KİM LAN BU??? ._.

269 7 1
                                    

Herneyse... Asansöre bindim be odaya çıktım.. 10-15 dakka sonra annemler geldi Kerem denizden çok zevk almışa benziyordu çünkü içeri girer girmez 'didedlim di-de-liiggmmmm' diyordu... Tercümesi 'gidelim'. Babamsa baya yorgun görünüyordu.. Büyük ihtimalle yine annem Kerem'i babama bırakmıştı ve eğlenen yine annem olmuştu.. Babama üzülmüştüm ve anneme 'yine mi anne??' Dedim ve o hemmen konuyu değiştirerek..

- irem.. Arkadaşım Çağla seni dışarda bekliyo kızım.. Dedi

- Off anne yaa!! İrem sonra gelir de.. Dedim.. Ama annem tabi ki susmadı vee..

- İrem kaldır götünü yataktan sinir etme beni!! Zaten ayda yılda bir arkadaş buluyosun!!! Dedi ve bana kızgınca bakmaya başladı.. Ben kendimce 'irem kaç kurtar kendini İreğğğmm' dedim ve odadan çıktım..

Lobiye gittiğimde Çağla beni lobideki koltukların birine oturmuş bekliyordu. Ve elindeki telefonla uğraşıyordu..

- Napıyon Çağla? Dedim... Ne yaptığını anlamamış bir şekilde..O bana....

- İnsanlar biriyle mesajlaştığımı sansınlar diye notlara bişeyler yazıyodum... Deedi Walla bu kızı allah çarpmış yaa!! Yok yaa çarpma kelimesi az kalır bu malın yanında allah dövmüş yaa slk... :)))

- Senin ciddi sorunların var Çağla.. Dedim ve yanına oturdum.. Ve ona 'insan değilmiş' gibi bakmaya başladım... Daha sonra bana hemmen

- Neden Onur'la sen yanımıza gelmediniz???.. Dedi gözleri fal taşı gibi açılmıştı bide kafasını sağa sola sallıyodu..

-Saane la.. Dedim.. Soğukklanlı ve super şekilde COOL halimle (o nasıl oluyosa amk) :P

- Ya İrem sıçtırtma ağzına söyle at kafasııı!!! Dedi.. Üff zaten şundan ne saklanır dedim veee..

- Onur'la tartıştık... ._. Dedim surat ifadem aynn buydu :P

- Nee nasıl?? Dedi ve birden durdu.. Ne yaptın çocuğa?? Sakin bir ifadeyle..

- Siktim... Kızım senin devreler yandıı heralde...????? ne yapmamaı bekliyon lan!!! Ben sen miyim amk... :P

- Yani nasıl tartıştınız diyoru- derken telefonu çaldı.. Arayann ENES'ti hemen aldın mı çocuğun telefon numarasını ipne..;))) dedim o bana eliyle 'sus bi amk bi sus lan' işareti yaptı ve telefonu açarak konuşmaya başladı....

- Alo nasılsın Enes.... Ben de iyiyim İREM'le oturuyoduk.. Dedi İrem'i bastırarak........ Sen napıyosun??....... Hımm demek Onur'u arıyosunn... Dedi OMG !!!!!!! Onur' un onun yanına gittiğini sanıyodum......!!!!!!! offf umarım kendine bişey yapmamıştır.. Yadaa sevgilisinin yanına gitmiştir!! Off banane be ondan!!!!!.... Ben bunları içimden düşünürken.. Çağla hanım çok taann telefonu kapamış suratıma mallak gibi bakıyordu.. 'Hayırdır' der şekilde kafamı salladım ve o bana 'gerçekler İrem' dedi... Anammm dedektif filmlerindeki gibi konuştu laggnnn!!! Tam agzımı açmışken İMAN GÜCÜ sağolsun telefonum çaldı ve arayan kimdi bilmiyordum.. ' bu kimin numarası yaa!!' Dedim sonraa Çağla telefonu elimden kurdun koyunu kaptığı gibi kaptı ve 'benim rehberden bakak belki ben tanıyorumdur' dedi ve bakmaya başladı gitti gitti gitti sonraa birden durdu vee ' İrem...... Bu Onur'un numarası lann' ne??? Nasıl?? Nayır nnolamazz!!! NAYNNNNNN' diye bağırdım tabi kii doğal olarak bütün almanlar bana 'bu insan değil .sss bakışı attı ve bende yavaşca koltuğa girdim ve Çağla'ya 'Bu nasıl olur ki numaram onda yoktu ona numaramı kim verdi!!!!!.....dedim ve Çağla birden 'acaba kim verdi ki yaaa allah allah' dedi!!!!!!.....ÇAĞLAAA!!!! Off kızım başınna bela aldınn lağğnnn ;))))) Çağla'ya 'siktim seni kızım' bakışı attıktan sonraa telefonu açtım...

- Alo...

ARKADAŞLAR... SİZİ ÇOOK SEWİYORUM!!! Bİ KAÇ GÜN YAZAMADIM AKLIM BU KİTAPTA KALDI YAA. NEYSE Bİ DAHA VOTE MOTE FLN İSTEMEM YAA BIRAK :P

UMARIM KİTABIN YENİ KAPAĞINI BEĞENMİŞSİNİZDİR.. KAPAKTA ONUR VE İREM VAR..

NEYSE ARKADAŞLAR BU NÇLÜM GERÇEKTİ O BENİ GERÇEKTEN ARADI AMAAA HİKAYEYİ EN GÜZEL KISIMDA KESMEYE BAYILIOMMMM.. BB ARKADAŞLAR SİZİ SEFİOMM😍😍😍😍😍😍😍

Oteldeki Meteor...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin