MULTİMEYDA YA MERVE WARR!!!!!!!
Onur ve Enes hallerinden çook memnundular... 👎👎😡 Amaa Çağla'yla ben fenna bir şekilde kızmıştık.!!! Off neden bu kadar kızmıştım ki?? Ne yani Onur'u mu kıskanıyodum..??
Birinin kolumu sallamasıyla bütün düşüncülerimi kaybettim..
- Ne oldu Çağla..
- İremm... Yaa ben çook kıskandıggmm!!!
- Bende.. Ama sakın belli etme!!! .... Dedim tamam der şekilde başını salladı.. Ve ben derin bir nefes alarak..
- Bak şimdi.. Eğer onların yanında kızlar varsaa. Bizimde yanımızda erkekler olsun?... Dedim ve ona 'bir planım var laggnn' bakışı attımm.. :D oda bana 'sana katılıoggmm ulenn!!' Bakılı attı vee KAMON YENİ ARKADAŞ BULAK!!!! ;))
Tam önümüzdeki masaya oturdum vee Kafeyi gözümle süzmeye başladımm.. Çok zayıf,çok küçük,çok yaşlı.. Durr!! İştee ordalar OMG!!! Ammaa yakışıklılarr lagnn!! Çağla'ya döndüm vee..
- Buldummm ama çaktırma... Dedim.. O sanırım ÇAKTIRMA kelimesini bilmiyor olucakki.. Tamm bir KEZBAN gibii,.....!!!
- Hani?? Nerde?? Şu mu?? kırmızı t shirtli.. Short giymiş olan mı???!!!...... Off mallak Çağla yaaa!!!! Çocuğa bildiğin.. 'Bak ben senden hoşlanıogmm ben beni sik!' Dedi yaa..!! Bn Çağla'ya dönerek (sinirli bir bakışla)
- Çoook saol walla Çağla yaa!! İyi ki hiçç çaktırmadın haa.. Dedimm ve kafamı o yakışıklıların masasına çevirdim ve OMG!! Onlar buraya doğru geliyolardı.. Gözümü Onurların masasına çevirdiğimde Onur'un bana sinirli bir şekilde baktığını gördüm ve bana gözleriyle 'Kim onlar??' Dedi bende ona 'seni ilgilendirmez!' Der anlamında hareketler yaptımm.. Aramızda anlaşıyoduk yaa bizz!! :D daha sonra kafamı yakışıklılara çevirdim... Yakışıklılardan biri sarımsı saça ve sanırım maviye benzer gözlere sahipti.. Diğeri ise kahverengi göze ama yeşil gözlere sahipti.. Sarı saçlı olan tam önüme geldi vee durdu.. OMGG!! Önümde durdugg!!!! 😨😨
- Naber.... Dedi...!!!!?!?!???? Sesi gayet güzeldi üstelik sesinde de ayrı bir rahatlık vardı doğrusu...
- İyiyim.. Sen?..... En klişe şeyi söyledimm yaaa!!! :(( her neysee.. Mavi gözleriyle gözümün içine bakıyordu !!!..... bakışlarımı Onurların masasına çevirdiğimde Onur'la Enes hararetli bir şekilde buraya bakarak konuşuyorlardı..
- İyiyim.. Ben Kıvanç.. Vee sendeee?? Elini uzattı bakışları çok arkadaş canlısı ve masumdu.. Ve bir anda bende iüelimi onun elinde buldum.. Tokalaştık.. Daha sonra suratımda anlamsız bir gülümseme oluştu... Ve Çağla'ya baktığımda oda siğer çocukla tanışmıştı..
- Oturabilir miyiz?? Dedi diğer çocuk.. Bu arada ben Kaan.. Dedi ve bana elini uzattı.. Bende uzattım ve el sıkıştık... Çağla'yla da Kıvanç el sıkıştı...
- Tabi ki oturabilirsiniz?? Dedim.. Ve onlar oturdu ama benim telefonum çalmaya başladı vee arayan ONUR!!!!! Ne?? Çağla bu telaşımı anladı ve bana ' ne oldu?' Der biçimde kafasını salladı ve bende ona kafamla Onurların masasını gösterdim..
- Ben hemmen geliyorumm.., dedim ve masadan kalkarak dışarı çıktım..
- Ne var Onur??
- bizim yanımızda oturucaktınız????? Sesi sinirli çıkmıştı sanırım bunu yapmamı beklemiyorduu... eee ben o kadar normal bir kız değilimdir I AM DİFFERENT I AM NOT SORRY!!! :)))))
- Üzgünüm.. Yanınızda ki kızlar bize oturacak yer bırakmamışlardı !!! Dedim birden duraksadı.. Telefonda bir sessizlik oluştu.. Sonraa
- onlar sadece arkadaşım.. Dedi yalan söylediği belliydi.... Sesinden anlamıştım sesi hem boğuk hemde ksıık çıkmıştı...
- Onlardan biri senin kız arkadaşın olabilir dimi?? Dedim sesim çok dost canlısı çıkmıştııı!!! :))) ama ben tam bir dedektif filmi sesi belkiyoduö kendimden... :Po
- E- Evet benim yanımda olan kız arkadaşım Merve'ydi... Dedi bi daaakkaaa!!!!! :D bir taşla iki kuş!! Az önce Onur kekelemişti hemidee ilk defaa, ve dee kız arkadaşının ismii Merve he.!!! Peki bu bilgiler bana bugünlük yetebilir.. :P
- Hımm herneyse.. Beni arkadaşlarım masada bekliyo sonra konuşuruz. Dedim ve telefonu suratına kapattım..!!! NİHAHAHAHA yaşasın kötülükk!! Ama onun içinde üzülmüştüm artık ne için üzüldüysem!!! Kendimi topladım vee arkadaşlarımın yanına gittim bir şeyler içiyolardı.. Vee benim içinde İce Tea getirmişlerdi.. Bunu sevdiğimi onlara kessin Çağla söylemişti iyiki de söylemiş..!!! :D içiyoduk....konuşuyoduk .....içiyoduk ......konuşuyodukkk.... Kİİİİ
Yanımıza birden Onur ve Enes geldi.. 'Oturabilir miyiz?' Diye sormadan 2 sandelye çekip hemmne oturdular...
- Naber gençlik?? Dedi Enes Çağla'ya bakıp fgöz kırparak 😉 Çağla utandmış olucakki yanakları kıpkırmızı olmuştu... Ben Enes e bakarken o gerçekten eğleniyordu... Piç yaaa gülümsemesi gerçekten güzeldi :))..... Onur ise sadece bana bakıyordu.. Ona dönerek en soğuk tavrımla....
- Siz neden geldiniz ki buraya???.... Dedimm o buna baya şaşırmış oucakki bi duraksadı sonra eski haline dönüp...
- EN İYİ ARKADAŞLARIMIZIN yanına gelemez miyiz ü?? Dedi.... What dedin Gülüm???? EN İYİ ARKADAŞ MI????? Atma lan!!!
- En iyi arkadaş?? Dedim alaycı bir ses tonu ve suratla.... Oda evet der biçimde kafasını salladı.... Kıvanç ve Kağan birbirlerine bakıyolardı.. Sonra ikiside aynı anda kafakarını salladılar vee..
- Size iyi eğlenceler biz kalkıyoruz... biraz İşimiz Varda... Dedilerr... Bu Yalandı... Arkalarına bakmadan kafeden çıkıp gittilerrr!!!!!????
Offf Enes ve Onur aynı anda
- Neden yanımıza gelmediniz... Dedi daha sonra Onur... YOKSA KISKANDINIZ MI?????? .... Ben seni kıskanmak....... hah???? Hahahahaaa güleyüm barüüü!!!!
- Biz.....
HEYECANLI YERDEEEE KES BÖLÜMÜ!!! nihahahahaha
EVET RKADAŞLAR BU BÖLÜM GERÇEKTİ KIVANÇ LA KAĞAN DA ÖYLE
VE GAYET YAKIŞIKLILARDI.... HER NEYSE VOTE VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYINN!!!!!!
MERVE YENİ KARAKTER GERÇEKTEN ÖYLE BİR ŞAHIZ VARDIR...!!!!!' ;))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oteldeki Meteor...
Chick-LitBu hikayede otelde yaşanan bir kız ile bir METEORun yaşadığı olayları anlatmaktadır... İYİ EGLENCELER..