Annemler valizleri ve oda anahtarını almış asansör ile odaya çıkıyolardı.. Annemlere el salladım ve içimden'
- hadi bakalım İroş iş başa düştü dedim vee Lanet Olsunn yaa annemler kendi valizlerini almışlardı ve benim valizlerimi bana bırakmışlardı sanırım unutmuşlardı her neyse ben annemi aramaya çalıştım ama sanırım hala telefonu kapalıydı babamın kide aynıydı..
Offff şans olsaa zaten Ey wallah... Neysee ben kolay peseden bir kız değildim ve valizlerimi sağa sola sürükleyerek lobiden dışarık çıktım sağa ve sola bakıp ' Ben en iyisi sağa gidiyim yaa 'dedim ve sağa doyru giderken bir müzik sesi duydum müziğe yaklaştıkça daha çok ritim sesi artıyordu vee ANİMATÖRLERİ gördüm animatörler çocukluğumdan beri otelllerde enn çook sevdiğim kişilerdi.. Teker teker hepsini süzdüm 3 erkek 2 kız vardı.. Erkeklerden biri şişko, diğeri kaslıydı diğerine bakamamıştım çünkü birileriyle konuşuyordu....
Kızlardan biri Sarı saçlı ve mavi gözlüydü sanırım o ALMAN dı ve çook güzeldi... Diğeri ise Türktü ve 40 yaşlarındaydı.. Bir dakikaaa ben bu kadını tanıyordum.. Bu kadın otele ilk geldiğimizdede ordaydııı... ( bu arada ilk geldiğimde ben henüz 6 yaşındaydım ve sadece o kadını tanıyordum çünkü o beni hep akşamları yapılan Mini Clup a davet ederdi)
Her neyse sonunda en sondan gelen erkeğe odaklandımm... OMGG!!!!!!!! METEORR!! 😫😫😫💀💀💥💥
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O kadar yakışıklıydı kii.. Ağızım O şeklinde açılmıştı ama hemen kendimi toparladım .........!!!!Şimdii size açıklayayım!!! Siyah saçları yemyeşil gözlerini tamamlayordu..... Ve üstündede otelin diğer animatörlerin giydiği sarı t shirt ve altında da siyah bir short vardı.. Off yaaa harika görünüyorduu... Ben ona hayranca bakarken oda beni süzdü ve gözlerime bakarak bana güldü.. Çok utanmıştım ve gözlerimi hemen havunun başına çevirmiştim...
Vee yavasta havuzun etrafını dolaşıyordu animatörler...havuz kocamandı bizim oturma odasından 12 tane falan yaniiii.. :p
Bende havzun tam önündeydim.. Diğer animatörler önümden geçti ve sıra ondaydı önümden gecerken o
Derin bir nefes aldı ve nefesini boşalttı nefesi nane kokuyordu bunu hissetmiştim OMG He is Great!!!! O muhteşemdi
Telefonumun çalmasıyla kendime geldim ve annemin aradığını gördüm telefonu açtığımda annem odaya gel dedi ve bana odanın katı ile odanın numarasını verdi kosarak oradan uzaklaşıyorsum kii valizleri unuttum ve meteorun valizlerin yanına gelirken beni izlediğini ve valizleri unutmamı anlayıp güldüğünü gördüm valizlerimi alddım ve derin bir iç çekerek lobiye doğru ilerleyip asansör ile odaya çıkmıştım....
BU ANLATTIKLARIM GERÇEKTİR ANNEMLER GERÇEKTEN BENİ VALİZLERİMLE BAŞ BAŞA BIRAKTILAR....
VE O METEORDA GERÇEKTİ DAHA NELER OLDU SİZ BİLMEYORSUNUZ GENÇLERRR!!! ;)))) 😍😍😍🔫🔫🙈🙉🙊 YALNIZ HİKAYENİN KAPAĞINDAKİ TABİ Kİ Sİ O DEĞİL... MALUM ONUN FOTOSUNU BULAMADIM DA.... 😞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oteldeki Meteor...
ChickLitBu hikayede otelde yaşanan bir kız ile bir METEORun yaşadığı olayları anlatmaktadır... İYİ EGLENCELER..