Hazırlanma Time

727 9 1
                                    

Ben İrem.. İrem nur YILDIZDAL.. Ben 15 yaşında bir genç kızım sportif giyinirim ve çocukluğumdan beri etek giymekten nefret ederim.. Ewet duydunuz NEFRET..her neyse..

Saçlarım ve gözlerim kavre rengi yanağımın sadece bir yerinde belediye çukuru bulunur.. 😜 ve benim Kerem adında bir de erkek kardeşim war Kerem daha 1 yaşında

İşteee hepsi bu..!! Benim hakkımda her şeyi öğrendiniz.. Hadi hikayemize başlayalım!!!

UYARI: BU HİKAYENİN İLK BÖLÜMLERİ VE BENZERİ BÖLÜMLERİ GERÇEKTİR GERÇEK OLMAYAN BÖLÜMLERİ HİKAYENİN ALTINA YAZARIM... BU ARADA GERÇEK OLANLAR GERÇEKTİR YALAN DEĞİLDİR... O zamann ARE YOU READY GİRLSS!!!! O zaman KA MON..

-Offfff annnneeee!!! Annneğğğğğ!!!

-Ne var İrem ne varr!!!!

- Annemm bitanemm först leydim herbişeyimmm

- yine ne isteyeceksin İrem?? 😒

-şeyy anne ben sizinle tatile gelmesem olmazmıı?? Bak ben teyzemin yanında kalırım hiç birşey olmaz ki dimii.. Dedim en sevimli gülümsememle ve konusmamla

Annem eşyalarını valize koyarken bana öldürücü bir bakış attı... Anammm bu bakış demek oluyordu kii ' Bok gidersin Teyzenin yanına!! Şimdii sıçtırmada ağzına git valizlerini topla!!' Bunu anladım ve ışık hızıyla odama gittim.. Tableti alime alıp gideceğimiz oteli araştırdım ve otele gidenlerin yorumlarına baktım..

-OMG dmosa wjskl jqlkalm hapksmakak ojaoka

- Amk bu hangi dil yaaa galiba almanca neyse heralde beğenmişler orospı biçler..

Daha fazla yoruma bakamadan annemin bağırışını duydum

- İREMMMMMMM valizini hazırladın mııı???

- E-Eveeettt annee dedim kekeleyerek... Ve hemmen bir valiz alıp dolabımda ne war ne yok valize doldurdum... Ve kendime beyaz ve pembe karışımı olan üstünde şirin çiçekler olan çantamı hazırladım sonra onu sırtıma taktım.. Saate baktığımda saat 17.30 du yola çıkma saatimiz 22.00 dı epey bir saat vardı arada tam acaba otelde meteor taş fln var mıdır diye düşünürken bir bağırış bütün düşüncülerime sıçtı..

Gelen kardeşim Kerem'di daha yeni yürümeye başlamıştı ve koşmaya çalışırken valizimin üstüne düştü gerçekten çook komik görünüyordu.. Neyse onu ordan kaldırdım ve kapıya doğru koşmadını izledim... Sonraaa Saatin çabuk geçmesi için Allah'a dua etmeye başladım...

BU ANLATTIKLARIM GERÇEKTİR KAYITLARA GEÇSİN!!!

Oteldeki Meteor...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin