Eveet saat 22.00 olmuştu ve bizde havalimanına daha yeni gelmiştik.. Zaten havalimanında da halamlar anneannemler babaannemler bizi yalnız bırakmayıp orada ağlamışlardı...
Ne yaparsın işte SEVGİ böyle bir şeydir.. Neyse uçağa binmişken telefonuma gelen 'tık' sesiyle irkildim ve telefonu cebimden çıkardım ( bu arada yügiydiğim şey yeşil şortum ve üstüne askılı beyaz t shirt tu) telefonuma gelen mesaja baktığımda mesajın whatsapp a geldiğini gördüm ve hemen açtım gelen mesaj teyzemdendi ve yazıyordu ki ' hadi yine iyisin Piremsis! Tatile gisiyosun yazıyordu' bende ona anında cewap yazdım ' Teyze sen zaten Bodrum'da değilmisin?? Uğraşma benimle yAa' dedim o bana ' Alanya'da çook taş var üstelik hepside sana bakar Piremsis' dedi. Umarım bu olurdu... Her neyse teyzemen 'bb teyze uçağa bindik yazdım ve telefonu UÇAK MODUNA aldım ( aslında bu modun telefonda ne işe yaradığını anlamazken gerçektende çook önemli bir yere sahip olduğunu öğrenmiş oldum)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------^ ^-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Saat 24.00 olmuştu ve ben uyumamak için kendimi zor tutuyordum yanımda sanırım ALMAN olan küçük bir çocuk vardı ve arkadsında da annesi.. Çocuk bana bişeyler anlatıyordu tamı tamına 2.30 saattir.. Allah ımmm. Çıldırmak üzereydim !!!!!!!!.....kii çocuk kendi kendi ne konuşurken uyudu ve bende içimden İMAN GÜCÜÜ!!! Diye bağırdım ;))))
Annem babam ve Kerem arka koltukdalardı.annem keremle iki koltukta babamda ennn arkada bir genç Rus çocuğuyla oturuyordu.. Ahh lanet olsunn!! Bizim bütttünn aile uyumuştu annem babam ve sinir bozucu ama biricigim olan Kerem bilee ve o hiç uyumazdı.. Ahh eskiden uyuması için yalvarırdım çünkü sesi odama kadar gelirdi şimdi uyanması için Allah a dua ediyordum ama sanırım bütün dilek haklarımı kullanmıştım...
Saat:8.30 du sonunda uçaktan inmiştik ve bir taksi bulup otelin adresini söyledik adam eliyle koymuş gibi buldu ve bizi lobiye göderdi sanırım buraya çook kişi geliyor du kii oda burayı öğrenmişti.. :p
Annemle babM lobide bir şeylerle uğraşırken ben ipad imle otelin internetine bağlanmaya çabalıyordumm... Sonra annem beni yanına çağırdı ve otelin bir kişisi olmam için gereken bilekliği takmam gerektiğini söyledi bilekliği takmıştım ve annemle babam viz odaya çıkıyoruz dediler ben onlara ' ben biraz oteli keşfetmek istiyorum ' dedim annem' bir şeyi kırma veya dokunma ' dedi Eeee tabi kızını tanıyordu... Kadın
BU ANLATTIKLARIM GERÇEKTİR KAYITLARA GEÇSİNN!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oteldeki Meteor...
ChickLitBu hikayede otelde yaşanan bir kız ile bir METEORun yaşadığı olayları anlatmaktadır... İYİ EGLENCELER..