~Η Sandra ήταν σε μια κούνια και κουνιόταν πέρα δώθε.Περίεργο!-σκέφτηκα- αφού ήταν σε μικρή ηλικία,γύρω στα 5,στην ιδιά στάση όπως την γνώρισα. Πήγα να την χαιρετήσω αλλά δεν μ'άκουσε... Ξαφνικά η φιγούρα του Harry ξεπρόβαλε από το πουθενά και την κουνούσε πέρα δώθε στην κούνια.Τότε η Sandra κατέβηκε και τον πήρε από το χέρι αλλά ως μεγάλη αυτη τη φορά και βρεθήκαμε στην δουλειά της. Άρχισαν να φιλιούνται έξω από το σπίτι με το κόκκινο φωτάκι.Το βλέμμα μου εστίασε στο κόκκινο φως και έμεινε εκεί.Οταν το τράβηξα είδα τον Harry με τα μαύρα του γυαλιά,να ανακαλούν ενα φλεγόμενο μέρος και μια τσιριδα να ακούγεται που θα ορκιζομουν ότι ήταν της κολλητής μου~
"Des,Des καλή μου" *άκουσα μια φωνή*
D: Τι θες,ρε αγόρι μου, και με ξυπνάς από τις 4 ώρα τα ξημερώματα?
H: Χαχα! Κοίτα ποιος μιλάει?! Το τηλέφωνο σου,ειναι δίπλα σου,χτυπάει κάθε ΠΕΝΤΕ λεπτά και δεν με εχει αφήσει να κοιμηθώ ούτε ενα γ@μημ€μο δευτερόλεπτο.Ενώ εσύ χαμπάρι δεν έχεις παρει! Ορκίζομαι,αν ξανακούσω το […My Babe Shut Me Down] εγώ θα σε Shut You Down γκε,γκε??
D: Οχου νευρακια,νευρακια?! Αλλωστε δεν χτυπάει πλέον.
H: Σε πέντε θα.
D: Σε πέντε…άσε με να κοιμηθώ ως τότε(!)
Η: Απενεργοποιησε το τώρα,μπροστά μου,να σε δω *σταύρωσε τα χέρια του στο στήθος του αναγκάζοντας με να καθήσω στο καναπέ,παρατηρώντας κάτι…*
D: Ο μαϊ γκοντ! Harry βάλε τουλάχιστον το εσώρουχο σου! *γύρισα το κεφάλι μου από την άλλη*
H: Α,όλα κι όλα.. Θέλω να αισθάνομαι ελεύθερος στο σπίτι μου
D: Είσαι και ελεύθερος φόροντας τα ρούχα σου ,ξέρεις!
Η: Αν δεν κλείσεις το κινητό σου θα αρχίσω να χοροπηδάω μπροστά σου και δεν θα 'ναι καθόλου εύκολο να συγκεντρωθείς.
D: Μα... Οχου!! Καλά *το κλεισα* Happy Now?
H: Ναι
D: Θέλω να κοιμηθώ,αν δεν σε πειράζει
Η: Καλα αλλά να δούμε πως θα κοιμηθείς τώρα μετά από το θεαμα που προηγήθηκε...
D: Τι εννοείς μήπως βλέπω εφιάλτες το βράδυ?? *γέλασα και εκείνος χαμογέλασε ειρωνικα*
H: Ξες πολύ καλα για ποιο πράγμα μιλάω..*και πράγματι ήξερα οτι ειχε δικιο*
Η:Καληνύχτα marshmallow (κάτι σαν γλυκό) *πλησίασε και με,φίλησε στο μάγουλο*
D: Μη με λες έτσι *του φώναξα εκνευρισμένα*
*χαϊδεύψα την περιοχή που με φίλησε δαγκωνοντας το κάτω μου χείλος.Κάτι μου λέει οτι θα 'ναι πολύ δύσκολη αυτη η "φιληκη συμβίωση"