις,εε; Ναι λοιπόν αυτη είναι τρέλα ερωτευμένη μ'αυτόν τον Niall. Δεν ξέρω πως αλλα η Natta έμαθε για τα παντα και ο Niall άρχισε να ψάχνει για αποδεικτικά στοιχεία που τον αθοωνουν και ρώτησε από δω ρώτησε από κει και τελικά έφτασε στο σπίτι μου. Μου έκανε κάτι ανακρητικες ερωτήσεις για σενα,εγώ του απανταγα συνέχεια, δεν ξέρω κάτι, και στο τέλος πήγε να φύγει. Όμως τότε βγαίνει η αδελφή μου απ'τη κουζίνα,που ειχε ακούσει όλη τη συζήτηση μας με τον Niall, και λέει "Εγώ ξέρω, ξέρω όλη την αλήθεια του Styles​". Ήξερα οτι η αδελφή μ δεν σε χωνεύε αλλα οτι θα σε καρφώνε δεν το περίμενα ποτέ. Πήγαν μόνη τους στην κουζίνα και έκλεισαν την πόρτα πίσω τους. Έστησα αφτί για να μπορώ να τους ακούω. Ο Niall την ρώτησε "Τι ξέρεις για εκείνον?" η Natta του απάντησε "Πολλα! Για να σου τα πω πρώτα όμως θα κανείς κάτι εσύ για μένα" τότε της είπε ξανά "Άμα το κάνουμε μετά θα μ πεις οτι ξέρεις". Μετά σταμάτησαν να μίλαν και για αυτό βγήκα στο μπαλκόνι για να τους βλέπω απ'το παράθυρο τι κάνουν. Αυτό το θέαμα δεν ήθελα να το δω αφου ειναι και αδελφή μου...πάντως καταλάβα τη κρατούσε τη δικιά σου κολλημένη μ'αυτόν...

Η: Τι θες να πεις?

Ζ: Ε,οτι απ'αυτά που είδα και άκουσα μάλλον δεν έμεινε μαχι του για τα γαλάζια του μάτια *γέλασε* αν κτλβνς τι εννοώ ;)

Η: *Δεν είχα όρεξη για τέτοια αλλιώς θα τον έβριζα πατόκορφα* Συνέχισε αγόρι μ όμως σμρ

Ζ: Ναι,ναι συγγνώμη... Μόλις τελιωσαν την πράξη του η Natta τα ξεράσε όλα στον Niall Για το σχέδιο της εκδίκησης σου,για τη Sandra και για την φωτογραφιά. Θα τα πει σίγουρα στην Des .

Η: Δεν-δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό.. Γιατί-Γιατί σε μέν@;; Τι έχω κανει??

Ζ: Θες να στα πω με χρονολογική ή αλφαβητική σειρά? *ξαναγελασε*

Η: Μπορείς να σοβατευτεις για ΜΙΑ ΓΑΜΗΜΈΝΗ l στη ζωή σ... Η ζωή μου,το μέλλον μου κρίνεται από αυτό *αν κρίνω από την έκφραση της Des πρέπει να είχα κοκκινησει απ'το θυμό μου και να χαν πεταχτεί οι φλέβες του λαιμού μ απ έξω*

Ζ: Ε! Επειδή εσύ τα κανες ΣΚΑΤΑ με την ζωη σ, δεν θα ξεσπας σε μένα γιατί ξερΩ και γω να βρίζω οκ? Άντε μην τα πάρω..

Η: Ωραία συγγνώμη! Πες τώρα τι να κάνω

Ζ: Λοιπόν ο μόνος τρόπος είναι να την κλείσεις σπίτι και να μην έχει καμία Επικοινωνία με τον έξω κοσμό ώστε να μην ξαναμιλήσει στον Niall γτ θα την ψάξει για να της πει όλη την αλήθεια και μετά...

Η: Νομίζα οτι σ είπα να σοβατευτεις.

Ζ: Μα σοβαρά σου μιλάω κράτησε την τουλάχιστον στο σπίτι μια βδομάδα και μετά πάρε το αεροπλάνο και φύγετε και ρίξτε μαύρη πέτρα πίσω σας

Η: Και εχω και μια ιδέα... Αυτό ευχαριστώ Zayn ελπίζω μα,τα ξαναπούμε σύντομα *έκλεισα το τλφν*

D: Μα τι έγινε?

Η: Τίποτα... Μυστικά με τον φίλο μου δεν μπωρω να χω *της χαμογέλασα και την φιλησα*

Tainted Love (Harry and Niall's Greek fanfiction)Where stories live. Discover now