WHAT THE F*CK??? :S

259 11 2
                                    

Biraz düşünme zamanı...!!!!! Acaba gitsem mii??? Ama ya bana orda bişey yapmaya çalışırsa!!! İç sesimle konuşurken birden

- hadi amaa bu kadar düşünme.. Dedi yavru köpek gibi sırıtarak!! OMG so SWEETT!!!! 😍😍😫 isteksiz bir şekilde..

- Peki olur.. Amaa çook uzağa gitmek yok?? Tama mı??.. Dedim.... gözleri açılmıştı ve mutlu görünüyordu...

- Tamamm yaa Söz Veriyorum!!!... Dedi annemeleri aradım ve arkadaşlarımla gezeceğimi söyledim hiçbirşey sormadan'tamam ama saat 5.30 lobide ol' dedi.... 'Tamam olurumm' dedim ve saate baktım 13.20!! Daha çook var 😅

- Hazır mısın?? Dedi Onur, mutlu bir sesle

- Evet hazırım.. Hadi gidelim. Dedim off çook heyecanlıydım yaa cafe den çıktık vee otelin etrafında dolaşmaya başladık..

- OFF Onur ben çok yoruldum yaa nereye gidiyiroz ki?? ..Dedim.. Bana dönerek

- Az kaldı İrem istiyosan seni sırtımda taşıyım?? ....Dedi alaycı bir yüz ifadesiyle!! Yüzümü şaşırmış ve kızgın bir şekle büründürüp..

- Saçmalama be!! Tamam bişey demedim yaa of... Dedim bu halımdan zevk alıyordu... Hızlı hızlı yürürken birden durdu.. Ve bende ona çarptım....

- yavaş be yavaş!!,... Dedim o hiçbir tepki vermeden yemyeşil gözleriyle ileriye bakıyordu.. Yavaşça onun baktığı yere baktım vee OMG burası mikemmeldiiii!!!

Her yerde çimenlikler yeşillikler ve çiçekler vardı.. Uzaktada pembe büyyük bir ağac ve ağacın altında da bir bank vardı.. Bide Manzara!!! Boyle manzaralı evim olsun 100000.000000 YTL borcum olsun vayy amk!!!! 😜😨😨😨😱😱.. Onur bana bakarak..

- çok mu güzel?? .... Dedi!! Tabi ki güzel yaaa mi-kem-melllllll yanii ;)

- dalgamı geçiyon?? Burası varyaa harika bi yer!!! Sen burayı nerden biliyosun?? Dedim... 'Bir şey saklıyorum' diyen gözlerle...

- öylesine gezerken buldum işte yaa.. Dedi ve konuyu değiştirerek.. Şuradaki banka oturmaya ne dersin İroş?? Dedi.. İROŞ 😨😅 Aslında bu hoşuma gitmişti çünkün genellikle benim arkadaşlarım bana genellikle ismimle hitap ederledi...

- İROŞ'mu?? Dedim.. O

- Evet neden sana taktığım ismi beğenmedin mi yoksa?? Dedi alaycı bir sırıtışla.. Başımdan sağmaya çalışırmış gibi..

- Hadi gidelim ve lanet banka oturalım tamam mı??? Dedim 😒 aslında böyle demek istememiştim ama söyledim işteee!!!

- Emredersiniz.. Diyerek önümde eğildi ve bana yol verdi.. Alaycı sırıtışıda ŞLAK diye yapıştırdı suratına..

Oturduk oturduk oturdukk.... Konuşmadık konuşmadık konuşmadık.. Sonra bana büyük bir atakla

- ERKEK ARKADAŞIN VAR MI İROŞ???? Dedi OMG bana ne dedi oooo 😱😱😱😱😱😱😱 en cool tavrımla...

- yok neden?? Dedim.. Buna sevinmiş olucakk ki gözleri birden parlamaya ve yüzünde de bir sırıtış ortya çıktı.. Ama bu sırıtış alaycı bir sırıtış değildi.... Ben ona

- Senin var mı?? Diye sordum... O gülümseyerek ve yeşil gözlerini bana dikerek..

- Var... Dedi WHAT THE FUCK!!!!! 😱😱😱😱 ne dedi oooo!!!! Hem kız arkadaşı var hemde bana yavşıyoo yaaa!!! Hışımla baknktan kalktım vee...

- ben gidiyorum.., dedim..... acccaayip şaşırmış yeşil gözlerle bana bakıyordu... Bunu beklemiyorduu anlaşılan!!! Ama ben fazla COOL biri olduğum için 😜 hemmen banktan kalktım ve yürümeye başladım... Arkamdan bir elin belimden tuttuğunu ve beni sola doğru savurduğunu hissetdim...

- İrem bi sakin ol yaaa.. İstiyosan ayrılırım.. Dedi... Alaycı bir sırıtışla... Ben konuyu değiştirmem gerekiyordu onu kıskandığımı sanıyordu KA MON İrem atak yap hadii!!!

- banane senin kız arkadaşından.. Dedim ve saate baktım saat 4.30 du. 'Annem saat 5.30 da lobide ol demişlerdi de anca yetişirim ben gidiyim' dedim... Hihahaaa!!!! 😈 gözleri şaşırmış bir şekilde bana bakakaldı... Ben ona

- artık gidelim tamam mı?? Dedim sıkılmış bir şekilde.. Tamam der anlamında başını salladı.. Ama hala verdiğim cevabı düşünüyordu sanırım.. Yol boyunca birbirimizle tek kelime bile konuşmamıştık... !!!!!! Lobiye geldiğimizde.. Onur'a

- Teşekkür ederim Onur beni o muhteşem yere götürdüğün için.. Dedim.. O gözleriyle gözlerime baktı ve.. Bişey demek için ağzını açmışken.. Birden kapadı ve kafasını sağa sola salladı..

- Önemli değil.. Dedi ve lobiden çıktı... Offf yaaa sanırım onu üzmüştüm... Ama banane!!! Hem bana yavşıyo ama kız arkadaşı var!!! Böyle saçmalık mı olur yaaa!!!!!! 👿 Ama onun üzülmesi bana acı vermişti....

ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜMÜ 3 VOTE DEN SONRA YAZICAM....

HİÇ BİŞİ YAA 3 VOTE TAMAM..... ☺️☺️☺️😉😉

Oteldeki Meteor...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin