YENİ ARKADAŞIM...

291 12 0
                                    

Bende annemlerin ayırdığı şezlonglara doğru yürümeye başladım.. Annemle Kerem bebek havuzunda annem Kerem'i suya sokmaya çalışıyordu... Babamda büyük havuzda yüzüyordu... Ben sanki onların çocuğu değilmiş gibi davranarak şezlonga uzandım, güneş kremini sürdüm, telefonuma kulaklığımı taktım ve müzik dinlemeye başladım...

Yarım saat sonra annem yanıma geldi ve

- Kızım biraz arkadaş bulsana!! Dedi

- Anne benim arkadaş edinmem için ilk önce birini gözüme kestirmem gerekiyoo. Dedim. annem bana ters ters bakarak 😒

- başlarım sanada gözünede!!! Dedi ve yanımdan homurdanarak uzaklaştı...

Bende babamı izliyordum.. Wayy bee adam nasılda yüzüyordu!! 😨 tabii ben büyük bir Beceriksiz olarak yüzmeyi değildee dalmayı becerebiliyordum zaten dalınca da kulağıma hemen su kaçıyordu.. Yavaş yavaş gözlerim kapandı ve sanırım uyumaya başlamıştım..

- İremmm!! İremmm!!!! Offff İREMMM!!!!... Diye bir böğürme ile şezlongdan fırladım 😅 bu annemdi zaten böğürmesini herrr yerden tanırdım..

- ne war anne yaaa bi uyutmuyonuz offf !!! Dedim annem bana öldürücü bakışıyla..

- Biz denize gidiyoruz.. Dedi..' sen geliyomusum??

- yok anne ben gelmicem siz gidin.. Dedim annem

- o zaman odanın anahtarı sende kalsın.. Dedi bende' tamam 'dedim...

Bende daha uyku muyku kalmamıştı annem içine etmişti.. Her zaman ki gibi... 'O zaman bendeee arkadaş edineyim' dedim içimden vee havuzun etrafına doğru bakmaya başladım.. Bir radar gibii güzel,yaşı büyük ve alımlı bir kız aramaya başladımm... Lanet Olsun yaa çoook güzel kızlar vardı amaa hepsi almandı.... Niden Bende Şans Yooğğğğkkk!!!!! 😨😨😨😫😫

Dur bi dakikaa.. Bir kız gördümm gayet güzel alımlı ve büyük görünüyordu ve sanırım Türk'tü... Yeyy!!! O benim arkadaşım olacaktı 😜 onu gözümle takip etmeye başladım ve kafeye gittiğini gördüm.. Sonra bende hemen onun peşinden gittim... Meteor hala ordaydı ve arkadaşlarıyla konuşuyordu.. Ben içeri girince attıkları kahkahalar durdu...

Neyse ben o kıza odaklanmıştım... O barmemin yanına gitti ve 'bir kola' dedi barmen ona 'sen buraya yeni mi geldin?' Dedi oda masun bir sesle 'eevet' dedi......İvettt o türk tü ona doğru ilerlerken arkasını birden döndü ve kolasını üzerime döktü!!! Güzelim mayo ya BB... Çook üzülmüştüm aslında sinirli değildim.. O bana 'off çook üzgünüm yaa' dedi ben sakin bir ses tonuyla ' önemli değil ya' dedim... Ve o utanmış bir şekilde yüzüme bakıyordu. Ben büyük bir hamle yaparak...

- ben İrem ? Dedim elimi uzatarak.. O da

- bende Çağla. Dedi ve elini uzattı tokalaştık ve cafe den yeni colalar alarak çıktık o zaman meteor yine beni kesiyordu.. Onun beni kestiğini bana Çağla söylemişti..

- kaç yaşındaşın?? Dedim. Ben 15

- bende 15 yaşındayım.. Dedi şaşırmıştım çünkün daha büyük duruyordu.. O bana

- nereden geldin buraya ? Dedi

- İstanbul sen??

- İzmir. Dedi

- oooo demek ki benim kaarşim İZMİR GÜZELİ dedim.. Ama gerçekten güzeldi....kahve tonunda gözleri ve kollarına kadar uzanan saçları vardı onlarda sarımsı bir renkteydi...

ARTIK BİR ARKADAŞIM WARDI!!! YEYYYY!!!!!!

BU ANLATTIKLARIM GERÇEKTİR ÇAĞLA ADINDA ÇOOK

GÜZEL BİR ARKADAŞIM OLDU VE METEOR BENİ KESTİ😘

Oteldeki Meteor...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin